PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۵۵۷۰۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۶:۰۰
یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: دوشنبه در مورد بازگشت علی کفاشیان به فدراسیون فوتبال اعلام موضع خواهیم کرد.
کیهان ورزشی-
احسان قاضی‌زاده  در مورد بازگشت علی کفاشیان به فدراسیون فوتبال به عنوان نایب رئیس اول اظهار داشت: در حال حاضر در حال ارزیابی این موضوع هستم و دوشنبه صبح در مورد این اتفاق موضع‌گیری رسمی خواهیم کرد و اقدام‌های لازم را شروع می‌کنیم. 
 وی افزود: در حال حاضر شنیده‌ام که برخی در داخل فدراسیون، بازگشت ایشان را قبول نکرده‌اند و هنوز مشخص نیست شرایط چگونه است. نماینده مجلس شورای اسلامی در مورد اینکه مجلس به این بحث ورود جدی خواهد داشت یا نه عنوان کرد: مجلس در حال حاضر درگیر تشکیل کمیسیون‌های مختلف است و بعد از تشکیل کمیسیون‌ها به این مسایل ورود پیدا می‌کند. 
 ظهر دیروز ،علی کفاشیان با حضور در جمع اصحاب رسانه، ‌عنوان کرد با توجه به اتمام محرومیت یک ساله اش،‌ به عنوان نایب رئیس فعالیت خواهد کرد. بسیاری به این بازگشت انتقاد کرده و آن را غیرقانونی دانسته اند. پیش از این نمایندگان مجلس عنوان داشته بودند که بازگشت کفاشیان به فوتبال، دارای جنبه کیفری است و نمی بایست چنین اتفاقی روی می داد.
 وی که در دوره ای ریاست فدراسیون فوتبال را هم برعهده داشت، هم اکنون بازنشسته است.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نوید خرقانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
0
0
سلام ،آقای کفاشیان از دسته مدیرانی بود که هم از داخل می خورد و هم از خارج کشور،این آقا عضو کمیته ای در afc بود و یک ذزه کار برای فوتبال کشور نکرد این آقا یکبار هم از حکم تحمیلی afc و ساخته ذهن بیمار سعودی ها برای بازی در زمین ثالث انتقاد نکرد و اصلا از نمایندگان ایران در برابر حکم تحمیلی بازی در زمین ثالث دفاع نکرد چون از afc حقوق می گرفت این آقا کلی به فوتبال کشور خسارت زده است اون وقت می خواهند به او پست دهند. دکتر محمد دادکان در مصاحبه ای گفتند که اول این آقا پول های خورده شده را بیاورند و به فدراسیون فوتبال تحویل دهند وبعد وارد مدیریت فوتبال شوند.از دستگاه های نظارتی و حزب اللهی درخواست می کنیم به حوزه ورزش و فوتبال ورود کنند تا هر فرد فرصت طلب و بدهکاری وارد ورزش قهرمانی نشود.کفاشیان فاسد است و باید جوابگوی اعمال خود در afc باشد.
مجاهد جمیل نیا
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
0
0
ورزش کشور فشل است سال به سال ضعیف تر می شود کی قرار است ورزش را جدی بگیریم؟فوتبال افتاده دست دلال های رسانه ای و هر کاری دوست دارن انجام میدند بدبختی ورزش اینه که سکان هدایتش دست آدمهای غیرورزشیه و کفاشیان ها در وضع فعلی متولد و رشد کردن مردم دلشونو در ورزش و فوتبال به چی خوش کنند به دلال ها کفاشیان ها یک وزرای ورزش!!!!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار