PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۵۸۶۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۷
تیم فوتبال استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل پاختاکور با اشتباه داور بازنده شد و از گردونه رقاب‌ها کنار رفت.
کیهان ورزشی-
تیم فوتبال استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 21:15 در ورزشگاه الجنوب قطر به مصاف تیم پاختاکور ازبکستان رفت که این دیدار با پیروزی دو بر یک پاختاکور به پایان رسید.

به این ترتیب استقلال از گردونه رقابت‌های لیگ قهرمانان حذف شد تا رویای آبی پوشان در آسیا نیمه تمام باقی بماند. تیمی که با سرمربی موقت وارد قطر شده بود. پاختاکور هم به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان صعود کرد. 

البته در این مسابقه داور عمانی پنالتی آشکار استقلال را در نیمه دوم ندید تا زمینه حذف آبی پوشان را فراهم کند.

داور: احمد ابولکر الکف( عمان)

کمک داوران: ابوبکر الامیری، رشید حامد( عمان)

کارت زرد:ارسلان مطهری، محمد دانشگر، آرش رضاوند،  میلاد زکی پور، مهدی قائدی ( استقلال)ایگور کریمتس، سفیف، سوینوف ( پاختاکور)

کارت قرمز:-

گل: علی کریمی( دقیقه 32 ) برای استقلال دراگان سران( دقیقه 44) دردیوک( دقیقه 46) برای پاختاکور

ترکیب استقلال:سید حسین حسینی، روزبه چشمی، عارف غلامی، میلاد زکی‌پور، محمد دانشگر، علی کریمی، مسعود ریگی( از دقیقه 80 فرشید باقری)، فرشید اسماعیلی( از دقیقه 67 زکریا مرادی)، ارسلان مطهری( از دقیقه 53 آرش رضاوند)، مهدی قایدی و شیخ دیاباته

سرمربی: مجید نامجو مطلق

ترکیب پاختاکور ازبکستان:علی‌اونوف،‌ اسمایلوف، ماشاریپوف،‌ دراگان کران، کریمتس، خامداموف( از دقیقه 72 سردیف)، ژامرابکوف( از دقیقه 90+2 اعظم اف)، سویونوف، سابیر خوجایف( از دقیقه 84 سیدکوف) ، سایفف، دردییوک( از دقیقه 72 ایگور سرگیف)

مربی: پیتر اگ هویسترا( سرمربی تیم پاختاکور به کرونا مبتلا شد.)

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار