PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 23 2024
کد خبر: ۵۸۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۳
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- درادامه بازیهای هفته اول فصل تازه لیگ برتر فوتبال انگلیس ، تیم اورتون تحت رهبری آنچلوتی توانست در لندن تیم تاتنهام با مربی گیری مورینیو را یک بر صفر شکست دهد.
- دیکولوف، نائب رئیس کمیته اجرایی مسابقات در نشست خبری پیش از آغاز لیگ قهرمانان آسیا در دوحه درباره وضعیت تیم الوحده امارات، گفت: تمام ارتباطات لازم با باشگاه ها برای انجام تست ها برقرار شد اما باشگاه الوحده اعلام کرد تعداد زیادی از بازیکنانش به ویروس کرونا مبتلا شده است.  به همین خاطر AFC به آنها(الوحده) اعلام کرد امکان تعویق بازی وجود ندارد. به همین خاطر این موضوع به کمیته مسابقات ارجاع داده شد تا تصمیم را بگیرد. بدین ترتیب اصلا هیچ بازی به تعویق نمی افتد.استقلال قرار بود فردا(دوشنبه) در اولین بازی بعد از ایام کرونا به مصاف  الوحده امارات برود ولی این بازی به دلیل سفر نکردن تیم اماراتی لغو شد.
-  دیوان محاسبات کشور طی نامه‌ای به وزارت ورزش و جوانان، به ماجرای قراردادهای پرحاشیه در فوتبال ورود کرده و خواستار انتظام بخشی به آن شده است. بدیهی است دیوان محاسبات کشور براساس تکلیف قانونی، علاوه بر قراردادهای پرحاشیه قبلی، به قراردادهای سال آتی فوتبال ورود خواهد کرد و از ابزار نظارتی خود جهت حفظ بیت المال استفاده خواهد نمود.
- جلسه دادگاه بین المللی حکمیت ورزش برای رسیدگی به پرونده شکایت ایران از فدراسیون بین المللی جودو IJF، چهارشنبه 26 شهریور به میزبانی لوزان سوئیس برگزار می شود.
- معین عباسیان مدافع-هافبک سابق سایپا و محمدامین درویشی بازیکن سابق گسترش فولاد با امضای قراردادی به پیکان تهران پیوستند.
- فرشاد بيابانی مهاجم گل گهر سيرجان و بهمن سالاری مهاجم شاهين بوشهر با امضای قرارداد رسمی به ماشین سازی تبریز ملحق شدند.
- امير غلامي، بازیکن ‌فصل گذشته تیم نیروی زمینی با عقد قراردادی رسما به شهرخودرو پیوست.
- سهراب بختیاری‌زاده بازیکن اسبق تیم ملی و مربی برکنارشده شهرخودرو سرمربی خوشه طلایی ساوه شد.
- وحید هاشمیان دستیار دراگان اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال امروز به دیدار محمد دادکان رییس سابق این فدراسیون رفت.
- تیم آنتورپ در شب نیمکت نشینی علیرضا بیرانوند با نتیجه 3-2 مقابل تیم سن ترویدنس به پیروزی رسید.
- رغبتی، معاون باشگاه پرسپولیس اعلام کرد طی صحبت هایی که با برانکو داشتیم توافق کردیم تا دو سه هفته آینده دیگر به ما وقت بدهد. سه پرونده دستیار برانکو به طور کامل بسته شده. طی دو سه هفته آینده طلب  برانکو پرداخت می شود. منابع مالی برای پرداخت پول برانکو تهیه شده و فقط منتظر وصول آن هستیم تا چند روز کار های اداری آنها طول می کشد.
- تیم شارلوا در حالیکه  از وجود 88 دقیقه ای قلی زاده و 79 دقیقه ای کاوه رضایی بهره می برد توانست با دوگل برتیم وارگم پیروزشود . گل اول تیم بلژیکی را رضایی دردقیقه 71 به ارمغان آورد.
-  جلسه کمیته انضباطی پینگ پنگ روز چهارشنبه 26 شهریورماه ساعت 13:30 در محل فدراسیون تنیس روی میز با حضور اعضای این کمیته برگزار می شود .  باتوجه به مصاحبه های اخیر افشین نوروزی  با رسانه ها ، نامبرده برای ارائه توضیحات به جلسه کمیته انضباطی دعوت شده است .  
- یحیی گل‌محمدی سر مربی پرسپولیس پس از حل شدن سوتفاهماتش با باشگاه ، اعلام کرد قراردادش را یک سال دیگر تمدید کنند و از آن جایی که  مبلغ قرارداد فصل آینده این مربی 5 میلیارد و 500 میلیون تومان است از باشگاه خواسته تا به اندازه همین مبلغ برای فصل آینده نیز دستمزد تعیین شود. یعنی در واقع برای دو سال، گل‌محمدی 11 میلیارد تومان دریافتی داشته باشد.
- سازمان لیگ فوتبال ایران در نامه ای رسمی به باشگاه استقلال اعلام کرد این تیم نمی تواند سرمربی ایتالیایی فصل گذشته خود، استراماچونی  را مجددا در اختیار داشته باشد.
-  افشین پیروانی ، سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس خطاب به کارکنان سازمان لیگ گفت :  باعث شدید قیمت بازیکنان داخلی بالا برودتاحدی که قیمت یک بازیکن به 10میلیارد هم رسیده است !
- کنفدراسیون فوتبال آسیا برای کنترل بهتر و نظارت دقیق روی اسکان تیم‌ها در مسابقات لیگ قهرمانان ، به روی در هر اتاق، عکس بازیکنان را به همراه لوگوی باشگاه آن‌ها را نصب کرده است. بازیکنان ساکن در محل مسابقات به هیچ وجه اجازه خروج از هتل را ندارند و حتی غذای آن‌ها نیز  در اتاقشان تحویل داده می‌شود.
- با اعلام باشگاه اتلتیکومادرید اسپانیا ، دیه گو سیمئونه سرمربی این تیم به ویروس کرونا مبتلا شده است.
- علی کریمی هافبک استقلال گفت : من از قبل هم به مدیرعامل گفته بودم که پایان فصل جدا می‌شوم و در استقلال نمی‌مانم ولی باز احمد سعادتمند هم از طریق خودم و هم از طریق نزدیکان تلاش خودش !
 - کنفدراسیون فوتبال آسیا و آژانس تجاری کنفدراسیون روز گذشته با ارسال نامه‌ای به ترتیب به فدراسیون فوتبال و سازمان صدا و سیما عنوان کرد به دلیل تحریم‌های بین المللی ضمن لغو یک طرفه قرارداد حقوق پخش تلویزیونی آژانس تجاری کنفدراسیون فوتبال آسیا با سازمان صدا و سیما، از دراختیار گذاشتن سیگنال پخش زنده مرحله گروهی متمرکز لیگ قهرمانان آسیا معذور است.
- درادامه پیکارهای فصل تازه لیگ های فوتبال اسپانیا ، فرانسه و انگلیس این نتایج به دست آمد : پاری سن ژرمن صفر - مارسی یک ، موناکو 2 - نانت یک ، برومویچ صفر - لستر 3 ، آلاوز صفر - بتیس یک ، وایادولید یک - سوسیه داد یک ، ویارئال یک - هوئسکا یک ، والنسیا 4 - له وانته 2 
+ بارسا - الچه ، رئال - ختافه (برگزار نشد)

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار