PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: ۵۸۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۹
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- اعضای تیم فوتبال استقلال که برای حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا راهی قطر شده اند پس از انجام تست کرونا در هتل قرنطینه شدند. آنها 24 ساعت حق بیرون آمدن از اتاق های خود را ندارند تا نتیجه تست کرونای آنها مشخص شود.
- مسابقات فوتسال آسیا مجدداً با یک تعویق دیگر مواجه شد و با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا این مسابقات 12 تا 23 آذر ماه به میزبانی کشور کویت برگزار خواهد شد.
- پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به برانکو ایوانکوویچ از این مربی خواست برای دریافت مطالباتش 30 روز دیگر به این باشگاه فرصت بدهد. براساس آخرین نامه کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال باشگاه پرسپولیس تنها تا فردا (جمعه) فرصت دارد تا با پرداخت باقیمانده طلب برانکو ایوانکوویچ (784 هزار یورو) پرونده این مربی را ببندد و از مجازات احتمالی فیفا در امان باشد.
- در شرایطی که باشگاه استقلال تهران در تلاش است تا زمینه بازگشت آندره آ استراماچونی را به ایران فراهم کند تا این مربی ایتالیایی یک بار دیگر عهده دار هدایت این تیم بشود، هواداران استقلال با هجومی گسترده به صفحه اینستاگرام استراماچونی، بیش از 5 میلیون کامنت را زیر تنها پست صفحه او درج کرده اند و خواهان حضور این مربی روی نیمکت تیم خود شده اند.
- باشگاه کورتریک بلژیک رضایت قطعی خود مبنی بر ماندگاری محمد نادری در پرسپولیس را اعلام کرده است و سرخ‌پوشان در روزهای گذشته در حال مذاکره با نادری برای توافق مالی دوجانبه هستند. پیشنهاد نادری به پرسپولیس مبلغ 2.5 میلیارد تومان بوده است در حالیکه فولاد خوزستان  بیش از 2 برابر این مبلغ را به وی پیشنهاد داده است.
- باشگاه تراکتور از رشید مظاهری دروازه بان خود پس از پیوستن به استقلال به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال شکایت کرد.
- اکبر محمدی سرمربی اسبق تیمهای ملی نوجوانان و جوانان و رییس کنونی کمیته جوانان فدراسیون فوتبال، سرپرست مدیرعاملی باشگاه پیکان شد. او جانشین حمیدرضا گرشاسبی در باشگاه پیکان شد.
- میچی باتشوایی با قراردادی قرضی از چلسی به کریستال پالاس پیوست.
- میلاد جهانی هافبک فصل گذشته صنعت‌نفت آبادان با عقد قراردادی دو ساله رسما به ذوب‌آهن پیوست.
- دادخواست تجدید نظر "رافائلا لوپس سیلوا" دارنده مدال طلای مسابقات جودوی المپیک برزیل نسبت به محرومیت دو ساله وی از جودو، فردا جمعه در دادگاه بین المللی حکمیت ورزش (CAS) رسیدگی می شود.
-  فدراسیون بین المللی جودو IJF، طی مراسمی در ماه نوامبر سالجاری میلادی، چهلمین سالگرد نخستین حضور بانوان در مسابقات جهانی جودو در سال 1980 به میزبانی نیویورک - آمریکا را جشن خواهد گرفت.
- سعید کریمی، بازیکن فصل قبل نساجی مازندران با عقد قراردادی به مس رفسنجان پیوست.
- مهرداد رضایی، بازیکن مس رفسنجان قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد.
- تیم پورتو پرتغال که به تازگی مهدی طارمی را به خدمت گرفته، در مسابقه‌ای دوستانه برابر توندلا به پیروزی 4 بر 3 رسید. طارمی که به‌عنوان بازیکن تعویضی در نیمه دوم به میدان رفته بود، در دقیقه 63 موفق شد گلزنی کند و حضور موثری در دومین بازی خود برای قهرمان پرتغال داشته باشد.
- حریف اماراتی انصراف داد تا بازی استقلال - الوحده لغو شود. باشگاه الوحده در نامه ای به AFC اعلام کرد به دلیل کرونا نمی تواند به قطر، سفر کند. 
- عبدالله ویسی رسما قرارداد خود را یک فصل دیگر با پیکان تمدید کرد و مربیگری این تیم را برعهده گرفت.
- مصطفی هاشمی، مربی بسکتبال ایران با امضای قراردادی دو ساله به تیم شیمیدر قم پیوست.
-  محمدحسین مرادمند مدافع فصل پیش تیم شهرخودرو با قراردادی به مدت 2 فصل به تیم استقلال پیوست.
- علی علیپور مهاجم گلزن و چند فصل اخیر پرسپولیس  رسما به تیم ماریتیمو پرتغال پیوست تا با امیر عابدزاده هم‌بازی شود .
- روند اریک گارسیا از منچسترسیتی به بارسلونا به مراحل پیچیده‌ای رسیده است. سیتیزن ها تحت هیچ شرایطی حاضر نیستند تا پیشنهادی کمتر از 18 میلیون یورو را برای فروش گارسیا قبول کنند پیشنهاد بارسلونا به منچسترسیتی، 10 میلیون یورو بوده است. 
-  پورعلی گنجی که پیش از این در سال 2015 در تیم تیانجین بازی می‌کرد، پس از 5 سال حضور در تیم‌های السد قطر، یوپن بلژیک و دوحه قطر، حالا دوباره به سوپر لیگ چین بازگشته است.
- علیرضا دغاغله بازیکن فصل گذشته استقلال خوزستان به تیم مس رفسنجان پیوست.
- خلیل زاده مدافع پرسپولیس گفت به باشگاه رفتم تا برگه قرارداد 4 ساله را امضا و تمدید کنم آقای رغبتی گفته نمی توانیم قراردادت راتمدیدکنیم چون وزارت ورزش خواسته !
- سید احمد موسوی مدافع راست سابق تراکتور و گل گهر امروز به استقلال تهران پیوست .

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار