PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۵۶۸۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۳
باشگاه پرسپولیس از فیفا درخواست کرد مطالبات ۲ مربی کروات سابق این تیم را پرداخت کند.
کیهان ورزشی-
با اعلام مهدی رسول پناه باشگاه پرسپولیس روز گذشته با ارسال نامه‌ای به فیفا درخواست کرده مطالبات زلاتکو ایوانکوویچ و ایگور پانادیچ از محل مطالبات  این باشگاه در فیفا پرداخت شود.

طبق حکم کمیته تعیین وضعیت فیفا باشگاه پرسپولیس در پرونده زلاتکو به پرداخت ۲۰۵ هزار یورو و در پرونده پانادیچ به پرداخت ۷۶ هزار و ۴۸۰ یورو محکوم شده است.

اکنون باشگاه پرسپولیس قصد دارد مطالبات مربیان سابق کروات خود را از محل مطالباتش در فیفا پرداخت کند و به خاطر همین با فیفا نامه نگاری کرده است‌.

پرسپولیس همچنین تا ۱۶ مرداد باید طلب برانکو را هم تسویه کند.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نوید خرقانی
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
0
0
۱- به تیم پرسپولیس و هوادارانش بابت پوکر قهرمانی تبریک عرض می کنم.۲- امیدوارم باشگاه استقلال پشت فرهاد مجیدی سرمربی جوانش را خالی نکند.مجیدی سرمایه فوتبال کشور است و لایق حمایت است.۳-آقای شیرازی خودتان تشریف ببرید و دست از سر فوتبال تهران بردارید. دست درازی به بیت المال بس است.اگر به قول آقای مدنی کارشناس ورزش کشور شیفته خدمتید در شهرستان ها هم فرصت خدمت است!۴-آقا در سخنرانی اخیرشون فرمودند دست فاسد بایستی قطع شود چرا مسوولان در وزارت ورزش دست فافراد فاسد ورزش و فوتبال را قطع نمی کنید.این همه بخور بخور را نمی بینید؟امیدواریم نهادهای نظارتی ورود کنند و خدمت افراد فاسد ورزش برسند.۵-از وزیر محترم ورزش خواستاریم که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس را تعیین کند تا تکلیف مدیریت باشگاه روشن شود.پرسپولیس با سرپرست کار و بارش جلو نمی رود.انشاالله وزارت ورزش وقت را تلف نکند .۶- اگر پول مربیان طلبکار پرسپولیس و استقلال داده نشود پنجره های نقل انتقالات بسته می شود وزارت ورزش لطف کند بدهی مدیران منتصب و بی کفایتش را پرداخت نماید. مدیرانی که بدون انتخاب طرفداران پست می گیرند باید خراب کاری شان را هم وزارت ورزش جمع کند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار