PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۵۵۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۳
کیهان ورزشی-
وز نخست هفته بیست‌ودوم مسابقات لیگ برتر فوتبال امشب (یکشنبه) برگزار و تغییراتی در بالای جدول ایجاد شد.

تراکتور با شکست مقابل نساجی علاوه بر اینکه فرصت صعود به جایگاه دوم جدول را از دست داد، به رده چهارم جدول سقوط کرد. در صورت پیروزی استقلال، سپاهان و فولاد خوزستان مقابل رقبای خود، تراکتور تا رتبه ششم جدول پایین می‌آید. نساجی هم با 26 امتیاز به رده هشتم جدول صعود کرد.

شهر خودرو با غلبه بر ذوب‌آهن و با یک بازی بیشتر از سایر مدعیان، به رتبه دوم جدول رسید. ذوبی‌ها نیز همچنان در جایگاه یازدهم جدول ایستاده‌اند. صنعت نفت هم با شکست پارس جنوبی، هم‌امتیاز با استقلال و فولاد و به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به این دو تیم، در رتبه هفتم جدول باقی ماند. تیم جمی هم فعلاً در رتبه دوازدهم جدول حضور دارد که در صورت برتری گل‌گهر سیرجان و سایپا مقابل استقلال و سپاهان (که دور از ذهن به نظر می‌رسد)، به رتبه چهاردهم سقوط خواهد کرد.

بیشتر بخوانید
تراکتور در خانه مقابل نساجی زمین‌گیر شد

نفت مسجدسلیمان با تساوی در خانه شاهین شهرداری بوشهر، با 29 امتیاز در رده هشتم جدول ماندنی شد. شاهین نیز با توقف در خانه خود با 17 امتیاز، همچنان در رتبه پانزدهم جدول جای گرفته و همچنان کار سختی برای بقا در لیگ برتر پیش رو دارد.

در آخرین بازی هفته پرسپولیس از سد پیکان گذشت و با 50 امتیاز، یکه و تنها در صدر جدول مسابقات قرار گرفت. سرخپوشان اکنون با تیم رده دوم جدول (شهر خودرو) 12 امتیاز فاصله دارند که با توجه به احتمال پیروزی استقلال یا سپاهان، ممکن است این فاصله به همان 10 امتیاز کاهش یابد. پیکانِ 15 امتیازی نیز در انتهای جدول باقی ماند و شاگردان عبدالله ویسی، چهار امتیاز تا فرار از منطقه خطر فاصله دارند.

نتایج دیدارهای امروز لیگ برتر فوتبال در زیر آمده است:

تراکتور صفر - نساجی مازندران یک
شهر خودرو 2 - ذوب‌آهن اصفهان یک
صنعت نفت آبادان 2 - پارس جنوبی جم صفر
شاهین شهرداری بوشهر 2 - نفت مسجدسلیمان 2
پیکان یک - پرسپولیس 3

جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:
تیم فوتبال پرسپولیس , تیم فوتبال شهر خودرو , تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر , تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان , تیم فوتبال صنعت نفت آبادان , تیم فوتبال پارس جنوبی‌ جم , تیم فوتبال پیکان تهران , تیم فوتبال تراکتور تبریز , تیم فوتبال نساجی مازندران , تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان , لیگ برتر فوتبال , فوتبال ,

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار