PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۵۸۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹
وریا غفوری، کاپیتان تیم فوتبال استقلال پیش از دیدار مقابل الوحده گفت: تنها ناراحتی ما این است که نمی‌دانیم فردا مقابل الوحده بازی می‌کنیم یا نه.
کیهان ورزشی-

به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، وریا غفوری در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل الوحده امارات گفت: ابتدا باید بگویم خیلی خوشحالیم که لیگ قهرمانان دوباره آغاز شده و می‌توانیم در این رقابت‌ها شرکت کنیم. شرایط تیم ما به شکلی بوده که تا هفته دقبل بازی کردیم و از لحاظ جسمانی آماده‌ایم. امیدوارم در بازی‌های پیش‌رو موفق شویم و از گروه صعود کنیم که البته کار خیلی سختی است.

وی افزود: تنها ناراحتی ما این است که نمی‌دانیم فردا مقابل الوحده بازی می‌کنیم یا نه. به نظرم باید به صورت شفاف این موضوع اعلام شود که الوحده در لیگ قهرمانان شرکت می‌کند یا نه.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال در خصوص تأثیر بازیکنان با تجربه در این تیم خاطرنشان کرد: قطعاً حضور بازیکنان با تجربه به بازیکنان جوانتر کمک می‌کند. بازیکن با تجربه می‌تواند روی کیفیت بازی‌ها اثر گذار باشد. فکر می‌کنم وجود بازیکن با تجربه در هر تیمی نیاز است که تیم ما هم بازیکنان با تجربه و با کیفیتی دارد و امیدوارم استقلال در بازی‌های پیش‌رو موفق باشد و بهترین نتایج را کسب کند.
برچسب ها: استقلال ، وریا غفوری
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار