PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۵۵۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: در خیلی از کشورها مسابقات تعطیل شده و خیلی از کشورها هم اگر بازی‌ها را برگزار می‌کنند طوری شرایط را رعایت می‌کنند که ما اصلا نمی‌توانیم به وضعیت آنها برسیم.
کیهان ورزشی-

به نقل از فارس، بهتاش فریبا ضمن انتقاد از اصرار سازمان لیگ برای برگزاری ادامه مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: من دلیل این اصرار را نمی‌دانم ولی هر روز می‌شنویم که تیم‌ها چند بازیکن مبتلا به کرونا دارند.

وی افزود: ‌اگر هفته اول مسابقات 5 کرونایی در لیگ برتر بازی کنند مطمئن باشید تست کرونای 40 نفر تا پایان هفته مثبت اعلام خواهد شد. ضمن آنکه فوتبال فقط شامل بازیکنان نیست و کادر فنی تیم‌ها، عوامل فنی مسابقه و همچنین نمایندگان صدا و سیما هم در آن دخیل هستند .

فریبا تاکید کرد:‌من منطقی صحبت می‌کنم و تحت تاثیر احساسات حرف نمی‌زنم اما جان مردم مهم است یا قهرمانی؟ این همه سال قهرمان و نایب قهرمان و تیم‌های صعود کننده مشخص شدند اما چه اتفاقی افتاد؟ آیا فوتبال ما تغییر کرد؟ شما فکر کنید یک سال لیگ نداریم. در خیلی از کشورها مسابقات تعطیل شده و خیلی از کشورها هم اگر بازی‌ها را برگزار می‌کنند طوری رعایت می‌کنند که ما اصلا نمی‌توانیم به شرایط آنها برسیم.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران یادآور شد: من بازی بایرن مونیخ ودورتموند را تماشا می‌کردم و قبل از بازی نشان داد که بازیکنان در رختکن چه شرایطی دارند و چگونه از یک تونل عبور می‌کنند که تمام بدن آنها ضد عفونی می‌شود. داخل راهروهای استادیوم برق می‌زد وحتی اولیور کان، رومنیگه، و خیلی از بزرگان بایرن روی سکوها با 5 صندلی فاصله با ماسک و دستکش نشسته بودند. اینها همه مشکلاتی است که ما داریم و نمی‌توانیم مثل کشورهای پیشرفته آنها را اجرا کنیم.

فریبا در خصوص انفعال مسئولان فدراسیون در واکنش به بیانیه‌های پی در پی باشگاه تاکید کرد: من هم این موضوع را متوجه شدم. در این بین فقط سهیل مهدی صحبت می‌کند و البته این را هم بگویم اگر او حرف می‌زند تمام مسائل را به نقل از خودش منتقل نمی‌کند. مهدی قطعا صحبت اعضای فدراسیون فوتبال، سرپرست یا دبیر فدراسیون را به مردم منتقل می‌کند اما به هر حال در این زمینه فدراسیون باید یک تصمیم واحد و جامع بگیرد.

بازیکن سابق استقلال تصریح کرد:‌الان می‌بینیم که برخی از تیم‌ها از کیت‌های ارزان قیمت برای تست استفاده کرده‌اند. هر روز هم یک باشگاه اعلام می‌کند تیمش چند بازیکن کرونایی دارد. از کجا معلوم که آن باشگاه راست می‌گوید؟ فدراسیون باید جایی مثل ساختمان ایفمارک را برای تست‌های پزشکی برای همه باشگاه‌ها در نظر می‌گرفت تا تیم‌ها سرگردان نباشند و تمام پاسخ‌ها روشن و شفاف باشد. کار فدراسیون هم راحت می‌شد و خیلی راحت اگر باشگاهی ادعا می‌کرد چند بازیکن تیمش کرونا دارد فدراسیون با استعلام از ایفمارک به واقعیت می‌رسید.

فریبا در خصوص تغییراتی که در بحث اساسنامه فدراسیون فوتبال مطرح می‌شود، گفت: تغییرات قطعا باید انجام شود چون ما افرادی را در فوتبال داریم که درس خوانده‌اند، وجاهت اخلاقی دارند و حتی در تیم ملی فوتبال ایران سابقه بازی داشته‌اند، چرا این نفرات نباید در فدراسیون پستی بگیرند؟ به نظرم اساسنامه فدراسیون باید دستخوش تغییرات زیادی شود تا فوتبالی‌ها بتوانند برای فوتبال تصمیم بگیرند. 
برچسب ها: بهتاش فریبا
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار