PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - April 17 2024
کد خبر: ۵۶۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۸
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- وکیل برانکو ایوانکوویچ خبر داد احتمال دارد در پرونده مرد کروات و باشگاه پرسپولیس، 6 امتیاز از سرخ‌های پایتخت کم شود.
-  دادستانی کل کشور سوئیس پیگرد قضایی علیه جیانی اینفانتیو، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) را رسما آغاز کرده است.
- وریا غفوری کاپیتن تیم استقلال گفت اعتراض من و کریمی به بازگشت «دانشگر» کذب است. وی ادامه داد :علی کریمی به دلیل درگذشت دختر خاله‌اش، روحیه مناسبی برای تمرین نداشت و با هماهنگی آقا فرهاد در تمرین تاکتیکی شرکت نکرد. من هم مچ پایم درد داشت و چون می‌خواهم به تیم در مقابل سپاهان کمک کنم، با صلاحدید کادرفنی در بخش تاکتیکی شرکت نکردم. 
- باشگاه لایپزیگ قرارداد اوپامکانو، مدافع 21 ساله و فرانسوی خود را تا سال 2023 تمدید کرد.
- باشگاه کلوب بروژ بلژیک رسما اعلام کرد، کاوه رضایی برای یک فصل به صورت قرضی در تیم شارلروا توپ خواهد زد. این مهاجم ایرانی فصل گذشته هم به صورت قرضی در شارلروا حضور داشت.
- درشروع مجدد بازیهای لیگ ان . بی . ای بسکتبال آمریکا و پیش از دیدار لس‌آنجلس لیکرز و لس‌آنجلس کلیپرز، لبرون جیمز و یارانش به همراه تمام بازیکنان، مربیان و داوران در هنگام پخش سرود زانو زدند و با به تن داشتن پیراهن "زندگی سیاه‌پوستان ارزشمند است" بار دیگر علیه نژادپرستی متحد شدند. درنهایت لیکرز با نتیجه 103 بر 101 فاتح دربی لس‌آنجلس شد.
- یک روزنامه قطری نوشت  فوتبال ایران همانند فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا 2+2 است. این بدان معناست که دو تیم مستقیم راهی مرحله گروهی خواهند شد و دو تیم دیگر نیز باید در مرحله پلی‌آف به مصاف حریفان‌شان بروند که در صورت پیروزی می توانند به مرحله گروهی صعود خواهند کرد.
- فدراسیون‌ بین‌المللی انجمن های موی تای IFMA اعلام کرد: موی تای به همراه بوکس، کاراته، کشتی، ووشو و سامبو به عنوان شش ورزش مبارزه ای در مسابقات جهانی ۲۰۲۲ ورزش دانشجویان به میزبانی شهر "یکاترینبورگ" روسیه حضور خواهد داشت.
- باکمال تاسف و تاثر باخبر شدیم که احمد جعفری پور ازمربیان اسبق پینگ پنگ ایران در غم از دست دادن برادر خود سوگواراست. مصیبت وارده را به جعفری پور وخانواده معزا تسلیت می گوییم .
- امیر قلعه نویی، سرمربی سپاهان اصفهان مجوز پزشکان را برای حضور در دیدار فردا برابر استقلال تهران پیدا نکرده و گفته می شود با توجه به شوک عصبی نسبتا شدیدی که داشته با توصیه اکید پزشکان حتی در خانه و از طریق تلویزیون هم نباید به تماشای بازی تیمش بنشیند.
- نامجومطلق کمک مربی استقلال در نشست خبری قبل از مسابقه با سپاهان اعلام کرد : تقابل استقلال و سپاهان «فینال‌گونه» است . پیش از این بازی به ما گفته بودند می‌شود از شجاعیان استفاده کنیم ولی حالا در آستانه این بازی چنین اجازه‌ای به ما ندادند. امیدوارم این مسائل ارتباطی به هم نداشته باشد! در حال حاضر همه تمرکزمان معطوف به این بازی است و بعد از پایان این مسابقه روی بازی جام حذفی برنامه‌ریزی خواهیم کرد. 
- فریدون زندی بازیکن سابق استقلال و تیم ملی , با امضای قراردادی تا پایان فصل 2021 , به عنوان دستیار دوم به تیم دسته سومی دینامو درسدن آلمان پیوست.
- یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس درنشست خبری قبل ازبازی بانساجی گفت : با تمام وجود مقابل نساجی بازی خواهیم کرد ،افتخار می‌کنم زمانی در قائمشهر کار کردم ،درست است که قهرمان شدیم ولی با تمام وجودمان به میدان می رویم  ، با افتخار می‌گویم برای مردم قائمشهر و این تیم آرزوی موفقیت دارم.
- درآغاز هفته بیست و هفتم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران امشب در چهار بازی انجام شده ابتدا دوتیم ذوب آهن و نفت مسجد سلیمان یک بر یک شدند. در تبریز تیمهای تراکتور و پیکان به تساوی بدون گل رضایت دادند. درآبادان ، صنعت نفت و شهرخودروی مشهد دیدارشان را 1-1 به پایان رساندند. سایپا با یک گل خودرا به ماشین سازی تحمیل کرد .چهار پیکار باقی مانده این هفته فردا انجام خواهدشد.
- محمود فکری سرمربی نساجی درنشست خبری قبل از مسابقه با پرسپولیس گفت: فضای بی احترامی در فوتبال ایران همه را اذیت می کند. نباختن به پرسپولیس برای ما خیلی مهم است. تیم ما محروم ندارد اما تا دلتان بخواهد بازیکن مصدوم داریم که تعدادشان زیاد است و نمی‌توانیم از آنها اسم ببرم. خودمان را برای یک بازی سنگین و سخت آماده کرده ایم و امیدوارم بازی خوبی شود که بتوانیم از آن امتیاز هم بگیریم.

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار