PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۵۷۵۶۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۱
دیدار تیم‌های شهر خودرو نساجی مازندران در هفته‌ سی‌ام لیگ برتر باشگاه‌های ایران با تساوی بدون گل پایان یافت.
کیهان ورزشی-
قضاوت این بازی را «میثم حیدری» با کمک‌های «ایوب غلام‌زاده» و «صالح عرب‌آبادی» بر عهده داشت. این بازی در ورزشگاه ثامن برگزار شد.

در نیمه اول شاهین شهر خودرو نمایش بهتری را نسبت به حریف خود داشت و چند فرصت برای گل‌زنی داشت اما نتوانست از آنها استفاده کند و ۲ تیم با تساوی به رختکن رفتند.

در نیمه دوم توپ بیشتر در میانه‌های میدان زمین در جریان بود و فرصت‌های کمی برای گل‌زنی خلق شد تا شهر خودرو نساجی امتیازات را میان خود تقسیم کنند.

شهر خودرو با این تساوی با ۴۶ امتیاز در رتبه ششم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار گرفت و نساجی مازندران با ۳۸ امتیاز جایگاه نهم را به خود اختصاص داد.

سید مهدی رحمتی غایب بزرگ شهر خودرو در این دیدار بود؛ او به خاطر اتفاقاتی که در بازی با سپاهان رخ داد از سوی سهراب بختیاری‌زاده اخراج شد.

با اتمام فصل جاری، پرسپولیس به‌عنوان قهرمانی به صورت مستقیم راهی مرحله گروهی فصل آینده لیگ قهرمانان شد. استقلال و فولاد با قرار گرفتن در رتبه‌های دوم و سوم به پلی‌آف لیگ قهرمانان رسیدند.

شاهین‌بوشهر و پارس جنوبی نیز به لیگ دسته اول سقوط کردند.

ترکیب شهرخودرو :

متین صفائیان، محمدحسین مرادمند، علی نعمتی، اکبر صادقی، محمدرضا خلعتبری، حسین مهربان، فرشاد فرجی، امین قاسمی نژاد، امید منصوری، میلاد سرلک، حسن جعفری

ترکیب نساجی :

علیرضا حقیقی، مجتبی بیژن، رحمان جعفری، محمدمهدی نظری، سیدمحمد میری، حسین ماهینی، محمدحسین باباگلی، حسین زامهران، حسین کیانی مقدم، محمدعرفان معصومی، روح الله باقری

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار