PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۵۶۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- مهدی طارمی در پایان فصل 2020 - 2019 لیگ پرتغال، با 18 گل زده در رده دوم برترین گلزنان این مسابقات قرار گرفت . کارلوس وینیسیوس، مهاجم بنفیکا با 18 گل زده و به دلیل دقایق بازی کمتر نسبت به طارمی، در صدر این رده بندی قرار گرفت و به عنوان آقای گل شناخته شد.
- طبق حکم کمیته انضباطی توسط استیناف دیدارعقب افتاده استقلال و پارس جنوبی جم که با مخالفت پارسی ها مواجه شده بود ، برگزار میشود. بازی نساجی و فولاد خوزستان که به همین دلیل انجام نشده بود نیز در همین روز انجام خواهدشد.
- با تشخیص کادرفنی، تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس 2 روز تعطیل خواهد بود تا سرخپوشان خستگی تمرینات و بازیهای اخیر را از تن خارج کنند. بازیکنان پرسپولیس  روزهای یکشنبه و دوشنبه  به استراحت می پردازند.تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی با نساجی که روز شنبه 11 مرداد برگزار خواهد شد از روز سهشنبه در ورزشگاه شهید کاظمی پی گیری می شود.
- رسولپناه سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت : چهارمین قهرمانی متوالی پرسپولیس در لیگ نوزدهم ویژگیهایی داشت اینکه چهار هفته به پایان مسابقات قهرمان شدیم و چهار جام پیاپی به دست آوردیم. رکورد خوبی است که پرسپولیس به دست آورده است.با آقای گلمحمدی بر حفظ اسکلت تیم برای فصل آینده تأکید کردهایم و بازیکنانی مثل مهدی ترابی و بشار رسن را هم حفظ خواهیم کرد .
- با حکم احمد سعادتمند ، سهیل میر احمدی به عنوان سرپرست توسعه بازاریابی منصوب شد.     
    - آرش برهانی مهاجم سابق استقلال وتیم ملی به ویروس کرونا مبتلا شد. وی این روزها در قرنطینه به سر میبرد و برای درمان تحت نظر خواهد بود.
- با اعلام باشگاه استقلال این بازیکنان : سید حسین حسینی، حسین پورحمیدی، روزبه چشمی، عارف غلامی، شاهین طاهرخانی، سینا خادمپور، وریا غفوری، میلاد زکیپور، هرویه میلیچ، مسعود ریگی، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، فرشید باقری، آرش رضاوند، امیرحسین خدامرادی، آرش داجلیری، امیرحسین کارگر، شیخ دیاباته، مهدی قائدی، ارسلان مطهری، محمد بلبلی و زکریا مرادی، برای سفر به عسلویه و بازی با پارس جنوبی جم ازسوی سرمربی تیم انتخاب شده اند.
-  سهیل مهدی سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد ، حضور تماشاگران در جشن قهرمانی مربوط به سازمان لیگ نیست و به جهت اینکه در این باره وزارت بهداشت برای اجرای پروتکلهای بهداشتی تصمیم گیری میکند پس آنها باید نظر نهایی را در این باره بدهند.
- محمد دانشگر، مدافع پرحاشیه و جنجالی تیم فوتبال استقلال که قبل از دیدار با نساجی مازندران از سوی فرهاد مجیدی کنار گذاشته شده بود و در اختیار کمیته انضباطی قرار گرفت، اعلام کرد با اتمام فصل از جمع آبیپوشان جدا خواهدشد.
- مدیرعامل باشگاه استقلال خبر داد این نوید را به هواداران استقلال بدهم که روزهای خوبی برای این تیم  در راه است پس نگران نباشند ، میخواهیم شادی را به خانوادههای استقلال بدهیم.  
- تیم فوتبال فنرباغچه ترکیه در شب حضور نود دقیقه ای اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی برابر تیم ریزه اسپور به پیروزی سه بر یک رسید.
- سایت «گل پوینت» پرتغال در هفته پایانی لیگ فوتبال این کشور به ارزیابی عملکرد فنی 18 گلر حاضر در مسابقات لیگ پرداخت که امیر عابدزاده گلر ایرانی تیم ماریتیمو به عنوان چهارمین گلر برتر فصل 2020 - 2019 لیگ پرتغال انتخاب شد.
- ازایتالیا خبر می رسد ویدئو چک  با گاتوزو مربی ناپولی یار بود چراکه بازی که می توانست 4 - 2 به نفع تیم ساسولو به پایان برسد، با پیروزی2 - 0 ناپولی به اتمام رسید.ساسولو در این بازی 4 گل به ثمر رساند که 3 گل با دخالت VAR و 1 گل توسط داور مردود اعلام شد.
- روملو لوکاکو در اولین فصل حضورش درلیگ ایتالیا برای اینتر 23 گل در سریآ به ثمر رسانده است، در تاریخ اینتر تنها استفانو نیرس با 26 گل و رونالدو نازازیو با 25 گل عملکرد بهتری از او داشته اند، ستاره بلژیکی تا پایان فصل فرصت دارد تا از رکورد این دو بازیکن عبور کند و تاریخ ساز شود.
- گفته می شود بودوروف مدافع بلغاری استقلال که به دلیل مسائل مالی چند ماهی است از باشگاه استقلال جدا شده است به فیفا شکایت کرده است و پیگر حق و حقوق خود شده است.
- وحید شمسایی برترین گلزن فوتسال کشور و آسیا سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند شد.
-  حسن روحانی مربی تیم ملی کاراته کشورمان که از چند روز قبل به دلیل عارضه سردرهای مزمن در بیمارستان نفت بستری شده بود، امروز مرخص شد. برای مربی حال حاضر و ملی پوش اسبق کاراته ایران آرزوی سلامتی و بهبودی کامل داریم. 
- در نشست اخیری که بین برخی بازیکنان پرسپولیس با رسولپناه برگزار شده، سرپرست باشگاه پرسپولیس در اقدامی عجیب از آنها درخواست کرده 40 درصد طلب خود را به باشگاه ببخشند؛ درخواستی که با عصبانیت شدید سرخپوشان همراه شده است.
-در بازی های لیگ برتر انگلیس تیم منچستریونایتد با برتری دو بر صفر مقابل لستر سیتی یکی از سهمیه های انگلیس برای حضور درلیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد.
 - جیمی واردی مهاجم لستر سیتی  بالاخره موفق شد کفش طلای لیگ برترانگلیس را در 33 سالگی با 23 گل زده به دست آورد. او آقای گل این فصل لیگ انگلیس شد.
- جنازه الکساندر ایوانیتسکی آزادکار روس و دارنده مدال طلای المپیک 1964 توکیو در وزن به اضافه 97 کیلوگرم و 4 مدال طلای جهان ، پس از جستجوی نیروهای امداد در نزدیکی رودخانه واینا در مسکو پیدا شد. به گفته فرزند او، وی پس از سفر برای برداشت قارچ، دو روز مفقود شده بود تا اینکه روز گذشته جنازه اش در نزدیکی رودخانه واینا پیدا شد. به احتمال فراوان وی هنگام عبور از رودخانه غرق شده است.
- علی علیپور با گلزنی در بازی با نفت مسجدسلیمان، با 53 گل زده گلزن ترین بازیکن تاریخ پرسپولیس در لیگ سراسری شد.
-  کمیته نقل و انتقالات فدراسیون بین المللی فوتبال، مجوز بازی علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی ایران را برای حضور در باشگاه آنتورپ بلژیک صادر کرد.
-  هادی ساعی، زهرا نعمتی و سعید حسنی‌پور برای کسب کرسی ریاست کمیسیون و مجتبی عابدینی و افشین نوروزی هم از جمله ورزشکاران کشورمان برای کسب پست نایب رئیسی اعلام آمادگی کرده اند. با برگزاری اولین دوره انتخابات کمیسیون در سال 96 برای مدتی حمید سوریان و در ادامه آرش میراسماعیلی ریاست کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک را برعهده داشتند.
- هواداران تیم فوتبال استقلال که از نتایج و شرایط این تیم راضی نیستند، امروز (یکشنبه) با هجوم به صفحه اینستاگرام مدیرعامل باشگاه، خواهان بازگشت آندره‌آ استراماچونی شدند.آخرین پست محمد سعادتمند در صفحه اینستاگرامش که درباره برنامه‌های اقتصادی باشگاه بود، ناگهان با هجوم هواداران این تیم و راه افتادن هشتگی برای بازگرداندن استراماچونی مواجه شد.
- تیم یوونتوس با برتری دو بر صفر مقابل سامپدوریا برای سی و ششمین بار قهرمان لیگ ایتالیاشد ، به پایان لیگ این فصل ایتالیا تنها دو هفته باقی مانده است.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار