PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - April 17 2024
کد خبر: ۵۶۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷
مربی سپاهان می‌گوید تیمش برای رویارویی مقابل استقلال شرایط مطلوبی ندارد.
کیهان ورزشی-

قاسم زاغی‌نژاد، مربی سپاهان در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل استقلال در هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر گفت: اتفاقات فوتبال جایگاه ما را طوری رقم زد که شرایط مطلوبی برای این بازی نداشته باشیم و چند بازیکن مصدوم و محروم داریم. البته این را باید دانست ما سپاهان هستیم و سپاهان آن قدرت لازم و همیشگی را برای مقابله با رقیبان داشته است.

او درباره محرومان و مصدومان تیمش گفت: ما بازیکنان کلیدی خود در پست‌های حساس از دست دادیم. آقای ولسیانی، پورغاز، نقی‌زاده و بازیکنان دیگر در مقوله‌های مختلف مصدوم شدند. محسن مسلمان و سجاد شهباززاده هم مصدوم هستند و تیم ما بازیکنان مصدوم زیادی دارد.

مربی سپاهان افزود: می‌دانیم به جز پرسپولیس، تیم‌های زیادی برای سهمیه می‌جنگند و استقلال از رقیب‌های اصلی ما است و تیم ما حساب ویژه‌ای برای این بازی چیده است و امیدوارم بتوانیم یک بازی قابل قبول مقابل استقلال داشته باشیم. استقلال را تمام تیم‌های ایران خوب می شناسند. این تیم به لحاظ توانمندی‌های فنی بسیار خوب است. از این تیم شناخت کافی داریم.

او در پایان گفت: شخص آقای قلعه‌نویی به فوتبال پاک و رعایت نکات جوانمردانه بسیار پایبند هستند و امیدوارم این مسائل لحاظ شود چون استقلال ظرفیت بسیار خوبی دارد و هم سپاهان پتانسیل‌های خوبی دارد و این اتفاق می‌تواند به فوتبال ملی ما  کمک کند.

 سیامک قلیچ خانی، مدیررسانه‌ای باشگاه سپاهان درباره غیبت قلعه‌نویی در این بازی گفت: ایشان روز بعد از بازی با صنعت نفت، دچار یک حمله عصبی می‌شوند و کارهای پزشکی خیلی خوب انجام شد و بعد از سه روز از بیمارستان مرخص شدند اما پزشکان مجوز حضور در نیمکت به او ندادند و به همین دلیل آقای قلعه‌نویی را برای بازی با استقلال در کنار خود نداریم اما تجارب ایشان در کنار کادر فنی است. برای ایشان آرزوی سلامتی می‌کنیم.

او درباره محرومیت شایان مصلح گفت: به نظر من این یک سوء تفاهم در فضای مجازی بود. از این شخصیت‌ها چندین صفحه وجود دارد. ایشان هیچ صفحه‌ای در توییتر ندارند و کسی که این صفحه را برای مصلح در توییتر درست کرده بود، آن صفحه را غیرفعال کرده است. ما مستندات خود را به کمیته اخلاق و فدراسیون فوتبال دادیم و تلاش خود را می‌کنیم تا مصلح بتواند بازی کند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار