PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۵۵۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
پیشکسوت استقلال معتقد است که این تیم از نظر بدنسازی مشکل دارد و بازیکنان این تیم از دقیقه ۶۰ به بعد کم می‌آورند.
کیهان ورزشی-

به نقل از ایسنا، تیم فوتبال استقلال در دومین دیدار خود بعد از تعطیلات کرونایی لیگ نوزدهم در خانه میزبان سایپا قعرنشین بود که با نتیجه یک بر یک به تساوی رسید تا آبی‌های پایتخت به رده پنجم سقوط کنند و خطر از دست رفتن سهمیه را بیش از پیش حس کنند.

محمد نوری، پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص عملکرد دیشب استقلال گفت: در دو بازی قبلی صلابت و شادابی سابق را ندارد و خستگی در ساق بازیکنان پیداست. تیم از نظر روحی و روانی مشکل دارد و مشخص است که استقلال بدنسازی خوبی نداشته است. در این بازی هم مانند دیدار با فولاد دیدیم که تیم از دقیقه ۶۰ به بعد خسته می‌شود و جانی برای بازیکنان باقی نمانده است.

وی ادامه داد: بدنساز تیم باید بهتر کار کند زیرا از نوع بازی و دوندگی بچه‌ها مشخص است که بدن بازیکنان شلاق نخورده است. همچنین تیم از نظر تاکتیکی هم خوب نیست و بازی با برنامه‌ای را از استقلال ندیدیم. اشتباهات در خط دفاع زیاد بود و مدافعان تمرکز کافی برای جایگیری‌های مناسب را نداشتند. همچنین غیبت بازیکنان اصلی تیم از جمله علی کریمی و دیاباته مشهود بود. با این وضع قطعا سهمیه آسیا از دست می‌رود و این برای نام بزرگ استقلال خوب نیست.

پیشکسوت سابق استقلال درباره حواشی اخیر مجیدی گفت: فرهاد به دلیل علاقه زیاد هواداران به او سرمربی استقلال شد و به نظرم می‌توانست تجربه بیشتری کسب کند و سپس این ریسک بزرگ را بپذیرد. وظیفه ما این است که به خاطر نام استقلال از سرمربی تیم حمایت کنیم و این کار را هم خواهیم کرد ولی او هم باید تمام تمرکزش را روی عملکرد فنی تیم بگذارد و از حواشی دوری کند. هواداران استقلال به مجیدی اعتماد کردند و او باید جواب این اعتماد را بدهد. استقلال هم می‌تواند سکوی پرتاب یک مربی باشد و هم می تواند عامل سقوطش باشد. این خود فرد است که سرنوشت خود را در استقلال تعیین می‌کند. باید قبول کنیم تیم ضعف دارد و مجیدی بهتر است به جای دخالت در بخش‌های دیگر باشگاه که وظیفه‌اش نیست، تمرکزش را روی نیمکت بگذارد.

او در خصوص کم شدن شانس سهمیه استقلال تصریح کرد: اگر قرار باشد استقلال سهمیه آسیا را هم نگیرد، خیلی برای تیم و سرمربی آن بد می‌شود. استقلال هنوز دیدارهای مهمش با سپاهان، تراکتور و شهرخودرو باقی مانده است و کار سختی برای گرفتن سهمیه دارد. تیم باید قدر بازی‌هایی که با تیم‌های بی‌انگیزه دارد را بداند و امتیاز جمع کند.

نوری در پایان گفت: مدیریت تیم تلاشش را می‌کند تا همه امکانات را در اختیار بازیکنان بگذارد و بازیکنان هم باید تعصب این پیراهن را بیشتر بکشند و از جان برای تیم مایه بگذارند. استقلال بازیکنان با غیرتی دارد اما این بازیکنان باید با تمام وجود برای تیم بازی کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار