PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۵۴۹۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۱
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

-  تمرینات تیم فوتبال استقلال تهران  با نظر فرهاد مجیدی سرمربی تیم از صبح فردا (جمعه) در مجموعه ورزشی انقلاب آغاز می‌شود. به دلیل شرایط خاص کشور و بنا به دستور مقامات مربوطه، این تمرین به منظور حفظ سلامت بازیکنان و دیگر عوامل تیم با تدابیر خاص و رعایت پروتکل های بهداشتی  و پشت درهای بسته انجام می‌گیرد.
-  احمد سعادتمند مدیر عامل استقلال از دخالت برخی از مدیران وزارت ورزش در امور باشگاه  ناراضی است و حتی کار به جایی رسیده که یکی از مدیران نزدیک به وزارت ورزش با فشار به سعادتمند درصدد انتخاب یک زن به عنوان مدیر روابط عمومی است و ......
- در صورتی که برپایی المپیک توکیو با نظر مقامات ورزش جهان  به علت کرونا، از تابستان امسال به سال آینده موکول شده اما این امکان وجود دارد در سال 2021 هم به طور کامل لغو شود. 
- اگر مارک ویلموتس مربی برکنار شده تیم ملی کشورمان موفق شود ایران را در پرونده حقوقی خود شکست دهد، عواقب سنگینی در انتظار تیم‌ملی و فدراسیون فوتبال خواهد بود.
-  رقابت‌های لیگ 2 فرانسه در فصل آینده با حضور 22 تیم شروع خواهد شد‌. این تصمیم بدین معنی است که هیچ تیمی سقوط یا صعود نمی کند و همچنین هیچ تیمی هم از لیگ یک فرانسه به لیگ 2 این کشور سقوط نخواهد کرد.
- ستاد مبارزه با کرونا  در اطلاعیه شماره 15 خود اعلام کرد هیچ محدودیتی برای بازگشایی اماکن و سالن ها ی ورزشی در مناطق سفید وجود ندارد.
-  هدایت باشگاه آنتورپ بلژیک که فصل آینده علیرضا بیرانوند  را در اختیار خواهد داشت ، به مدت دوسال به ایوان لکو، سرمربی کروات العین امارات سپرده شد.
- به دلیل پاس نشدن چک باشگاه پارس جنوبی در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال، از بازی بازیکنانی  که در نیم‌فصل به عضویت این تیم درآمده‌اند، جلوگیری خواهد شد.
- فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد رقابت های فصل جاری سری B , A و C این کشور و جام حذفی باید حداکثر تا  10 شهریور به پایان برسد. 
- بر اساس پروتکل بهداشتی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت برای مسابقات لیگ برتر حضور خبرنگاران و عکاسان محدود شده است. بر این اساس برای هر بازی فوتبال فقط 10 خبرنگار و 10 عکاس می‌توانند در ورزشگاه حضور یابند. خبرنگاران و عکاسان باید مجهز به ماسک و دستکش باشند و موارد بهداشتی را رعایت کنند.
- علی دایی مهاجم اسبق فوتبال ایران و برترین گلزن دنیا با کسب 80 درصد آرا در رقابت با سامی الجابر عربستانی ،  بهترین مهاجم آسیا لقب گرفت .
- دیاباته مهاجم آفریقایی به مسئولان استقلال تأکید کردکه اگر تا روز جمعه  مطالباتش به طور کامل پرداخت نشود  قراردادش را فسخ خواهد کرد. استقلال تاکنون 130 هزار دلار به حساب این مهاجم واریز کرده است .
- مطابق اعلام روزنامه الاتحاد،AFC برای ادامه مسابقات لیگ قهرمانان 3 راه کلی دارد : راه اول برگزاری بازیها به شکل مجتمع است ، راه دوم تغییر تاریخ مسابقات و راه سوم کاهش تعداد بازیها می باشد.
- ظهر امروز طی مراسمی مدالهای بازیهای آسیایی مرحوم رضا انتظاری دونده اسبق کشورمان توسط فرزندش احمد انتظاری به موزه ملی المپیک و پارالمپیک اهداشد.
- سایت فوتسال  آخرین رنکینگ این رشته را اعلام و تیم ملی فوتسال ایران با 1603 امتیاز در جایگاه نخست آسیا و ششم جهان قرار گرفت. در رده بندی جهانی، تیم های برزیل، اسپانیا، آرژانتین، روسیه و پرتغال بالاتر از ایران ایستادند.
- با تصمیم جدید فدراسیون جهانی کاراته WKF که با حمایت قاطع اعضای کمیسیون ورزشکاران این فدراسیون همراه شد، برای رقابت های کسب سهمیه المپیک، کاراته ایران این شانس را دارد تا یک سهمیه دیگر در بخش بانوان به دست آورد و به این‌ترتیب تعداد سهمیه های کشورمان از طریق رنکینگ به عدد پنج خواهد رسید.
- به گزارش مارکا و طبق آماری که به دست آمده، در همین یک هفته‌ای که بازی‌های بوندس لیگای یک و 2 از سرگرفته شد، 14 بازیکن مصدوم شده‌اند که مسابقه بروسیا دورتموند و هافنهایم بیشترین مصدوم را داشت.
- شهرام محمودی، پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران که مدت‌ها با مصدومیت کمر روبرو بود تصمیم دارد هفته آینده کمرش را به تیغ جراحان بسپارد.
- علی دایی به انتخابش به عنوان بهترین مهاجم آسیا، در نظرسنجی فیفا واکنش نشان داد و گفت لازم می دانم از هموطنان عزیزم که در نظرسنجی های مختلف از من حمایت می کنند یکبار دیگر تشکر کنم، هر چند تا آنجا که بنده اطلاع دارم سعودی ها در توئیتر فعالیت بیشتری دارند اما این نظرسنجی به نفع ایران به پایان رسید از شما ممنونم.
- باشگاه سانتوس مکزیک اعلام کرد هشت بازیکن این تیم در حالیکه هیچ علائمی از بیماری نداشتند به ویروس کرونا مبتلا شدند.
- پس از پایان اختلافات سرانجام غلامرضا محمدی، به عنوان سرمربی تیمِ ملی کشتی آزاد درسمتش باقی ماند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار