PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۵۵۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۳:۱۳
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- باشگاه اف‌سی سینسیناتی آمریکا در حالی شب گذشته یاپ استام را به عنوان سرمربی این تیم معرفی کرد که تصویر منتشرشده از وی شباهتی به این مدافع هلندی پیشین منچستر یونایتد نداشت و سوژه کاربران توییتر شد.
- نشریه فرانسوی Le10Sport مدعی شد دو باشگاه لیگ برتری اورتون و آرسنال مذاکرات خود برای جذب آدرین رابیو رسیده است. باشگاه ماه آینده قرارداد او را تمدید خواهد کرد و به طور رسمی اعلام خواهد شد.
- مارک ترشتگن سنگربان آلمانی با بارسلونا برای تمدید قرارداد تا سال 2025 به توافق رسیده است. بارسلونا ماه آینده قرارداد او را تمدید خواهد کرد و به طور رسمی اعلام خواهد شد.
- کلمن تورپن از سوی اتحادیه فوتبال فرانسه به عنوان برترین داور فصل 2019/20 این کشور انتخاب شد.
- به ادعای رسانه های ایتالیایی، لاتزیو پیشنهاد تمدید قرارداد 3 ساله با دستمزد سالیانه 2.5 میلیون یورو را به سیمونه اینزاگی سرمربی 44 ساله خود ارائه کرده است.
- فرانتس بکن باوئر و اولی هوینس دو شخصیت دیرینه باشگاه بایرن مونیخ برای تماشای دیدار فردای تیمشان و  فرانکفورت در ورزشگاه آلیانس‌آره‌نا حضور پیدا خواهند کرد.
- در اولین جلسه تمرین تیم استقلال بعد از تعطیلی چند ماهه، چهار بازیکن غیبت داشتند. به جز میلیچ و دیاباته که هنوز به ایران بازنگشته‌اند،   علی دشتی و محمد دانشگر غایبان تمرین بودند که دانشگر از فردا به تمرین اضافه می شود و دشتی هم پس از انجام تست کرونا به جمع آبی پوشان اضافه خواهد شد.
- پایدار رئیس سازمان لیگ کاراته گفت: مقرر شد تا پایان خرداد ماه صبر کنیم و اگر ستاد مبارزه با کرونا اجازه بازگشایی سالن ورزشی را داد، یک زمان جهت برگزاری هفته نهایی سوپرلیگ مشخص خواهیم کرد.
- کارلوس کروش سرمربی سابق تیم ملی فوتبال مبلغ 200 هزار دلاری که از فدراسیون طلبکار بود را بخشید، او قسمت اعظمی از آن را طی روزهای گذشته به فدراسیون ما بخشیده و مابقی آن را هم در سکوت کامل خبری تقدیم دو مرکز خیریه در مشهد مقدس کرده است.
- از باشگاه استقلال خبر می رسد که مدیران این تیم پول دیایاته را از طریق یک صرافی به حساب این بازیکن در دوبی واریز کرده اند.
- مسئولان باشگاه النصر عربستان اعلام کردند که با مربی پرتغالی خود در حال قطع همکاری هستند و یک پیشنهاد دو ساله به استراماچونی، سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال ارائه کردند که البته این مربی در حال بررسی این پیشنهاد است.
- جوردن دیاکیسه مدافع سابق پاری‌سن ژرمن و تیم ملی جوانان فرانسه، در 24 سالگی و به طور ناگهانی و به دلیل نامعلومی درگذشت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار