PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۵۵۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹
مربی تیم استقلال می‌گوید دیاباته به مجیدی گفته بوده که بندی در قراردادش وجود دارد که با استفاده از آن می‌تواند به مرخصی برود.
کیهان ورزشی-

مجید نامجو مطلق مربی تیم استقلال در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل سایپا در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر گفت:‌ تیم ما حدود ۷۰ روز تمریناتش تعطیل بود و ما باید در چهار هفته تیم را به شرایط ایده‌آل می‌رساندیم.  اگر شرایط عادی بود، در این روزها بازیکنان ۲۰ روز استراحت فعال داشتند و با یک آمادگی نسبی وارد دوره بدنسازی می‌شدند اما در این سری بعد از ۷۰ روز هیچ کدام از بازیکنان شرایط تمرین نداشتند و بازیکنان با برنامه مربی بدنساز خود جلو رفتند. سایپا تیم جوانی است. با توجه به اینکه بازیکنان تیم ما جلوی فولاد بازی کردند و ۹ نفره هم شدند، فشار زیادی را تحمل کردند ولی برای بازی فردا بازیکنان تمام تلاش خود را انجام خواهند داد.

او در خصوص بازی برابر فولاد گفت: ما در ۴۵ دقیقه اول برابر فولاد، با توجه به اینکه هوا گرم بود، ۵۲ درصد توپ و میدان بازی را در اختیار داشتیم و نمایش خوبی داشتیم اما با توجه به شرایطی که پیش آمد، بازی را واگذار کردیم. الان توجه ما به بازی‌های آینده است و جام حذفی را در پیش داریم که در آن مدعی هستیم و امیدوارم برابر تیم سایپا بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم. این پیروزی می‌تواند شرایط روحی و روانی بازیکنان را بهبود ببخشد و در فصلی که چنین اتفاقاتی افتاده است، به تمام نفرات خود نیاز داریم و نیاز به یک تیم خوب داریم. قطعا ما از این تجربه‌ها استفاده خواهیم کرد و به سمت موفقیت می‌رویم.

نامجو مطلق در خصوص مصدومان استقلال گفت: تیم استقلال متشکل از بازیکنان خوبی است و مصدومیت‌هایی که برای بازیکنانی امثال مرتضی تبریزی و ارسلان مطهری پیش آمده است، موجب شده گزینه‌های ما کمتر می‌شوند و با توجه به نبود شیخ دیاباته به علت به دنیا آمدن فرزندش، ما گزینه‌های جوان خود را برای خط حمله در نظر داریم.

مربی استقلال درباره مسافرت دیاباته به فرانسه گفت: دیاباته با استقلال قرارداد دارد و با توجه به زایمان همسرش به فرانسه رفته است. او در تمرینات هم نگران این مساله بود و در وهله اول فرهاد مجیدی با رفتن او مخالف بود اما در ادامه پذیرفت که او به فرانسه برود. چون دیاباته گفته بود بندی در قراداد او در خصوص مرخصی وجود دارد.

او درباره حضور تماشاگران در استادیوم گفت: حضور تماشاگر باعث جذابیت فوتبال می‌شود و امیدوارم هر چه زودتر مساله کرونا حل شود و مردم به شرایط عادی‌شان برگردند. ما وقتی سوار هواپیما شدیم، ازدحام در هواپیما کار ما سخت کرد چون این ازدحام در ذهن بازیکنان تاثیرگذار بود امیدوارم در درجه اول این بیماری از بین برود. این را می‌دانیم بازی‌ها بدون حضور تماشاگرها هیچ لطفی ندارد به خصوص اینکه استقلال هواداران میلیونی دارد و حضور هواداران می‌تواند انگیزه زیادی به بازیکنان بدهد.

مربی استقلال درباره اینکه آبی‌پوشان در پایان فصل چه رتبه‌ای کسب می‌کنند، گفت: تمام تلاش ما این است که حداکثر امتیازات را کسب کنیم. یک سری اتفاقات دست ما نیست اما هدف ما این است که تمام توان خود را بگذاریم. ما لیگ قهرمانان آسیا را هم در پیش داریم و فکر می‌کنم در آن‌جا هم بتوانیم موفق باشیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار