PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۵۶۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس، از امروز با این تیم تمرین نمی‌کند تا تکلیفش مشخص شود.
کیهان ورزشی-

به نقل از ایرنا، از امروز قرارداد علیرضا بیرانوند با باشگاه پرسپولیس تمام شده و این دروازه بان، به صورت رسمی بازیکن تیم آنتورپ بلژیک است. به همین خاطر بیرانوند از امروز دیگر در تمرینات پرسپولیس حاضر نمی شود تا به بلژیک سفر کند و در تست های پزشکی باشگاه آنتورپ حضور پیدا کند.

در این میان با توجه به شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان که باعث مختل شدن اکثر فعالیت های جمعی در چند ماه گذشته شد، بیرانوند هم نتوانست چند هفته پیش به بلژیک سفر کند و به تیم جدیدش بپیوندد. حالا این سوال پیش می آید که آیا بیرانوند می‌تواند تا پایان فصل جاری فوتبال ایران برای پرسپولیس بازی کند یا خیر؟

پرسپولیسی ها از فیفا استعلام گرفتند

از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد که مدیران این باشگاه از فیفا استعلام گرفته اند که آیا باتوجه به شرایط خاص، بیرانوند میتواند تا پایان فصل برای پرسپولیس بازی کند یا خیر؟ این استعلام طبق قانونی بود که فیفا بعد از شیوع کرونا تصویب کرد و اعلام کرد بازیکنانی که قراردادشان با باشگاه فعلی تمام شده و باید به تیم دیگر بروند، به خاطر تعویق در مسابقات باشگاهی می توانند تا پایان لیگ، در تیم های فعلی خود بمانند.

سناریوهای مختلف در مورد بیرانوند

در مورد بیرانوند فعلا چند راه وجود دارد. یکی اینکه بیرانوند طبق قراردادش با باشگاه آنتورپ به تست های پزشکی این باشگاه می رود و این باشگاه بلژیکی هم مابقی بدهی خود بابت رضایت نامه را به باشگاه پرسپولیس پرداخت می کند.

دوم اینکه فیفا به باشگاه پرسپولیس این اجازه را می دهد تا از بیرانوند تا انتهای فصل استفاده کند.

راه حل سوم هم این است که باشگاه آنتورپ و پرسپولیس با هم توافق کنند تا بیرانوند بتواند تا پایان فصل برای پرسپولیس بازی کند که این بسیار بعید است.

بیرانوند فعلا با پرسپولیس تمرین نمی کند

هرچه هست بیرانوند فعلا از امروز با پرسپولیس تمرین نمی کند تا خطری سرخپوشان را تهدید نکند. اگر فیفا اجازه داد، بیرانوند تا انتهای فصل با پرسپولیس خواهد بود، اگر اجازه صادر نشد هم بیرانوند باید به بلژیک سفر کند و ماجراجویی خود را در این کشور ادامه بدهد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار