PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۵۶۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹
مربی استقلال بازی تیمش مقابل سپاهان را سخت و دشوار قلمداد کرد.
کیهان ورزشی-

مجید نامجومطلق، مربی استقلال در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل سپاهان در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر گفت: آقای فرهاد مجیدی عذرخواهی کردند چون دوست داشتند تمرکزش روی بازی باشد اما قول داده است بعد بازی با سپاهان در کنفرانس مطبوعاتی حضور پیدا کند.

او ادامه داد: امیدوارم آقای قلعه‌نویی سلامتی خود را به دست بیاورند. تیم سپاهان بسیار باکیفیت است و پتانسیل و بازیکنان بسیار خوبی دارد و بازی مقابل این تیم دشوار خواهد بود اما با برنامه‌ریزی که در این چند روز داشتیم و با توجه اهمیتی که این بازی برای ما دارد و فشار بیش‌تری که نسبت به سپاهان داشتیم، می‌خواهیم بهترین عملکرد را ارائه دهیم. ما برنامه‌های تاکتیکی خود را طرح کردیم و امیدوارم بتوانیم به پیروزی برسیم. با این پیروزی امیدوارم بتوانیم امید خود را برای کسب سهمیه بیش‌تر کنیم. این بازی هم برای ما یک فینال به حساب می‌آید.

وی ادامه داد: تیم ما در چند بازی اخیر، در بحث مالکیت و در بحث موقعیت‌سازی عملکرد خوبی داشت. امیدوارم بازیکنان تیم ما تمرکز بیش‌تری در استفاده از موقعیت‌ها داشته باشند و با توجه به این که ممکن است در بازی با سپاهان موقعیت کم‌تری خلق شود، بازیکنان باید از فرصت‌ها استفاده کنند. من خواهش کردم در این شرایط فدراسیون و سازمان لیگ باید به تیم‌ها کمک کنند. داریوش شجاعیان با توجه به کمبودهایی که داشتیم می‌تواند به تیم اضافه شود. ما در حال حاضر دو بازیکن در باشگاه داریم که هنوز با بیماری کرونا درگیر هستند و یکی از آن‌ها در اردوی تیم ملی جوانان درگیر این بیماری شده است. داریوش بازیکن جوان و خوبی است و تمرینات خوبی دارد در چند روز گذشته خبرهایی آمد که ما می توانیم از داریوش استفاده کنیم. من امیدوارم این اتفاق بعد بازی با سپاهان رخ ندهد و بتوانیم از داریوش استفاده کنیم. امیدوارم این اتفاقات به همدیگر مربوط نباشد. ۳۰ میلیون همراه تیم در پیروزی‌ها و شکست‌ها هستند و امیدوارم که هواداران در این بازی هم به ما کمک کنند.

 نامجو مطلق درباره غیبت قلعه‌نویی در این بازی گفت: قلعه‌نویی مربی بزرگ و تاثیرگذاری است و هر سال با تیم‌هایی که در اختیار داشته است، به موفقیت رسیده است. امیدوارم ایشان هر چه زودتر به میادین بازگردد.

مربی استقلال افزود: من از دو بازی قبل گفتم که ما ۶ فینال داریم و قبل از هر بازی به شرایط موجود فکر می‌کنیم. در حال حاضر همه تمرکز ما معطوف به این بازی است و بعد از این بازی درباره جام حذفی فکر می‌کنیم و با تمام تمرکز سعی می‌کنیم نتیجه لازم را بگیریم.

او در پایان گفت: من اعتقاد دارم هم در بازی مقابل تراکتور هم مقابل نساجی، تیم ما یکی از کامل‌ترین بازی‌های خود را داشت. ما مقابل پارس جنوبی با این که میهمان بودیم اما موقعیت‌های بی‌شماری خلق کردیم. فوتبال جایی نیست که شما به راحتی فرصت‌ها را از دست بدهید و امیدوارم تیم ما مقابل سپاهان از فرصت‌های خود استفاده کند. این را می‌دانید که حضور تماشاگران به تیم خیلی دلگرمی‌دهد. با این که هیچ تماشاگری در استادیوم وجود ندارد اما شرایط برای تیم‌ها یکسان است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار