PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۵۴۹۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۳
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- مهماندوست ، سرمربی ایرانی تیم ملی تکواندوی جمهوری آذربایجان گفت: من به خاطر پول از ایران جدا نشدم بلکه بابت دروغ هایی که رد و بدل شد از تکواندوی ایران فاصله گرفتم.  همه آن ها را بخشیدم و حلالشان کردم. اگر شرایط مهیا شود، همین فردا در ایران خواهم بود. 
- تمرینات تیم های حاضر در مرحله پلی آف لیگ برتر فوتسال بانوان از روز 17 خرداد آغاز می شود. بازی برگشت نیمه نهایی در روز 13 تیر، بازی رفت فینال 20 تیر و دیدار رده بندی و بازی برگشت فینال هم روز  27 تیر برگزار خواهد شد.
- طبق اعلام کادرفنی استقلال قرار بود تمرین این تیم از روز پنجشنبه آغاز شود. با این حال با توجه به اینکه بازیکنان استقلال امروز تست کرونا دادند قرار است فردا جواب آن اعلام شود و از روز جمعه تمرینات استقلال شروع خواهد شد.
- با توجه به اینکه قرار است تمرینات تیم‌های لیگ برتری از 3 خرداد شروع شود و مسابقات هم از 29 خرداد آغاز خواهد شد، اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران هم به زودی به کشورمان بازمی‌گردد تا فعالیت تیم‌های لیگ برتری را از نزدیک زیرنظر بگیرد.
- ایگور کولاکوویچ سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران در صفحه مجازی خود از علاقه مندان به والیبال خواسته است تا در انتخاب بهترین ترکیب آغازین بازی کمکش کنند . کولاکوویچ سپس برای هر پست چند بازیکن  انتخاب کرده است که بیشتر آنها را بازیکنان صربستانی و بهترین های والیبال ایران همچون سعید معروف، امیر غفور، میلاد عبادی پور، محمدرضا حضرت پور­ و سیدمحمد موسوی حضور دارند.
-  در جلسه کمیته فوتسال مقرر شد، بازی رفت لیگ برتر فوتسال به میزبانی گیتی پسند در 30 خرداد برگزار  شود و مسابقه برگشت نیز روز 6 تیر به میزبانی مس سونگون انجام خواهد شد.
- علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی گفت: مربیان باید در کلاسهای مربیگری شرکت کنند و نباید برای هر قهرمان جهان و المپیک کارت مربیگری صادر کرد.
- علیرضا کریمی ، کشتی گیر البرزی تیم ملی کشتی ایران که در اواخر فروردین ماه امسال مورد عمل جراحی زانوی پای چپ قرار گرفته بود عنوان کرد که وضعیت جسمی وی رو به بهبودی است .
- عوامل یکی از آزمایشگاه‌های تبریز با حضور در باشگاه تراکتورسازی ، از تمامی اعضای این باشگاه  تست کرونا گرفتند.
- پس از اینکه کارگزار مالی پرسپولیس اوایل هفته جاری مبلغ 7 میلیارد تومان به حساب این باشگاه واریز کرد، مدیران این تیم در اولین پرداختی، مطالبات اعضای تیم را در دستور کار قرار دادند. در همین راستا روز گذشته 15 درصد از مطالبات کلیه اعضای تیم پرداخت شد تا مجموع پرداختی‌های پرسپولیس به بازیکنان و اعضایش به 70 درصد برسد. 
- نشریه موندو دیپورتیوو  در گزارشی مدعی شد میرالیم پیانیچ، ستاره بوسنیایی یوونتوس فاصله ای تا امضای قرارداد با بارسلونا ندارد.
- مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان گفت : فعالیت‌های رشته‌های کم برخورد ورزشی مثل والیبال، فوتبال، هندبال و... از ابتدای خرداد و برگزاری مسابقات این رشته‌ها از بیست‌ودوم همین ماه آغار خواهد شد.
-  هفته چهارم رقابتهای والیبال جهان از 12 تا 16 خرداد 1400  به میزبانی ایران و با حضور تیم های برزیل، استرالیا و اسلوونی برگزار خواهد شد.
- احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال، آمادگی خود را به منظور آغاز مذاکره  محمد دانشگر، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی، روزبه چشمی و علی کریمی اعلام کرد. اینها از جمله نفراتی هستند که در پایان این فصل قراردادشان با آبی‌ها به اتمام می‌رسد.
- نشست اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال از ساعت 17 امروز در شرایطی برگزار شد که کامران منزوی مدارک استعفای خود را تحویل اعضای هیات مدیره این باشگاه داد.
منزوی در این خصوص گفت: ان شاالله بعد از این در جلسات هیات مدیره استقلال شرکت نخواهم کرد. 
- روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی بلژیک قرارداد خود را با شیاطین سرخ اروپا تا سال 2022 تمدید کرد.
- رئال مادرید و پاری سن ژرمن  2 مشتری بزرگ برای خرید ارلینگ هالند، ستاره نروژی تیم دورتموند هستند .
- اعضای تیم استقلال تهران  به محض ورود به مجموعه انقلاب ماسک و دستکش های جدید تحویل گرفتند و با رعایت پروتکل های بهداشتی زیر نظر پزشکان تستهای کرونا دادند. 
- کلائودیو تاپیا عنوان ریاست فدراسیون فوتبال آرژانتین را برای دوره 2021 تا 2025 میلادی به دست آورد. تاپیا ماه مارس 2017 میلادی به‌عنوان رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین آغاز به کار کرد وی همچنین ریاست باشگاه باراکاس سنترال بوینس آیرس را عهده‌دار است.
- باشگاه واتفورد انگلیس اعلام کرد یک بازیکن و دو تن از کارمندان این باشگاه به کرونا مبتلا شدند.
- با انجام آزمایش طی 48 ساعت گذشته از 748 بازیکن و پرسنل 20 تیم حاضر در لیگ برتر انگلیس، تست کرونای 6 نفر در لیگ برتر مثبت اعلام شد.
-  براساس نتایج به دست آمده از تست‌های کرونای باشگاه  دینامو مسکو پنج مورد مثبت ابتلا به این بیماری کشف شده است و این افراد در حال حاضر در قرنطینه به سر می‌برند.
- قرار است خیابان‌‌های اطراف مجموعه ورزشی آزادی به زودی آسفالت  و مسیر ویژه دوچرخه سواران برای سهولت تمرینات ملی پوشان تیم ملی راه اندازی شود. این پروژه تا دو ماه دیگر به بهره‌برداری می‌رسد و در مساحت هشت کیلومتر در دور ورزشگاه با بسترسازی مناسب و همچنین رعایت قوانین و امکانات روز دنیا طراحی شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار