PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۵۶۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴
معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: طبق رویه معمول باشگاه پرسپولیس پس از دریافت شرح تفصیلی رای بیست و یک روز فرصت دارد درخواست تجدیدنظرخواهی اش را در دادگاه CAS مطرح کند.
کیهان ورزشی- 

به نقل از فارس، مهدی خواجه وند درباره ارسال مشروح رای پرونده گابریل کالدرون به باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: گراندز رای پرونده به ما رسیده است و پس از مطالعه این درخواست به زودی تصمیم لازم را اتخاذ می کنیم.

وی درباره احتمال تجدیدنظرخواهی باشگاه پرسپولیس در دادگاه CAS گفت: طبق رویه معمول باشگاه پرسپولیس پس از دریافت شرح تفصیلی رای بیست و یک روز فرصت دارد درخواست تجدیدنظرخواهی اش را در دادگاه CAS مطرح کند. البته ما با کالدرون وارد مذاکره شده و قصد داریم با وی به توافق برسیم. 

معاون حقوقی پرسپولیس درباره آخرین وضعیت تجدیدنظرخواهی این باشگاه در دادگاه حکمیت ورزش برای پرونده ماریو بودیمیر تصریح کرد: برای این پرونده داور تعیین شده و ما هم اکنون منتظر تصمیم داور هستیم.

خواجوند درباره اینکه شنیده می شود باشگاه پرسپولیس تاکنون هزینه دادرسی را در این پرونده پرداخت نکرده است، توضیح داد: این بحث هم مانند سایر اخباری است که مطرح می شود و من نمی توانم درباره شان اظهار نظر کنم. باشگاه پرسپولیس هزینه دادرسی را پرداخت کرده و این پرونده هم در دادگاه CAS به داوری ارجاع شد. اکنون هم پرونده بودیمیر در دست داور است و ما منتظر تصمیم وی هستیم. 

وی ادامه داد: برای پرونده بودیمیر داور انتخاب شده و این پرونده به داور سپرده شد. یعنی اکنون مراحل پرداخت هزینه انجام شده و منتظر صدور حکم داور هستیم.
برچسب ها: کالدرون ، پرسپولیس
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار