PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - April 18 2024
کد خبر: ۵۵۰۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۳:۳۴
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به از سر گیری تمرینات تیم‌ها در منطقه غرب و آسیای مرکزی پرداخت و در این میان بازگشت بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس تهران به تمرینات را بازتاب داد و نوشت: پرسپولیس که یک دست بر جام دارد، به زمین تمرین بازگشته است.
- جلسه هماهنگی مرحله پلی‌آف لیگ برتر تنیس روی میز رده آقایان باشگاه های ایران روز دوشنبه پنجم خرداد به صورت ویدیو کنفرانس  با حضور پیمان حسنی دبیر فدراسیون  ،  ضرغامپور رئیس کمیته مسابقات و سرمربیان تیم‌های حاضر در مرحله پلی آف لیگ برتر برگزار شد .تیرماه آینده تیم های پتروشیمی  ، دانشگاه آزاد آذربایجان شرقی  ، رعد پدافند هوایی و شهرداری کرج طی چهار روز به مصاف هم خواهندرفت.
- از سرگیری  رقابت های لالیگا از تاریخ 11 ژوئن(22 خرداد) خواهد بود و برای ساعت برگزاری نیز 5 زمان مختلف در نظر گرفته شد.بازی ها در ساعت های 17 ، 19.30، 20، 21.30 و 22 انجام خواهندشد.
- مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ گفت اگر تیمی 5 بازیکن کرونایی داشته باشد بازی‌هایش تعلیق می‌شود و با مجوزهای لازم می‌تواند تمرین کند.
- تیم فوتبال سایپا، اردوی آماده سازی 6 روزه خود را با رعایت پروتکل های پزشکی از دوشنبه در دهکده ورزشی کرج برگزار می کند و در این اردوی آماده سازی یک بازی دوستانه با تیم بادران تهران خواهد داشت.
- شنیدیم رضا علیاری، احمدموسوی، گادوین منشا و مهرداد عبدی 4 بازیکن تیم گل گهر سیرجان هستند که به خاطر درگیری با بیماری کرونا به مدت دو هفته باید در قرنطینه باشند.
- مدیران باشگاه پرسپولیس در صدد توافق با برانکو مربی سابق خود هستند، زیرا می‌دانند با شکایت از این مربی سودی نخواهند برد و قرار است با او مصالحه کنند تا از ضرر بیشتر جلوگیری شود.
- تمجید، رئیس سازمان لیگ تکواندو خبرداد که می توان مسابقات لیگ تکواندو را از اوایل تیرماه ادامه داد. وی گفت: تکواندو با وجود اینکه ورزش فیزیکی و درگیرانه است اما با توجه به پوشش ورزشکاران و قوانین داوری، جنسش با سایر رشته ها مانند کشتی، کاراته و جودو متفاوت است.
- تیم فوتبال ملوان پس از 86 روز تعطیلی با  گذراندن آزمایش‌های ویروس کرونا تمرینات خود را آغاز کرد. ملوانی ها درپایین جدول لیگ دسته اول اوضاع خوبی ندارند.
- دولت بریتانیا اجازه برگزاری تمرین های گروهی را برای باشگاه‌های فوتبال حرفه‌ای این کشور صادر کرد تا لیگ برتر انگلیس به شروع مجدد نزدیک تر شود.
- لوسیانو پریرا مهاجم برزیلی تیم فولاد با تلاش مسئولان باشگاه وارد تهران شد و به اردوی شاگردان نکونام پیوست.
پاتوسی هافبک آفریقایی نیز به دلیل نبود پرواز از این کشور، هنوز موفق به خروج از آفریقای جنوبی نشده اما مسئولان باشگاه در تلاش هستند که در سریع‌ترین زمان ممکن وی را به اردوی تیم اضافه کنند.
-  رای گیری درباره 10 عکس خاطره انگیز فوتبال آسیا انجام شد و در نهایت تصویر شادی حميد استيلي پس از گل اول تیم ایران برابر آمریکا در جام جهانی 1998 فرانسه با کسب 83 درصد آرا اول شد.
- وینچنزو اسپادافورا وزیر ورزش کشور ایتالیا تایید کرد رقابت‌های سری آ می‌تواند از تاریخ 13 ژوئن (24 خردادماه) یا 20 ژوئن (31 خردادماه) از سر گرفته شود و این امکان وجود دارد پخش تلویزیونی آن‌ها به صورت رایگان باشد.
- زلاتان ابراهیموویچ که  پس از پایان دوران قرنطینه در تمرینات تیم آس میلان حاضر  اما در اولین تمرین دچار آسیب‌دیدگی از ناحیه آشیل پا شده است.
- تمرین روز دوشنبه تیم فوتبال استقلال از ساعت 18 در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد . بعد از صحبت‌های فرهاد مجیدی، تمرین امروز آبی‌ها، مرور یک تاکتیک تیمی برای رسیدن به دروازه حریف بود که در قالب رقابت دو تیم زرد و آبی برگزار شد و فرهاد مجیدی شخصا بر نحوه عملکرد بازیکنان نظارت داشت.
- با توجه به تعویق مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا،  رقابت های جام ملت‌های آسیا رده بانوان 2020 به تاریخ 21 سپتامبر 2021 (31 شهریور 1400) منتقل شده است.
- تیم فوتبال پرسپولیس در سومین روز تمرینات ، کارش را به بدنسازی اختصاص داد. اشتیاق بازیکنان باعث شد آنها زودتر از زمان مقرر ، تمرین را آغاز کنند.
- باشگاه های شهرخودروی مشهد ، تراکتورسازی و ماشین سازی تبریز  و نساجی مازندران  در نامه ای به وزیر ورزش خواستار پاسخ گویی دقیق این وزارتخانه و فدراسیون فوتبال در رابطه با تصمیم ادامه لیگ برتر فوتبال در شرایط کرونایی شدند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار