PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۵۵۸۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۱
مدیرعامل باشگاه استقلال می‌گوید در کنار فرهاد مجیدی، کادر مربی‌گری و بازیکنان ایستاده است.
کیهان ورزشی-

احمد سعادتمند در حاشیه تمرین امروز استقلالی‌ها اظهار کرد: خیلی دوست ندارم به تمرین یا رختکن بیایم و مزاحم بازیکنان شوم و وقت کادرفنی را بگیرم ولی واجب بود که بگویم ما همه کنار بازیکنان تیم هستیم. همه یک تیم هستیم و در یک کشتی سوار شدیم و اگر مشکلی پیش بیاید همه باید باهم این مشکل را حل کنیم. من اگر به اهواز آمدم تنها برای این بود که کنار بازیکنان باشم.

او ادامه داد: همه ما می‌دانیم اگر داور یک مقدار مماشات می‌کرد قطعا با سه امتیاز کامل بیرون می‌آمدیم. نمی‌خواهم به بازی قبل اشاره کنم اما باید بگویم همه شما به هر حال حرفه‌ای هستید و بازیکنان حرفه‌ای همه تلاشش این است که در همه شرایط خون‌سردی خود را حفظ کند و کار فنی خود را ارائه دهد. رشته اول من بوکس بود و زمانی که عصبانی می‌شدم، بیشتر مشت می‌خوردم چرا که سعی نمی‌کردیم دقت بیشتری داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان این‌که تعداد آسیب دیده‌ها و محرومان تیمش زیاد است، عنوان کرد: به وجود همه بازیکنان نیاز است و خواهشم این است که در کمال آرامش با همه توان‌مان نتیجه بگیریم. فقط می‌خواهم بگویم که من به عنوان مدیرعامل در کنار فرهاد مجیدی، کادر مربی‌گری و بازیکنان با تیم مدیریتی‌مان همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا دیگر تیم مشکلی نداشته باشد.

او درباره تاخیر پرداختی استقلالی‌ها گفت: بازیکنان پوزش مرا بپذیرند. ان‌شاءالله تا یکی دو روز دیگر پول بازیکنان باقی مانده پرداخت می‌شود. ذی حساب کارگزار ما متاسفانه یک سفر برون‌ مرزی داشت و روی امضا چک به مشکل خوردیم. این پرداختی برای ما مهم بود چرا که امروز باید این بدهی را پرداخت می‌کردیم ولی در یکی دو روز آینده انجام خواهد شد. اعضای تیم برای ادامه کار نگران مسائل پشتیبانی، تدارکاتی، مسابقاتی و قراردادی نباشند چرا که ما کنار تیم هستیم و با قدرت حمایت می‌کنیم.

همچنین در ادامه فرهاد مجیدی در حاشیه این تمرین در خطاب به سعادتمند اظهار کرد: از طرف خودم و بازیکنان از شما تشکر می‌کنم و همان‌طور که گفتید چیزی که مهم است، باید خیلی حرفه‌ای برخورد کنیم و اتفاقاتی که افتاده است را فراموش کنیم و برای این‌که بخواهیم شکست را فراموش کنیم، فقط یک راه داریم و آن هم برد در بازی‌های بعدی است و تنها صحبتی که می‌توانیم انجام دهیم، صحبت از بازی است که آن را در زمین انجام می‌دهیم.

او در پایان گفت: بازیکنان باوجود این‌که ۹ نفره بودند اما همه تلاش‌شان را کردند و من از آن‌ها ممنونم و اگر مشکلاتی بوده است از طرف من و کارد فنی بوده است و ان‌شاءالله در بازی‌های بعدی جبران می‌کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار