PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: ۵۵۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: پاتوسی بازیکن بزرگی است و به او احترام می‌گذارم اما در روز بازی مقابل استقلال ستاره‌ای داشتیم به نام فولاد که جور همه را کشید.
کیهان ورزشی-

سعید آذری در خصوص بازی مقابل استقلال و حواشی آن، عنوان کرد: حواس ما به حواشی نیست. پروتکل را به نحو احسن انجام دادیم چون نمی خواستیم بهانه‌ای به دست کسی داده شود. کلیه موارد پروتکل را اعمال کردیم. استقلال از نزدیک شاهد بود که چه زحماتی کشیده شد و همکاران من شب مسابقه حدود ساعت 5:25 دقیقه صبح استراحت کردند. خدا را شکر اولین بازی خوب انجام شد و در این زمینه مشکلی هم نبود.

وی در مورد متن منتشر شده توسط فرهاد مجیدی در فضای مجازی گفت: تا به حال نشده در مورد نظرات مربیان یا سرپرستان باشگاه‌ها صحبت کنم. اگر در مورد مسائل مدیریتی سوالی دارید، در خدمت شما هستم.

وی در مورد اینکه صحبت‌های مجیدی به نوعی اتهام به فولاد نیز محسوب می‌شود، تصریح کرد: این برداشت شماست. من چیزی را که مدیریت اجازه می‌دهد جواب می‌دهم. برداشت شما و چیزهایی که در فضای مجازی گفته می‌شود، برای من مهم نیست. وظیفه‌ای در اهواز داشتیم. تیم را به بهترین نحو تجهیز کردیم. زمانی که اعلام شد بازی ها انجام می شوند، 20 روز در تهران اردو زدیم. تمرینات آمادگی جسمانی و تاکتیکی انجام دادیم. حدود 12 روز تیم در گرمای 45 درجه اهواز صبح و بعدازظهر تمرین کردیم. در بازی هم نهایت تلاش مان را کردیم و پیروز شدیم. اینکه بعد از مسابقه چه اظهار نظرهایی شده، هرکس در حیطه وظایف خودش باید صحبت کند. در این زمینه صحبتی نمی‌کنم.

آذری در مورد بیانیه استقلال و تصمیم به کناره گیری از لیگ برتر، گفت: باید بیانیه را بخوانم و ببینم چه نوشته و بعد پاسخ دهم. اینها مواضع مدیریتی هستند. سعادتمند از مدیران کارکشته حوزه وزارت است. در مورد باشگاه فولاد، اگر مدیران استقلال صحبتی کرده باشند، بعد از مطالعه کامل، صحبت می کنم ولی تیم ما با توجه تلاشی که کرد، در این مسابقه پیروز شد. به خودم اجازه نمی دهم در قبال سرپرست یا سرمربی یک باشگاه موضع بگیرم.

مدیرعامل فولاد در خصوص درگیری مهدی هاشمی نسب و محمد دانشگر اظهار داشت: من در راهرو ایستاده بودم. برایم جای تعجب بود که این اخبار از کجا می آید. وقتی بچه های استقلال، دانشگر و وریا آمدند، به آن‌ها خسته نباشید گفتم، مشت‌هایمان را هم به هم زدیم و فیلم آن هم موجود است. من درگیری ندیدم اما بعد از آن دیدم که خبر آمده مهدی هاشمی نسب با یکی از بازیکنان استقلال درگیر شده. من تکذیب می‌کنم چون در راهرو هیچ اتفاقی را ندیدم.

آذری در خصوص داوری این دیدار، گفت: نظر من مهم نیست. تمام کارشناسان در مورد صحنه های بازی صحبت کردند. نظر ما پارسال در ذوب آهن هم مهم نبود و همانطور که دیدید، در چند بازی حق ما باید ابتیا می شد که نشد. آنجا هم کارشناسان نظر دادند. مهم این است که فولاد با تمام توانش زحمت کشید. در 11 به 11 هم دو شانس گل داشتیم. یک پنالتی داور برای ما نگرفت. می خواستم به حسینی تبریک بگویم. چهره برتر بازی بود و یک روز درخشان را پشت سر گذاشت. اگر درخشش او نبود، نتیجه تغییر پیدا می‌کرد. ما شایسته برد بودیم و برای آن زحمت کشیدیم. آینده نشان می دهد چه کسی چند مرده حلاج است و امیدوارم فوتبال به سمتی برود که واقع بین تر باشیم.

مدیرعامل فولاد تصریح کرد: آن موقع که کسی حواسش به استقلال نبود و مثل گوشت قربانی دست به دست می شد، با این که در فولاد بودم، صحبت کردم. حالا هم به صراحت می گویم؛ تحت هیچ شرایطی هیچ حقیقتی را تحت الشعاع یک سری چیرهای غیر واقعی قرار نمی دهم. امروز فولادی هستم چون نانی که سر سفره زن و بچه ام می برم باید حلال باشد. در مقابل پولی که می گیرم، به نحو احسن کار می کنم.

وی ادامه داد: یک رنگ برایم مقدس است، آن هم رنگ سبز است که از دهه 60 از بچگی تا به حال برایش زحمت کشیدم. مربی بودم و قهرمان آسیا هم شدم. به عنوان مدیر به بالاترین جای آن رسیدم. آن موقع شما خیلی کوچک بودید. تیم والیبال نشسته ذوب آهن قهرمان دنیا شد که من مدیرعامل بودم. تیم واترپلو قهرمان آسیا شد که من مدیرعامل بودم. تیم بسکتبال نایب قهرمان آسیا شد که من مدیرعامل بودم. اگر فردا روزی هم در باشگاه دیگری کار کنم، آن رنگ برایم اولویت اول دارد اما همیشه سعی کردم حرف حق را بزنم.

مدیرعامل فولاد گفت: هرکس، هر زمانی اظهار نظری کرد، نباید انتظار داشته باشد؛ اگر طرف او مدیرعامل یا مربی جای دیگری است، تسلیم شود و دستانش را بالا ببرد. ما باید نانی که به خانه می بریم حلال باشد. هرجا باش با همین روحیه مبارزه می کنم. فولاد الان اولویت اول و آخر من است. بردی که مقابل استقلال گرفتیم، نان همت و غیرت بچه ها بود. مبارزه کردیم و بردیم. مسائل حاشیه ای هم در فضای مجازی است و نمک کار است. حوصله هم ندارم به این صحبت ها پاسخ بدهم. سوالات مدیریتی را جواب دادم.

آذری در خصوص اینکه فیفا دوباره اساسنامه فدراسیون فوتبال را برگشت داده است، اظهار داشت: مواضع من را همه در مورد اساسنامه می دانند. ایراد اصلی فیفا در مورد تعریف نوع فدراسیون به عنوان نهاد عمومی غیردولتی است. باید این را در آنجا خیلی خوب جا بیندازیم و جلسات متعددی را با کارشناسان فیفا بگذاریم یا باید بتوانیم در ارتباط با فوتبال، قانون جدیدی را اعمال کنیم.

وی در خصوص باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی فولاد، عنوان کرد: امروز جلسه تصویری داشتیم. فکر می کنم تا آخر هفته پول دو بازیکن برزیلی را به حسابشان بریزند و در ابعاد بین المللی مشکلی نداشته باشیم.

آذری در مورد کنایه محمدی مدیرعامل ذوب آهن مبنی بر اینکه "خدا را شکر قرارداد رادولویچ برخلاف گذشته منتشر شد"، گفت: در مورد جایی که کار کردم و رزومه ام مشخص است، صحبتی ندارم. برای همه عزیزان آرزوی موفقیت می کنم. همدان دور است اما میدان نزدیک است. همه ما امتحان پس می دهیم و امیدوارم تمرکزمان روی کار خودمان باشد. برویم یاد بگیریم و آموزش ببینیم. اظهار نظرهای خارج از تخصص خودمان نکنیم. عزیزان جوان هستند و ممکن است اظهارنظرهایی داشته باشند.

وی در خصوص بازگشت پاتوسی اظهار داشت: برای 29 ژوئن بلیت گرفته ایم. تا به حال سه بار برای او بلیت گرفته ایم. متاسفانه روی سیستم می توانید بلیت را ببینید اما صدور فیزیکی آن امکان ندارد. یا خط هوایی کنسل می کند یا ارتباطات شما جواب نمی دهد. ما خیلی تلاش کردیم پاتوسی را به بازی مقابل استقلال برسانیم اما ارتباط ما که در آدیس آبابا باعث می شد به امارات بیاید، متاسفانه از دست رفت و نتوانستیم او را بیاوریم. امیدوارم در نوبت بعدی که  29 ژوئن است بتوانیم او را بیاوریم.

آذری تصریح کرد: وقتی یک مربی تمام وجودش را می گذارد، صبح و بعدازظهر در گرمای 45 درجه اهواز تمرین می کند، یک تیم تربیت می‌کند. درست است در فوتبال ستاره ها بازی می کنند اما بقیه بازی می کنند که ستاره ها بتوانند هنرشان را نشان بدهند. دست تک تک بازیکنانم را می بوسم. مقابل استقلال فوق العاده بازی کردند. پاتوسی بازیکن بزرگی است و به او احترام می گذارم اما در آن روز ستاره ای داشتیم به نام فولاد که جور همه را کشید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار