PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۵۸۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۳
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- باحضور مقامات فوتبال سازمان لیگ و نمایندگان دو باشگاه استقلال ملاثانی و چوکای تالش ، مراسم قرعه کشی فینال رقابتهای لیگ دسته دوم فوتبال ایران برگزار وطی آن اعلام گردید که بازی نهایی این جام روز سه شنبه اول مهرماه در ورزشگاه پاس قوامین تهران انجام خواهدشد.
-  سالن وزنه برداری فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولین با حضور مسئولان وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و پارالمپیک  به نام سیامند رحمان نامگذاری شد.
-  پس از رونالدو ، لیونل مسی به دومین فوتبالیست تاریخ تبدیل شد که به رکورد درآمد یک بیلیون دلار در دوران حرفه ای خود رسیده است!
-  شیخ دیاباته مهاجم تیم فوتبال استقلال بامداد سه شنبه به اردوی این تیم در شهر دوحه اضافه شد.
- وحید سرلک، سرمربی تیم ملی جودوی تاجیکستان که به عنوان یکی از شهود اتحادیه جهانی جودو در لوزان حضور دارد، میگوید: شهادت دادن من علیه مسئولان ورزش ایران، خیانت نیست بلکه دفاع از حق ورزشکاران است.
- مراسم معارفه میرالم پیانیچ با شماره 8 بارسلونا، امروز در این باشگاه برگزار شد.
- مهدی شریفی، بازیکن سابق پرسپولیس، سپاهان و تراکتور که در فصل گذشته راهی لیگ آذربایجان شده بود، به پیکان پیوست.
- جک گریلیش کاپیتان و ستاره ملی پوش آستون ویلا قرارداد خود را تا سال 2025 با این باشگاه تمدید کرد و به شایعات انتقال به منچستر یونایتد یا دیگر تیم های بزرگ پایان داد.
- چلسی با پیروزی در دیدار دیشب برابر برایتون، پس از منچستر یونایتد و آرسنال به سومین تیمی تبدیل شد که به رکورد 2000 امتیاز در لیگ برتر انگلیس میرسد.
- درآغاز مسابقات جام حذفی فوتبال آلمان ، تیم دورتموند توانست بانتیجه پرگل 5-0 تیم دوئیسبورگ را شکست دهد.
- ازگروه دوم لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم الهلال عربستان با گل دقیقه 96 ، یک بر صفر از سد پاختاکور ازبکستان گذشت.
- در دومسابقه باقی مانده از هفته اول لیگ برتر انگلیس ،وولورهامپتون دو بر صفر شفیلد یونایتد را شکست داد و چلسی هم سه بر یک بر برایتون غلبه کرد.
- کمیته های ملی المپیک اروپا EOC از اضافه شدن کاراته به فهرست ورزشهای حاضر در بازی های اروپایی 2023 خبر داد. سومین دوره این بازیها 9 تا 25 ژوئن با حضور 23 رشته ورزشی به میزبانی شهر "کراکوو اوپلوسکای" کشور لهستان برگزار خواهد شد که بر اساس اعلام EOC ، رقابت های کاراته در دو بخش کاتا و کومیته انجام می شود.
- کنفدراسیون فوتبال آسیا در حال برنامهریزی است تا باشگاههای بدهکار از حضور در لیگهای داخلی کشورها نیز محروم شوند. این مساله در صورت ابلاغ به فدراسیونهای فوتبال عضو AFC به احتمال فراوان از دو فصل آینده اجرایی خواهد شد. 
- در شرایطی که قرار بود اعضای هیات مدیره استقلال امروز تشکیل جلسه دهند اما این نشست برگزار نشد. اسماعیل خلیل زاده و حجت نظری تنها نفراتی بودند که برای برگزاری نشست در محل جلسه حاضر شدند اما به دلیل غیبت سعادتمند، زبده شیرکوهی و عبدیان جلسه امروز تشکیل نشد.
- سرمربی تیم فوتبال تراکتور به دلیل حواشی دیدار فینال جام حذفی روز گذشته در جلسه کمیته انضباطی شرکت کرد. هرچند جدایی ساکت الهامی از تراکتور به شکل قطعی مشخص نشده است، اما احتمال دارد وی طبق ماده 55 آئین نامه انضباطی دچار محرومیت سنگینی شود. با این وجود به نظر می رسد رای مربوط به ساکت الهامی تا پایان هفته صادر شود.
- شیخ دیاباته بازیکنی است که با چند روز تاخیر به اردوی استقلال در قطر اضافه شد و در این مدت شایعات زیادی در مورد فسخ قرارداد این بازیکن به گوش می رسید. با این حال از استقلال خبر می رسد که این باشگاه موفق شده مطالبات این بازیکن را برای فصلی که گذشت به طور کامل پرداخت کند تا مجوز فسخ قرارداد را از این بازیکن بگیرد.
- سهمیه‌های کشورها در لیگ قهرمانان آسیا هر دو سال یکبار تعیین میشود و امسال آخرین سالی است که ایران 2+2 سهمیه در لیگ قهرمانان آسیا فصل بعد خواهد داشت. برای دو سال آینده کنفدراسیون فوتبال آسیا با بررسی عوامل مختلف از جمله نتایج باشگاهها در لیگ قهرمانان، ساختار باشگاهها از نظر مالی، اداری ، آکادمیهای فوتبال باشگاهی و... سهمیههای کشورها را برای دو فصل دیگر در لیگ قهرمانان تعیین خواهند کرد.
- سایت afc اعلام کرد؛ نتیجه تست کرونای یکی از بازیکنان السد قطر هم گروه سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا مثبت اعلام شده است.
- درجریان بازیهای لیگ قهرمانان فوتبال آسیا ، سپاهان در گروه سوم با 2 گل مغلوب النصر عربستان شد اما پرسپولیس درگروه چهارم برابر دیگر حریف عربستانی یعنی التعاون با گل شجاع خلیل زاده ، یک بر صفر به برتری رسید.

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار