PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۵۴۹۳۵
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۰
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- در نظرسنجی کنفدراسیون فوتبال آسیا دژاگه با کسب 37 درصد آراء بالاتر از مهدوی کیا و دایی با انتخاب کاربران AFC به عنوان بهترین لژیونر آسیایی تاریخ بوندسلیگا انتخاب شد . 
 - سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان گفت امیدواریم داستان مدال‌آوری در المپیک توکیو به 6 تا 7 رشته افزایش یابد.در شرایطی که مردم به علت قرنطینه و محدود شدن ارتباطات به لحاظ روحی نیازمند شادی هستند، با مجوزهایی که به مرور از ستاد ملی مبارزه با کرونا می‌گیریم، فعالیت های ورزشی را راه‌اندازی خواهیم کرد. 
- طبق اعلام کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال دیدار معوقه دو تیم شهرداری فومن و شهرداری همدان از هفته نوزدهم لیگ دسته دوم در تاریخ پنجم تیر ماه برگزار خواهد شد.
- فدراسیون فوتبال ایران طی بخشنامه ای تاریخ شروع تمرینات و بازیهای لیگ های برتر ، دسته اول ، دوم و سوم را اعلام کرد. براساس برنامه جدید روزهای سوم ، پنجم و یازدهم خرداد تمرینات تیمها آغاز خواهدشد. 29 و 30 خرداد بازیهای معوقه انجام می شود ضمن آنکه روزهای 2 ، 4 ، 10 و 12 تیرماه پیکارهای باقی مانده تمامی لیگ ها پی گیری می شود.
- با اعلام زمان شروع تمرینات تیم‌ها جهت ادامه رقابت‌های لیگ برتر، جلسه‌ای میان احمد سعادتمند مدیرعامل، دکتر امین نوروزی معاون پزشکی و سعید رمضانی معاون ورزشی باشگاه استقلال برگزار شد و در این جلسه مقرر شد تا اعضای کادرفنی، بازیکنان، كادر فنی پزشكی و تداركات و رسانه‌ای باشگاه  جهت تست کرونا و آموزش‌های مربوط به پروتکل‌های بهداشتی، فردا (چهارشنبه) در بیمارستان جم حضور پیدا کنند.
- باشگاه منچستریونایتدانگلیس با ارسال پیامی به دارندگان بلیت های فصلی بازی های این تیم اعلام کرد هزینه این بلیت ها به حساب آن ها برگردانده خواهد شد.
- مدیران سازمان لیگ تمایل دارند فینال جام حذفی را در ورزشگاه پارس شیراز برگزار کنند. البته شرایط فینالیست‌ها و زمین چمن این استادیوم هم در انتخاب محل برگزاری فینال تأثیر بسیار زیادی دارد. مثلا اگر پرسپولیس و استقلال فینالیست شوند، این مسابقه قطعا در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.
- نمایندگان مجلس مصوب کردند که گزارش تحقیق و تفحص از عملکرد دو باشگاه پرسپولیس و استقلال برای بررسی به قوه قضاییه ارسال شود.در بخشی از این تحقیق و تفحص آمده است: مدیریت باشگاه استقلال از ابتدا تاکنون به عنوان یک شرکت دولتی از بابت اقدامات حقوقی و دفاع از منافع مالی و اجتماعی خود اقدام مؤثری نداشته است.
- مهدی تاج رئیس سابق فدراسیون فوتبال در تازه ترین صحبت های خود گفت : اگر ویلموتس گفته قراردادش دستکاری شده، از ادبیات خوبی استفاده نکرده است. بهترین جمله‌ای که می‌شود در موردایشان استفاده کرد، این است که سر ماه کلاه گذاشت. برای ویلموتس نه خودروی بنزی در کار بوده و نه صبحانه و نهار 4.5 میلیون رقم خورده است.
- یورگن کلوپ آلمانی سرمربی موفق  لیورپول به سایت گل گفت: لغو مسابقات در مقطع کنونی از نظر من ناعادلانه است. چون ما در صدر جدول هستیم.  چه در بازی های که در زمین خود انجام دادیم و چه پیکارهای خارج از خانه، بیشترین امتیاز را گرفته ایم. پس امسال فصلی است که باید قهرمان باشیم.
- نشریه «استاد الدوحه» قطر خبر داد هیئت موقت فدراسیون فوتبال عراق تصمیم گرفت تا مسابقات لیگ این کشور از تاریخ 3 جولای( 13 تیر) ازسرگرفته شود.
-  رئیس هیات جانبازان و معلولین تهران با اشاره به حضور ورزشکاران در رزمایش مومنانه اظهار داشت: از ابتدا ماه مبارک رمضان با حضور در این رزمایش، بسته‌های بهداشتی و معیشتی را در بین خانواده‌های ورزشکاران جانباز و معلول آسیب دیده از بیماری کرونا در استان تهران توزیع کردیم.
- مایکل فلپس، شناگر آمریکایی و اسطوره‌ای و دارنده 23 مدال طلای المپیک از مشکلات روحی که به دلیل شیوع ویروس کرونا با آن دست به گریبان است پرده برداشت. این شناگر آمریکایی می‌گوید آینده مبهم دنیا، نگرانی در مورد سلامت خانواده‌ باعث شد افسردگی‌اش تشدید شود. مایکل فلپس و همسرش نیکول دارای سه فرزند پسر هستند.
- فدراسیون فوتبال ایتالیا رسما اعلام کرد شروع مسابقات سری آ در تاریخ 13 ژوئن منتفی شده چراکه با دستور دولت تعلیق تمام فعالیت‌های ورزشی، تا 14 ژوئن تمدید شده است.
- نشریه فرانس فوتبال در جدیدترین شماره خود اقدام به انتخاب 50 چهره تاثیرگذار در فوتبال جهان کرد. در رده نخست این فهرست، ناصر الخلیفی مدیر قطری باشگاه فوتبال پاری سن ژرمن قرار گرفت. در رده دوم کریستیانو رونالدو، ابرستاره پرتغالی یوونتوس جای گرفت. رتبه سوم هم به جیانی اینفانتینو رئیس فیفا رسید.
- فدراسیون فوتبال فلسطین اعلام کرد مسابقات لیگ این کشور قرار است از تاریخ 12 ژوئن(23 خرداد) ازسرگرفته شود.
- کمیته ملی المپیک کویت خبر داد مسابقات ورزشی در این کشور قرار شد از تاریخ یک سپتامبر(11 شهریور) آغاز شود.
همچنین تیم های فوتبال می توانند تمرینات خود را از مرداد آغاز کنند تا  برای آغاز دوباره لیگ فوتبال آماده شوند.
- به نقل از رسانه باشگاه پرسپولیس، یحیی گل محمدی سرمربی این تیم  در نظر دارد چند بازی تدارکاتی در دستور کار شاگردانش قرار دهد.  اعضای تیم پرسپولیس فردا در دو نوبت تست‌ کرونا خواهند داد. اعضای تیم از ساعت 11 و بازیکنان از ساعت 12 تست‌ خواهند داد.
- مارک ژیلت، مدیر بخش پزشکی اتحادیه فوتبال انگلیس در مصاحبه با دیلی میل عنوان کرد بازی های فصل بعد لیگ این کشور به خاطر کرونا، بدون تماشاگر خواهد بود.این اظهارات در حالی انتشار یافت که روزنامه دیلی تلگراف روز گذشته عنوان کرد مسابقات ناتمام فصل جاری از تاریخ 12 ژوئن (23 خرداد 99 ) از سرگرفته خواهند شد.
- کاسرس مدافع فیورنتینا در صفحه اینستاگرامش نوشت: بعد از گذشت 60 روز از ابتلایم به ویروس کرونا در نهایت روز گذشته تست کرونا را شکست دادم و نتایج تست منفی شد. من حالم خوب است و احساس خوبی دارم.
- لیگ فوتبال مکزیک اعلام کرد فصل جاری این رقابت ها پایان یافته و هیچ تیمی به عنوان قهرمان معرفی نخواهد شد.
- نشریه «توتو اسپورت» تورین خبر داد دوران قرنطینه 14 روزه کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی یوونتوس به اتمام رسید. کریس از امروز(سه شنبه) به تمرینات گروهی بیانکونری اضافه  شد. 
- در آخرین دیدار هفته بیست و ششم مسابقات بوندسلیگای آلمان ، تیم وردر برمن در خانه خود مقابل لورکوزن با شکست چهار بر یک رو به رو شد. «هاوترز» دو مرتبه و «میشل ویسر» و «دمیربای» برای میهمان موفق به گلزنی شدند و «تئودور سلالسی» تک گل میزبان را به نام خود ثبت کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار