PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۵۸۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۹
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

-  شرکتی در سال 94 یک دستگاه سنجش چربی مدل inbody 230 به باشگاه پرسپولیس اهدا کرد و اما بعد از مدتی که برای سرویس سالیانه مراجعه کرده با اتفاقی عجیب و باورنکردنی مواجه می‌شود؛ دستگاه به شکلی ناشیانه جابجا شده و دستگاه دیگری با مارک متفاوت و قیمت فوق العاده کمتر جایگزین آن شده است! اقدامی که بلافاصله توسط شرکت مربوطه گزارش شده و خواهان توضیح باشگاه پرسپولیس در این زمینه شده‌اند که البته بی نتیجه مانده تاکنون این شرکت برای حفظ حریم خود به دنبال پیگیری موضوع از طریق بازرسی باشد. در این زمینه گفته می‌شود دستگاهی که به باشگاه پرسپولیس اهدا شده در حال حاضر قیمتی بالغ بر 500 میلیون ارزشگذاری شده است اما دستگاهی که جایگزین آن شده مبلغی حدود 15 میلیون ارزش دارد!
- اتفاقاتی که طی هفته‌های گذشته برای استقلال رقم خورده شرایط این باشگاه را در وضعیت قرمز قرار داده و این احتمال وجود دارد که با حذف از لیگ قهرمانان آسیا تغییرات زیادی در باشگاه صورت گیرد.
- میلاد فراهانی، سنگربان فصل گذشته گل گهرسیرجان به عضویت تیم شهرخودرو درآمد.
- مسئولان باشگاه استقلال منتظر بودند تا دیاباته مهاجم آفریقایی این تیم خود را به مربی تیم ،نامجو مطلق معرفی کند اما باز هم این اتفاق رخ نداد تا کادر فنی استقلال از این موضوع گلایه کنند..مشخص نیست مهاجم تیم استقلال به چه دلیل و با وجود اینکه برای وی بلیت تهیه شده خود را به قطر نرسانده است. 
- علی شجاعی وینگر چپ پرسپولیس که در بازی فصل گذشته نساجی با استقلال از ناحیه مچ پا مصدوم شده بود بعد از بهبودی مصدومیتش تمرینات خود را با پرسپولیس آغاز کرد اما گفته می شود به توصیه پزشک پرسپولیس و برای اینکه به میزان آمادگی لازم برسد در بازی برابر التعاون عربستان استراحت خواهد کرد تا در بازی های بعدی سرخ‌ها در لیگ قهرمانان شرایط آرمانی داشته باشد.
- سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی که چند روز پیش با پیامکی به علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی استعفای خود را اعلام کرده بود، صبح امروز در فدراسیون کشتی حاضر شد و با علیرضا دبیر و حمید سوریان گفت و گو کرد.
براساس شنیده‌ها بنا مشکلی برای ادامه فعالیت در تیم ملی نخواهد داشت.
- بعد از اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا در اقدامی عجیب اعلام کرد به دلیل تحریم‌ها، مسابقات تیم‌های ایرانی از صداوسیما پخش نخواهد شد، حالا صداوسیما احتمالا راهکار قبلی را پیش خواهد گرفت که به آن «هک فرکانس فید» می‌گویند. به این معنی که فرکانس شبکه‌ای که مسابقه را بصورت قانونی خریداری کرده هک می‌شود و با کم کردن صدای گزارشگر و تماشاگران، مسابقه به صورت زنده پخش خواهد شد.
-تیم فوتبال التعاون عربستان تمریناتش را برای دیدار با پرسپولیس ایران در اولین گام خود بعد از تعطیلات پیگیری کرد. در این تمرینات ایاگو مدافع برزیلی و دیوک مهاجم استرالیایی دو بازیکن جدید التعاون برای این دیدار آماده شدند.التعاون این بازیکن خارجی را ماه گذشته به خدمت گرفت تا در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از آنها استفاده کند.
- این احتمال وجود دارد در آینده ای نزدیک و شاید در روزهای آینده قانون منع حضور خارجی ها در لیگ برتر اصلاح شود.  این خبر هنوز از سوی هیچ یک از مدیران رسمی فدراسیون فوتبال تایید نشده است، اما نقدهایی به مصوبه اخیر فدراسیون فوتبال وجود دارد که منع حضور خارجی ها نباید شامل مربی می شد چون این محدودیت زمینه آموزش را متوقف می کند.
- هفتمین جلسه مشورتی شکایت از رای فیفا در مورد ویلموتس برگزارشد ، در این نشست که معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، دبیرکل فدراسیون فوتبال و مسئولان مرکز حقوق بین‌المللی ریاست جمهوری حضور داشتند پیرامون طی مسیر و بررسی‌های قبلی و تداوم پیگیری‌ها در چارچوپ تبیین شده در ادامه جلسات گذشته تبادل نظر شد. همچنین مقرر شد در پرونده شکایت به دادگاه عالی ورزش از وکلا و داوران بین المللی مجرب استفاده شود.
- امیر قلعه‌نویی مربی فصل گذشته سپاهان و فصل آتی سیرجان  به دلیل اعتراضات به عملکرد داوری در بین دو نیمه دیدار مقابل استقلال از موعود بنیادی‌فر کارت قرمز دریافت کرد و اخراج شد. تصاویر قلعه نویی در تونل ورزشگاه آزادی نشان داد او پس از اخراج الفاظ نامناسبی را علیه داور و کمک‌های او مطرح کرده بود و کمیته انضباطی این رفتار را بررسی کرده است.
- کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد بازی فینال لیگ 2020 قاره کهن در تاریخ 19 دسامبر( 29 آذر) در ورزشگاه الجنوب  قطر به صورت تک بازی برگزار خواهدشد.
 - دومین جلسه "چانگ وون چو" رئیس فدراسیون جهانی تکواندو و اعضای کمیته ورزشکاران WT با موضوع بررسی راه های حفظ آمادگی بدنی ورزشکاران و تداوم تمرینات، از طریق ویدیو کنفرانس برگزار شد.
- رئال‌مادرید با پیروزی 72 بر 67 مقابل بارسلونا برای هفتمین بار قهرمان سوپرکاپ بسکتبال اسپانیا شد.
- در دقایق پایانی دیدار پاری سن ژرمن و مارسی در چارچوب رقابت های هفته سوم لیگ فوتبال فرانسه، دعوای شدیدی بین بازیکنان دو تیم صورت گرفت و درنهایت نیمار و چهار بازیکن دیگر اخراج شدند، ضمن اینکه این بازی با 12 کارت زرد و یک کارت قرمز دیگر نیز همراه بود!
- دومینیک تیم تنیس باز اتریشی در فینال رقابت‌های اوپن آمریکا در نبردی تماشایی و نفس‌گیر الکساندر زورف را سه بر دو شکست داد و به اولین گرند اسلم خود رسید. با قهرمانی تیم در اوپن آمریکا، تنیس مردان پس از شش سال صاحب یک قهرمان جدید در رقابت‌های گرند اسلم شد.
- لئوناردو، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن پس از باخت یک بر صفر مقابل مارسی گفت : اگر مسابقه بوکس بود به پیروزی دست پیدا می‌کردیم!
- درهفته دوم لیگ برتر والیبال روز 26 شهریور این بازیها انجام خواهد شد :  هورسان رامسر – شهروند اراک ، آذر باتری ارومیه – شهرداری ورامین ، خاتم اردکان – سایپا تهران ، شهداب یزد – شهرداری ارومیه ، راه‌یاب ملل کردستان – فولاد مبارکه سپاهان ، پیکان تهران – شهرداری گنبد ، لبنیات هراز آمل – فولاد سیرجان
- علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی گفت : ورزش ایران در بخش فدراسیون ها مشکل ساختاری دارد.
- یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار مقابل التعاون گفت :  این بهترین راه برای برگزاری ادامه بازیهای لیگ قهرمانان بود .  فردا بازی مهم و سختی داریم که شبیه به یک فینال است ، التعاون صدرنشین گروه است ولی ما هم انگیزه بالایی برای این بازی داریم و پرسپولیس هستیم.
- بذرپاش، رئیس دیوان محاسبات گفت : وزارت ورزش باید نظارت جدی تری به قراردادهای باشگاه ها داشته باشد. در کنار اتفاقات خوب ورزشی، اتفاقات بدی در این عرصه رخ می دهد که باعث ناراحتی مردم و ایجاد مشکل برای تیم ها می شود.
- قرارداد اقتصادی و تجاری میان باشگاه استقلال و شرکت بازار تهاتر ایرانیان به ارزش 80 میلیارد ریال امضا شد.
- دراولین روز شروع مجدد مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال آسیا در دوحه قطر ، تیم الاهلی عربستان با پیروزی یک بر صفر مقایل الشرطه عراق با 7 امتیاز از سه بازی صدرنشین گروه اولّ شد. دیگر پیکار این گروه قراربود بین استقلال با الوحده امارات برگزار شود اما با کرونایی شدن بازیکنان تیم اماراتی و عدم حضور آنها دردوحه ، این مسابقه لغوشد. 
- درادامه بازیهای لیگ قهرمانان آسیا ، روز سه شنبه از گروه سوم، الدحیل با الشارجه و پرسپولیس با التعاون عربستان مصاف خواهندداد.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار