PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۵۸۴۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: الدحیل مدعی قهرمانی آسیا است و بازی کردن مقابل این تیم برای ما خیلی سخت است
کیهان ورزشی-

یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی با الدحیل قطر اظهار داشت: هر بازی دشواری خاص خودش را دارد. پنجمین بازی گروه ما است. الدحیل یکی از مدعیان صعود از گروه و قهرمانی آسیا است.

وی افزود: تیمی با امکانات فوق العاده و بازیکنان خیلی خوبی است. بازی کردن مقابل الدحیل برای ما خیلی سخت است و با توجه به نتاجی که در بازی با التعاون گرفته ایم، با امیدواری و انگیزه بیشتری به مصاف الدحیل می رویم.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: هر بازی جلو می رویم، حساسیت بازی ها بیشتر می شود و در گروه ما تمام تیم ها مدعی صعود هستند و شانس دارند. این موضوع جذابیت بازی ها را بیشتر کرده و تا روز آخر مشخص نیست کدام تیم می تواند از این گروه صعود کند. امیدوارم مانند دو بازی قبلی عملکرد خوبی داشته باشیم.

 گل محمدی تصریح کرد: با توجه به فشردگی مسابقات شاید بازیکنان خستگی و مشکل بدنی داشته باشند اما سعی کردیم در این یکی دو روز برای ریکاوری برای آنها خیلی وقت بگذاریم. امیدوارم بازیکنان مانند بازی قبلی از لحاظ بدنی شرایط خوبی داشته باشند زیرا بازیکنان بزرگی هستند که با روح بزرگ، جنگندگی و مبارزه طلبی مقابل الدحیل هم عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی درباره اینکه آیا تیم پرسپولیس می توانند برخلاف دو بازی قبلی از راهی به جز پنالتی و ضربات ایستگاهی به  گل برسد، توضیح داد: موضوع مهم این است که در دو بازی قبلی موقعیت های خوبی در جریان بازی و از روی ضربات ایستگاهی داشتیم که البته در زدن ضربات آخر مقداری بی دقت بودیم  در غیر این صورت می توانستیم با گل های بیشتری بازی را ببریم. در تمام بخش ها حمله برنامه داریم و دوست داریم به گل برسیم.  خودم علاقه دارم در بحث مالکیت و جریان بازی گل بزنیم اما به هر صورت ضربات ایستگاهی یکی از فاکتورهای مهم برای گلزنی است و روی این موضوع هم تمرکز داریم.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه تفاوت رقابت های لیگ قهرمانان قبل و بعد از کرونا گفت: ما در دو بازی ای که قبل از کرونا با الدحیل و شارجه انجام دادیم، شرایط خوبی داشته و بازی های خوبی انجام دادیم اما متاسفانه با توجه به شیوع این بیماری سه ماه بازیکنان مان در قرنطینه و دور از تمرین بودند.

گل محمدی ادامه داد: سپس لیگ را ادامه داده و با اختلاف و مقتدرانه قهرمان شدیم. سپس نقل و انتقالاتی داشتیم و با بازیکنان جدیدی وارد مسابقات شدیم. طولانی بودن مدت برگزاری مسابقات خستگی و رخوت را در بازیکنان ایجاد کرده است. تیم ما نزدیک به 16 ماه است تمرین می کند و مسابقه می دهد و این موضوع کار را برای بازیکنان سخت کرده است. البته می دانم تمام تیم ها همین شرایط را داشتند.

وی افزود: ذهنیت بزرگ بازیکنان خیلی به ما کمک کرد و آنها هیچ وقت از بازی کردن و بردن خسته نمی شوند. فکر می کنم خودشان را ثابت کرده اند و هدف بزرگی به نام شاد کردن هواداران را دنبال می کنند و می خواهند بخش زیادی از مشکلات شان را حل کنند. با روحیه تیمی و همبستگی ان‌شاءالله مشکلات یکی یکی حل می شود.

سرمربی پرسپولیس درباره امکانات ورزشگاه های قطر گفت: باید از فدراسیون فوتبال و دولت قطر برای ساخت این استادیوم های زیبا تشکر کنم. هیچ جا چنین تکنولوژی ها و نظارت هایی برای ورزشگاه ها ندیده ام. فکر می کنم اتفاق خوبی را برای فوتبال آسیا رقم زده اند و هیچ کشوری مانند قطر نمی توانست این بازی ها را برگزار کند.

گل محمدی ادامه داد: از قطری ها تشکر می کنم و آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم روزی تمام کشورها به این مرحله برسند تا بتوانند چنین ورزشگاه های مجهزی داشته باشند. البته کار سختی است اما با برنامه ریزی خوب می توان این اتفاق را در کشورهای دیگر هم انجام داد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار