PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۵۸۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲

زبان سرخ / قهر، قهر، تا روز قیامت...!

همان طور که میدانید جلسه هماهنگی لیگ بسکتبال در حالی برگزار شد که در خلال آن درگیری لفظی بین مجید صالحی، مدیر باشگاه اکسون و رامین طباطبایی، رئیسفدراسیون بسکتبال در مورد مفاد جلسه به وجود آمد.این طور که گفته شده صالحی قصد داشته جلسه را ترک کند که اطرافیان مانع آن شدند.

مسئولان باشگاه اکسون پس از رسانهای شدن این جرو بحث٬ با حالتی تهدیدآمیزاعلام کردند: موضع رسمی باشگاه اکسون در این خصوص و شرایط لیگ برتر بسکتبال به زودی و در 48 ساعت آینده در بیانیهای منتشر خواهد شد و بعد از زمان ذکر شده در بیانیهای (که در خبرها خواندید) اعلام کردند که به لیگ برتر بسکتبال بر میگردند و...

ظاهرا این قهر و آشتیها در بسکتبال ایران، به یک پاندمی خطرناکتر از کرونا تبدیل شده است. مگر همین چند وقت پیش نبود که باشگاه شهرداری گرگان با کمک گرفتن از استاندار، فرماندار، نماینده مجلس و...می خواست هر طوری شده حرفش را به «کرسی» بنشاند و قضیه تحریم سوپرلیگ را پیش کشید اما بعد از مدتی و از قول شهردار گرگان دوباره اعلام کردند که در مسابقات حاضر میشوند؟! مثل اینکه حالا نوبت به اکسونیها رسیده تا با این قهر و آشتیها، خودشان را در تیررس رسانهای قرار دهند. عجیب این بود که مسئولان اکسون طی سالهای گذشته رابطه بسیار خوبی با فدراسیون بسکتبال داشتند و در مسابقات مختلف به عنوان اسپانسر (با دادن شکلات و تقبل کردن هزینههای سفر) حضور داشتند و...

فارغ از اینکه چه کسی مقصر است کاش با در نظر گرفتن شان علاقه مندان تیمهای مختلف بسکتبال، این قهر و آشتیها را هرچه زودتر تمام کنیم و مثل بچههای دبستانی که به هم میگفتند « قهر، قهر، تا روز قیامت» و بعد از چند دقیقه دوباره آشتی میکردند، نباشیم.

دو خبر از دو منبع آگاه!

زبان سرخ / قهر، قهر، تا روز قیامت...!

یک منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود در گفتوگو با «زبان سرخ نویس» اعلام کرد که جلیل یعقوب زاده(دبیرهیات تهران) به عنوان سرپرست هیات بسکتبال تهران انتخاب شده و احتمالا امروز(22شهریور99) نام او برای تصدی این سمت به صورت رسمی اعلام خواهد شد. بعد ازاعلام بازنشستگی مسعود عماری و انتخاب شبنم کلاهی به عنوان دبیر فدراسیون بسکتبال، رامین طباطبایی گفته بود که کلاهی، به صورت موقت در هیات تهران نیز مشغول به کار خواهد بود و از آنجایی که دبیر فدراسیون سمت مهمی محسوب میشود، با کمک گل محمدی، مدیرکل تربیت بدنی ورزش و جوانان استان تهران سرپرستی را برای هیات تهران انتخاب خواهند کرد. حالا ظاهرا مسئولین فدراسیون به قولشان عمل کرده و جلیل یعقوب زاده را برای این سمت انتخاب کردهاند.

شبنم کلاهی، دبیر جدید فدراسیون بسکتبال در مدتی که در هیات بسکتبال تهران حضور داشت، مذاکرات زیادی را برای اضافه کردن یک سالن به زیر ساختهای بسکتبال استان تهران انجام داد. کلاهی در بحث اسپانسرینگ هم تلاشهای زیادی کرده و چند حامی مالی را برای این هیات جذب کرده است.

***

اما یکی دیگر از اهالی بسکتبال اعلام کرد که به احتمال زیاد پنج شنبه همین هفته(27 شهریور) جلسه کمیته فنی تشکیل و برای انتخاب سرمربی تیم ملی تعیین و تکلیف خواهد شد. هرچند راوی خبر، این را هم اضافه کرد که (به دلیل تعویق مسابقات کاپ آسیا )، شاید بعد از برگزاری این جلسه اعلام رسمی از سوی مسئولین فدراسیون صورت نگیرد و فدراسیون با رسیدن به یک جمعبندی، تصمیم لازم را اتخاذ، اما در زمانی مناسب (!) آن را اعلام کند.

*کامران خطیبی


مطالب مرتبط

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار