PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: ۵۸۳۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- عقاب تهران و استقلال شوش با کسب نتایج دلخواه برابر تیمهای یزدلوله و جوان نوین ساری به بازی فینال مرحله پلی آف لیگ دسته سوم راه یافتند. در مرحله برگشت ، عقاب در یزد باخت یک برصفر بازی رفت را سه بر یک جبران ودرمجموع 3-2 صعودکرد. استقلال شوش و جوان نوین ساری درهردوبازی رفت و برگشت ، صفر بر صفر شدند تا ضربات پنالتی تعیین کننده شود که درنهایت استقلالی ها بابرتری 5-4 صعود کردند.بازی های رفت و برگشت فینال روزهای دوم و هفتم مهرماه برگزار خواهدشد.
- درپایان دیدارهای لیگ دسته اول فوتبال گیلان ، سرانجام دو تیم سرخپوشان لاهیجان و گوهررود رشت باکسب امتیاز لازم به لیگ برتر فوتبال این استان جام گیل راه یافتند.
- توییتر رسانه الکاس درخبری مدعی شد که باشگاه ام صلال قطر با روزبه چشمی مدافع استقلال قرارداد بسته است. چند روز قبل ،  چشمی با استقلال قرارداد یک ساله امضاکرده بود.
- فدراسیون جهانی والیبال اعلام کرد که مسابقات جام باشگاه‌های  جهان 2020 این ورزش به علت مشکلات ناشی از بحران ویروس کرونا، برگزار نمی‌شود. 
- در مرحله پلی آف لیگ فوتبال باشگاه های اروپا تیم تاتنهام انگلیس با دوگل کین و اندومبله ، دو بر یک از سد تیم لوکوموتیو بلغارستان گذشت.
-  استقلال درصورتی که در هر دو بازی آینده خود با الشرطه عراق و الاهلی عربستان در گروه اول لیگ قهرمانان آسیا پیروز شود به عنوان صدرنشین صعود خواهد کرد. با برد برابر الشرطه و تساوی با الاهلی هم به عنوان تیم دوم صعود خواهد کرد. استقلال در مسابقه روز یک شنبه خود درصورتی که مقابل الشرطه شکست بخورد قطعا حذف خواهد شد. با تساوی در هر دو دیدار ، حکم حذف آبی ‌پوشان امضا خواهد شد.
- در بازیهای روز پنج شنبه لیگ قهرمانان آسیا ، درگروه استقلال (اول) تیم الاهلی عربستان دو بر یک مغلوب الشرطه عراق شد. تیم شهرخودروی مشهد نیز در بازی دوم خود مقابل شباب الاهلی امارات دوباره یک برصفر باخت تا با چهار شکست متوالی ، بدون حتی یک گل زده و هفت گل خورده ، شانس صعود را از دست بدهد. پدرو در دقیقه 83 تنها گل حریف اماراتی را زد. بازی پاختا کور با الهلال هم بدون گل شد.
- در دیداری تدارکاتی ، تیم بارسلونا به مصاف باشگاه خیرونا رفت و به پیروزی 3 بر یک رسید. در این بازی لیونل مسی  دو گل در دقایق 45 و 51 به ثمر رساند. دیگر گل بارسا توسط فیلیپ کوتینیو در دقیقه 21 زده شد. در دیدار دوستانه دیگر ، بارسا هفته قبل باهمین نتیجه خیمناستیک را مغلوب کرده بود.
- باخبرشدیم غلامحسین پیروانی یکی از مربیان موفق فوتبال کشورمان ، پس از بیماری و بستری شدن در بیمارستان ، حین عمل جراحی  دچار مشکل تنفسی شده است . وی هم اکنون در بخش «آی‌سی‌یو» ی یکی از بیمارستان‌های شیراز بستری است . برای  آقای پیروانی و همه بیماران آرزوی سلامتی داریم .
- در جدیدترین رنکینگ هفتگی جهانی فوتسال ، تیم  فوتسال ایران  همچنان در  جایگاه ششم جهان و اول آسیا قرار دارد.
- با پایان مهلت پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ توسط پرسپولیس ، فیفا طی نامه ای این باشگاه را از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم کرد وحالا پرسپولیس یک ماه فرصت دارد برای فرار از جرایم بعدی و باز کردن پنجره خود، مطالبات برانکو را پرداخت کند.
- درجریان بازیهای لیگ فوتبال فرانسه ، متز بایک گل مغلوب پاری سن ژرمن شد و سنت اتین هم در زمین مارسی 2-0 به برتری رسید.
- امیر ساعد وکیل فدراسیون جودو گفت: هیئت داوران در پایان جلسه پس از استماع همه دفاعیات اعلام کرد که هر چند قضات دادگاه ورزش آمادگی اعلام رای دارند اما استثنائا این فرصت را به روسای فدراسیون های جهانی جودو و ایران دادند کمتر از 30 روز به توافق و تفاهم دست یابند و در غیر این صورت دادگاه روند رسیدگی خود را تکمیل  و رای خود را اعلام خواهد کرد.
- به نقل از اسکای تیاگو ، هافبک اسپانیایی بایرن مونیخ آلمان در آستانه انتقال 30 میلیون یورویی به لیورپول قرار دارد.
-  نادر دست نشان مربی قائمشهری فوتبال که تاکنون بیشتر ازتعداد انگشتان دو دست برای تیمهای مختلف مربیگری کرده ، اکنون طی قراردادی سرمربی تیم دسته دومی شهدای بابلسر شد.
- ابوالفضل درویش‌وند دروازبان سابق تیم شاهین شهرداری بوشهر با عقد قراردادی به تیم ماشین سازی پیوست.
- فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌های ملی فوتبال جهان را روز پنجشنبه ( ۲۷ شهریور) اعلام کرد که براساس این رده‌بندی (ماه سپتامبر) تیم ملی ایران با سه پله صعود در رده سی‌ام جهان قرار گرفت اما کشورمان همچنان پس از ژاپن ، دومین تیم برتر قاره آسیاست.
- باخبرشدیم پس از کش و قوس های فراوان ، سرانجام روسای باشگاه تراکتورتبریز برای مربیگری و جانشینی ساکت الهامی با علیرضا منصوریان به توافق رسیدند که این اقدام اعتراض چند تن از هواداران را به همراه داشت .
- اگر ظرف چند هفته آینده باشگاه فولاد خوزستان نتواند مطالبات بازیکنان و مربیان خارجی خودرا پرداخت کند ، پنجره نقل و انتقالات این تیم نیز توسط فیفا بسته خواهد شد درصورت وقوع این اتفاق  ، جواد نکونام از سمت مربیگری تیم خوزستانی کناره گیری خواهد کرد.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار