PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۵۵۰۳۲
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۷
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- علیرضا جهانبخش مهاجم تیم ملی و سایر بازیکنان برایتون انگلیس فرا رسیدن عید سعید فطر را تبریک گفتند.
- باتوجه به روند رو به بهبود ویروس کرونا و صدور مجوز برگزاری تمرینات از سوی ستاد ملی ، اردوی جدید تیم ملی فوتسال از نیمه دوم خرداد بدون حضور بازیکنان باتجربه ودر غیاب ملی پوشان تیمهای گیتی پسند اصفهان و مس سونگون ورزقان آغاز خواهد شد. 
- همزمان با روز جهانی قدس و‌ به همت باشگاه فرهنگی ورزشی گل گهر از نوجوان ورزشکار سیرجانی که در مخالفت با رژیم صهیونیستی از مدال طلای مسابقات بین المللی چشم پوشی کرد و‌حاضر به مسابقه با حریف اسراییلی نشد ، تجلیل بعمل آمد.
-  به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر،  ساعت 20 روز شنبه ( سوم خرداد) مسابقه نمادین پینگ پنگ بین دو برادر و دو ملی پوش گرانقدر تنیس روی میز کشورمان : نوشاد عالمیان و نیما عالمیان در سالن  بابل برگزار شد که به صورت زنده از سایت فدراسیون به تصویر درآمد.
- کنفدراسیون فوتبال آسیا با توجه به مخالفت فدراسیون‌های غرب آسیا با برگزاری ادامه مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال آسیا به میزبانی یک کشور، در حال بررسی راهکاری جدید است.
- فدراسیون فوتبال ترکیه در بیانیه ای روز 23 خرداد را  آغاز رقابت های بازیهای باقی مانده لیگ اعلام کرد.
- ورزشگاه ماراکانا ، واقع در ایالت ریودوژانیروی برزیل ، محل افتتاحیه و اختتامیه بازیهای المپیک و پارالمپیک 2016 ، براى معالجه بیماران ویروس کرونا به بیمارستان تبدیل شده است.
- ظهر امروز (شنبه)خانه کشتی شهید صدرزاده محل تمرین تیم های ملی کشتی و مجموعه اداری فدراسیون کشتی به علت فرسوده بودن دچار آتش سوزی شد. این آتش سوزی به علت اتصال سیم های برق سه فاز اتفاق افتاد.
- مهدی مبینی سرپرست فدراسیون دو و میدانی با صدور حکمی قاسمعلی فیروزی را به عنوان سرپرست کمیته مسابقات و عضو شورای فنی این فدراسیون منصوب کرد. 
- باشگاه ریوآوه پرتغال برای فروش مهدی طارمی ملی پوش فوتبال کشورمان به باشگاه بنفیکا مبلغ 10 میلیون یورو را درنظر گرفته است . 
- تیم فوتبال پیکان تهران زدر تیمهای لیگ برتر بعد از انجام تست‌های کرونا امروز از ساعت 18 اولین تمرین خود را درپیکان شهر تهران برگزار کرد.
- با حکم وزیر ورزش و جوانان، علی نیکزاد ثمرین ازنمایندگان جدید مجلس به عضویت هیات رئیسه فدراسیون تیراندازی درآمد.
- مدیر تیم فوتبال نساجی مازندران خبرداد این تیم در طی اردوی ده روزه خود در تهران دو بازی تدارکاتی با تیم‌های پیکان و گل‌گهر در تاریخ های هشتم و پانزدهم خرداد برگزار خواهد کرد .
- اولین تمرین تیم ذوب آهن بعد از صدور مجوز ستاد مقابله با کرونا، امروز در محل این باشگاه برگزار ‌شد. اعضای تیم روز چهارشنبه با حضور در آزمایشگاه تست کرونا دادند تا آماده انجام تمرینات برای از سرگیری لیگ برتر باشند.
-  با اعلام فدراسیون فوتبال اسلوواکی مسابقات لیگ فوتبال این کشور از روز 24 خرداد از سر گرفته خواهد شد.
- باشگاه استقلال اعلام کرد، با تصمیم کادرفنی، محمد دانشگر به دلیل بازگشت با تاخیر به تهران  و تمرینات با جریمه رو‌به‌رو شد. دانشگر بعد از انجام تست کرونا احتمالا از روز یکشنبه در تمرینات حاضر  خواهد شد.
- شبکه اسکای اسپورت خبر داد، باشگاه پاریسی برای قطعی کردن قرارداد ایکاردی، به اینترمیلان پیشنهاد 50 میلیون به اضافه 10 میلیون یورو پاداش را ارائه کرده است. ایکاردی آرژانتینی فصل گذشته در 28 بازی لیگ فرانسه 20 گل برای پاری سن ژرمن به ثمر رسانده بود.
- لوئیجی سیمونی سرمربی اسبق باشگاه اینترمیلان در  81 سالگی از دنیا رفت.
- درآغاز هفته بیست و هفتم مسابقات فوتبال بوندس لیگای آلمان تیمهای دورتموند ، له ور کوزن ، وردر برمن و هرتا برلین از سد حریفان گذشتند . مسابقه پادربورن با هافن هایم هم یک بر یک شد و بایرن مونیخ برای ادامه صدرنشینی آخرین ساعت دیشب بانتیجه 5-2 خود را به فرانکفورت تحمیل کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار