PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۵۴۹۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱
مدیرعامل باشگاه فولاد گفت: بخاطر گرمای 43 درجه خوزستان، در تهران اردو برگزار می‌کنیم.
کیهان ورزشی- 

سعید آذری در خصوص آغاز رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: من قبلا گفته بودم که اراده بر برگزاری لیگ برتر است. تیم ما در حال هماهنگی است و چون هوای خوزستان 43 درجه است نمی‌توانیم در خوزستان تمرین کنیم، یک اردوی 10، 12 روزه بیرون از خوزستان برگزار می‌کنیم و این اردو به احتمال زیاد در تهران است. سه هفته برای آماده‌سازی نصف تایم استاندارد است و زمان کمی برای آماده‌سازی داریم. 

وی در خصوص بازیکنان خارجی تیم فولاد گفت: با پاتوسی صحبت کردیم، با هواپیمای امارات از فرانسه به ایران می‌آید. شیمبا هم صحبت‌هایی کرده است و منتظر هستیم ببینیم با خانواده به ایران می‌آیند یا نه. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم سر وقت به تمرینات برسند، ولی احتمال می‌دهیم به تمرینات گروهی نرسند. 

آذری در خصوص اقدامات باشگاه فولاد در خصوص مقابله با ویروس کرونا عنوان کرد: دستور خرید تونل ضدعفونی راداده‌ایم. ماسک‌هایی را طراحی کرده‌ایم که آرم باشگاه فولاد روی آن طراحی شده و نشاط را برای ورزشکاران می‌آوریم. الان جای نق زدن نیست، باید همکاری کنیم تا مسابقات تمام شود. 

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در رابطه با میزبانی تیم فولاد گفت: خوزستان در شرایط قرمز قرار دارد، اگر قرار است در خوزستان بازی نشود، در تهران هم که شرایط قرمز است نباید بازی برگزار شود. در خوزستان سه تیم داریم، در تهران 6 تیم حضور دارند. نباید درحق تیم‌های خوزستانی اجحاف شود. ما در استادیوم خودمان بازی می‌کنیم و در آنجا یک حس مالکیت در آن داریم و بازیکنان تصویر سازی می‌کنند. حق ما است که در این استادیوم بازی کنیم، ولی به شرط آنکه شرایط مهیا شود. 

وی در خصوص بازی عقب‌افتاده این تیم با استقلال خاطرنشان کرد: چیزی در خصوص این بازی به ما ابلاغ نشده است. در حال حاضر ما تمام فکر و ذکر ما سلامت ورزشکاران است و تلاش می‌کنیم مسابقات را تمام کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار