PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۵۶۹۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴
داریوش شجاعیان بازیکن تیم فوتبال استقلال هنوز نتوانسته مجوز حضور در لیست استقلال را بگیرد و از بلاتکلیفی خود ناراحت است.
کیهان ورزشی-

به نقل از تسنیم، داریوش شجاعیان هافبک تیم فوتبال استقلال با وجود اینکه از بند مصدومیت رهایی یافته است و آمادگی بازی برای استقلال را دارد، به دلیل صادر نشدن مجوز بازی‌اش توسط سازمان لیگ امکان همراهی استقلال را پیدا نکرده است.

زمانی که شجاعیان رباط صلیبی پاره کرد، نام او از لیست استقلال خارج شد. شیوع ویروس کرونا اما چند ماهی لیگ برتر را تعطیل کرد و این فرصت مناسبی برای شجاعیان بود که زودتر از موعد به تمرینات استقلال اضافه شود. مسئولان استقلال دو ماه پیش با توجه به طولانی شدن مسابقات لیگ برتر به دلیل شیوع ویروس کرونا خواستار اضافه شدن نام شجاعیان به استقلال شدند و اعتقاد داشتند که چون قرارداد او فسخ نشده است، سازمان لیگ می‌تواند مجوز حضورش در لیست تیم را بدهد که سازمان لیگ با توجه به موانع قانونی این مجوز را صادر نکرد.

در این بین، برخی افراد عنوان کردند که فیفا با توجه به شرایط خاص ویروس کرونا محدودیت‌ها را برداشته است. مسئولان باشگاه استقلال هم در آخرین مذاکرات با سازمان لیگ اعلام کردند که لیگ در حال پایان است و دلیلی ندارد که مجوز حضور شجاعیان داده نشود. مسئولان سازمان لیگ اعلام کرده‌اند که در حال مکاتبه با فیفا هستند تا در صورتی که موانع قانونی وجود نداشته باشد، مجوز را صادر کنند. این مسئله نیز باعث ناراحت شجاعیان و مسئولان استقلال شده است، چرا که اعتقاد دارند که سازمان لیگ زودتر از اینها می‌توانست با فیفا مکاتبه
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار