PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۵۵۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸
فرهاد مجبدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از تساوی آبی‌پوشان مقابل سایپا به انتقاد از بازیکنان تیم پرداخت.
کیهان ورزشی-

تیم فوتبال استقلال شب گذشته در هفته بیست‌و‌دوم لیگ برتر مقابل سایپا با تساوی یک - یک متوقف شد و به رده ششم جدول رده‌بندی سقوط کرد.

فرها مجیدی، سرمربی استقلال که به دلیل محرومیت روی نیمکت حضور نداشت، پس از بازی در رختکن تیم از خجالت بازیکنان درآمد و به انتقاد از عملکرد آنها پرداخت. سیاست مجیدی همیشه حمایت از بازیکنان بوده، اما این بار سرمربی جوان استقلال انتقادهای تندی را علیه بازیکنان مطرح کرد. او در بخشی از صحبت‌هایش یه بازیکنان گفت که برخی از آنها نمی‌دانند پیراهن چه تیمی را بر تن کرده‌اند.

موضوع دیگر اینکه، کادر فنی استقلال خواهان یک بازیکن با استعداد از رده امیدها در تمرینات شده و قرار بود باشگاه با این بازیکن قرارداد ببندد، اما بازیکن مذکور اعلام کرد که باشگاه با مدیربرنامه‌هایش برای عقد قرارداد مذاکره کند. این مسئله باعث ناراحتی سرپرست تیم استقلال شد و اعلام کرد که حتی بازیکن بهترین هم باشد به دلیل اینکه چنین شرطی برای باشگاه مطرح کرده و قداست استقلال را زیر سوال برده دیگر او را نمی‌خواهند.

 ظاهرا اتفاقات گذشته در باشگاه استقلال و پر و بال دادن به برخی مدیربرنامه‌ها باعث شده که بازیکنان با مطرح شدن نام‌شان برای عقد قرارداد شروطی تعیین کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار