PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - April 18 2024
کد خبر: ۵۸۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴
مجمع سالیانه فدراسیون بسکتبال در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

کیهان ورزشی-

مجمع سالیانه فدراسیون بسکتبال برگزار شد

به گزارش کیهان ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون بسکتبال به صورت آنلاین و به ریاست مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال، کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک، مهدی مستجاب الدعوه مسئول امور مجامع، شبنم کلاهی دبیر فدراسیون، فریده شجاعی نائب رییس بانوان، نمایندگان تربیت‌بدنی نیروهای مسلح، فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی، فدراسیون آماتوری، ورزش کارگری، باشگاه‌ها، مربیان، داوران و ورزشکاران بانوان و آقایان به صورت حضوری در این مجمع شرکت کردند.

روسا و سرپرست هیات‌های استانی نیز با حضور در ادارت کل ورزش و جوانان استان مربوطه به صورت آنلاین در مجمع عمومی فدراسیون شرکت کردند.

جلسه با قرائت آیاتی از کلام الله مجید، پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران و پخش کلیپی از عملکرد بسکتبال در سال 1398 آغاز شد. خانم کلاهی دبیر فدراسیون و دبیر مجمع ضمن خیر مقدم، دستور جلسه مجمع را به اطلاع حضار رساند.
سپس دکتر رامین طباطبایی به ارائه گزارش عملکرد سالیانه، وضعیت موجود و برنامه آینده پرداخت.

در ادامه حسابرس فدراسیون گزارش یک ساله خود را ارائه کرد که در نهایت این گزارش به تصویب مجمع رسید. گزارش بازرس و خزانه دار نیز در جلسه قرائت شد و برنامه عملیاتی برای بررسی و تصویب با رای حداکثری اعضا به هیات رییسه سپرده شد.

در پایان مجمع نیز اعضای به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند.

مطالب مرتبط

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار