PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 24 2024
کد خبر: ۵۵۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳
ملی‌پوش لرستانی تیم پرسپولیس می‌گوید: پس از زیارت حضرت معصومه(س) اتفاقات خوبی در زندگی‌اش رخ داده است.

کیهان ورزشی-

به نقل از ایسنا، وحید امیری در خصوص اینکه طی ایام کرونایی که در خرم‌آباد بوده سفیر میراث فرهنگی و آموزش و پرورش لرستان شده و در کارهای خیر زیادی شرکت و کمک کرده، گفت: خودم را مدیون این آب و خاک و مردم می‌دانم و هر کمکی از دستم بربیاید، دریغ نمی‌کنم.

وی ادامه داد: متاسفانه کرونا لطمات زیادی به تمام جهان وارد کرد و کشورمان نیز در همه بخش‌ها و به‌ویژه اقتصادی دچار خسارات زیادی شد و برخی از هم‌وطن‌ها کار خودشان را از دست دادند یا آن موقع درآمدی نداشتند و به‌طور جدی نیازمند کمک بودند که خوشبختانه اقدامات خوبی انجام شد.

امیری در پاسخ به پرسشی که چرا در تیم ترابوزان اسپور ترکیه موفق نبود؟ گفت: سه دیدار اول که مصدوم بودم و در بازی چهارم ۳۰ دقیقه به میدان رفتم و توانستم با عملکرد خوب جای خودم را در تیم ثابت کنم ولی در یکی از بازی‌های خانگی نیمه اول روی دو اشتباه گل خوردیم، شرایط سخت شد که مربی من را تعویض کرد و عدم حرفه‌گری در همان‌جا سبب شد که کل فصل را از دست بدهم!

این ملی‌پوش لرستانی اضافه کرد: با این حال حضور در تیم ترابوزان اسپور تجربه خوبی بود و درس‌های زیادی از آن گرفتم.

وی در خصوص درخشش در لیگ برتر پس از بازگشت از ترکیه اظهار کرد: یک دوست به من گفت که حتماً به زیارت حضرت معصومه(س) بروم که این کار را انجام دادم و پس از آن اتفاقات خوبی از لحاظ زندگی شخصی و فوتبالی برایم رخ داد و دوباره احیا شدم.

امیری با بیان اینکه بی‌صبرانه منتظر آغاز لیگ برتر هستیم، افزود: از لحاظ آمادگی بدنی در شرایط خوبی قرار داریم و برای چهارمین قهرمانی لیگ برتر تلاش می‌کنیم.

وی گفت: خیلی دوست دارم با کمک مسئولان کمپ فوتبالی خوبی در خرم‌آباد ایجاد کنیم و شاهد علیرضا بیرانوندهای زیادی باشیم، چون اینجا استعدادهای خوبی دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار