PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۵۴۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱
فیرجیل فان دایک برای رسیدن به عالی ترین درجه از موفقیت از شستن ظرف کارش را شروع کرد تا بهترین مدافع لیگ برتر انگلیس شد.
کیهان ورزشی- 

فان دایک در مصاحبه ای که با اسکای اسپورت انجام داد، از روزگاری که گمنام بود، حرف زد. ستاره 28 ساله خط دفاع لیورپول که به گمان بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران بهترین مدافع کنونی لیگ برتر انگلیس است، در این مصاحبه گفت که در 15، 16 سالگی برای تامین هزینه های زندگی و کسب چند یورو، در رستوران کار کرد، اما حتی همان زمان هم به کاری که انجام می داد، افتخار می کرد.

وی که در سال 2018 در ازای 75 میلیون پوند از ساوت همپتون به لیورپول پیوست، عنوان گران ترین مدافع جهان را نیز به خود اختصاص داد. فان دایک گفت: در زندگی ام همیشه خوب و سخت کارکرده ام. چه آن زمان که کارگری می کردم و ظرف می شستم و چه حالا که بازیکن فوتبال هستم ، به کارم افتخار می کنم.

وی افزود: این رویه ای است که باید الهام بخش بازیکنان جوان باشد. اگر تا قهرمانی اروپا پیش رفتم، همه در سایه تلاش و کار سخت حاصل شده است.

فان دایک در مورد قهرمانی اروپا توسط لیورپول در سال گذشته عنوان کرد: کسب موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا، واقعا فوق العاده بود. خود من فقط یک ساعت خوابیدم و بعد سریع به لیورپول بازگشتیم. آنقدر خسته بودم که نمی توانستم چشمانم را بازنگردم. اما در همان حال شبی رویایی را تجربه کردیم. اتفاقی که هیچوقت آن را فراموش نمی کنم.
برچسب ها: فان دایک ، لیورپول
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار