PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۵۵۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۵
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- تیم فوتبال استقلال روز گذشته مقابل سایپا به تساوی یک – یک رسید و این تساوی در شرایطی رقم خورد که استقلال در بازی قبلی خود مقابل فولاد خوزستان شکست خورده بود و در بازی قبل‌تر از آن هم شاگردان مجیدی به گل‌گهر سیرجان باخته بودندشنیده می‌شود سرمربی آبی‌ها فرصت زیادی برای جبران نتایج اخیر استقلال ندارد.
- باشگاه بایرن نگران هست که در پایان فصل بازیکنانش را با انتقال آزاد از دست بدهد.  آلابا یکی از آنهاست که ماندن در بایرن را رد نکرد اما هیچ پیشرفتی در مذاکرات برای تمدیدقرارداد حاصل نشده است.
- مسابقات فوتبال جام ملت های آفریقا به دلیل شیوع کرونا یک سال به تعویق افتاد و به جای سال 2021 در سال 2022 برگزار خواهد شد.
- بونونتو با هدایت فلیپو اینزاگی جواز حضور در سری‌آ فصل آینده را کسب کرد، شاگردان اینزاگی با رکورد سریعترین صعود از سری بی به سری آ که به نام آسکولی هم بود برابری کردند آخرین تیمی که صعود خود به سری آ را هفت هفته قبل از پایان مسابقات قطعی کرده بود ، باشگاه آسکولی در فصل 1977 - 1978بود.
- مصطفی عمادی بازیکن سابق و خوش اخلاق فوتسال کشورمان طی حکمی سرمربی تیم ملی ب  فوتسال ایران شد.
- نشریه «مارکا» اسپانیا طی گزارشی از لیگ پرتغال  به شکست بنفیکا مقابل ماریتیمو با درخشش عابدزاده پرداخت و نوشت: تیم فوتبال بنفیکا در این بازی با وجود تلاش های زیاد برای گلزنی اسیر گلر ایرانی با سیوهای دیدنی شد. باخت بنفیکا باعث شد تا برونو لاگه، سرمربی تیم در آستانه اخراج قرار بگیرد.
صبح امروز (سه‌شنبه) بخش زیادی از کارمندان باشگاه پرسپولیس به دلیل آنچه پرداخت نشدن حقوق اعلام شده، مقابل در باشگاه ایستادند و دست از کار کشیدند. البته کارکنان باشگاه پرسپولیس بعد از چند ساعت بحث و گفت‌وگو راضی شدند که به سر کار خود برگردند. به آنها قول داده شده که حقوق معوقه‌شان ظرف چند روز آینده پرداخت می‌شود.
- قلعه نوعی مربی سپاهان درخصوص شایعه پیشنهاد  استقلالی ها برای پیوستن او به این تیم گفت :  در حال حاضر تمام تمرکزم روی سپاهان و بازی‌های باقی مانده است و می‌خواهیم با بهترین شرایط ممکن در 3 جبهه‌ای که می‌جنگیم کار را به پایان برسانیم. من پیشنهاد تیم ملی را رد کردم چرا که می‌خواستم کارم را در سپاهان به پایان برسانم. امیدوارم در پایان فصل شرایط جوری رقم بخورد که شرمنده مردم اصفهان نشوم.
- روزنامه الوطن قطر نوشت امروز زمان اعلام نامزدی میزبانی از دیدارهای جام ملت‌های آسیا در سال 2027 میلادی به پایان می‌رسد. قطر درخواست میزبانی را به کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) ارائه داده است و کشورهای هند، ازبکستان، ایران و عربستان نیز خواهان میزبانی این رقابت‌ها شدند.
- محمد نوازی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درخصوص عدم نتیجه گیری این تیم درلیگ گفت: می‌دانم خیلی‌ها از دست من ناراحت می‌شوند، اما استقلال تیم بزرگی است و مربی بزرگ می‌خواهد.
- سخنگوی فدراسیون فوتبال اعلام کرد فیفا نپذیرفته که فدراسیون فوتبال کشورمان نهاد عمومی غیردولتی است.
- طی حکمی از سوی مقامات فوتبال و فوتسال کشور محمدرضا حیدریان فوتسالیست تکنیکی و سابق کشورمان رسما به کادر فنی تیم ملی فوتسال ایران اضافه شد.
- سیاوش  یزدانی مدافع استقلال درجریان بازی با سایپا آسیب دید و نمی تواند تا 4 هفته برای این تیم به میدان برود.  یزدانی از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شده و نمی تواند تا 4 هفته بازی کند.البته این مصدومیت ارتباطی به آسیب دیدگی قبلی این بازیکن ندارد و بر خلاف قبل که یزدانی از ناحیه پای راست دچار مصدومیت شده بود، این بار پای چپ او آسیب دیده است.
- اشرف حکیمی بازیکن مراکشی دورتموند آلمان  با عقد قراردادی  5 ساله به ارزش 40  میلیون یورو و 5  میلیون پاداش به باشگاه اینتر میلان ایتالیا پیوست.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار