PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۵۸۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۲
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 
 
خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال برای برگزاری نشست هیات مدیره از مدیران این باشگاه درخواست جلسه فوری کرد اما به دلیل اینکه تعداد نفرات به حد نصاب نرسید نشست  برگزار نشد. ظاهرا سعادتمند تصمیم داشت برای انتخاب سرمربی استقلال با مدیران باشگاه جلسه ای را برگزار کند.
- تیم عقاب تهران پس ازتساوی یک بر یک با تیم استقلال شوش در بازی رفت فینال مرحله پلی آف لیگ دسته سوم توانست  با پیروزی دو بر یک بر حریف خوزستانی در مسابقه برگشت ، به عنوان چهارمین تیم دسته سومی ، حضورش را با دوگل مجید تاجیک به لیگ دسته دوم جشن بگیرد. عقابی ها در نیمه نهایی تیم یزد لوله را شکست داده بودند.
- گفته می‌شود روزبه چشمی مدافع استقلال ، پس از حذف این تیم در لیگ آسیا با مسئولان باشگاه ام صلال قطر به توافق رسید و ظرف روزهای آینده قراردادش را با این باشگاه امضا خواهدکرد.
-  با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، بازی‌های یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان  بین تیمهای النصر با الاهلی و پرسپولیس با پاختاکور ،  روز چهارشنبه (9 مهرماه) در ساعت‌های 17/10 و 21/10 برگزار می‌شود. همچنین دیدارهای نیمه نهایی منطقه غرب آسیا روز شنبه (12 مهر) از ساعت 18/30 آغاز خواهد شد. فینال رقابت‌های این دوره پس از برگزاری دیدارهای منطقه شرق برای روز 29 آذرماه برنامه‌ریزی شده است.
- کمیته برگزاری مسابقات ، از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تا پایان این تورنمنت از تکنولوژی VAR (کمک داور ویدیویی) استفاده خواهد کرد.
- گل عیسی آل کثیر به تیم السد قطر بالای چهار میلیارد تومان برای پرسپولیس در آمد داشت. این باشگاه با حضور در جمع چهار تیم نهایی غرب آسیا 150 هزار دلار از کنفدراسیون فوتبال آسیا پاداش خواهد گرفت، پرسپولیسی‌ها اگر در مرحله بعدی هم پیروز شوند 250 هزار دلار پاداش دریافت خواهند کرد که به رقم بالای 7 میلیارد تومان خواهد رسید.
- در شرایطی که  قرار بود روز چهارشنبه (9 مهر) مراسم اختتامیه لیگ های کاراته برگزار شود، طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته از لغو این مراسم به دلیل وضعیت قرمز شهر تهران و افزایش آمار مبتلایان به کرونا خبر داد.
- سرانجام پس از مدتها دوندگی ، علی علیپورمهاجم فصول گذشته پرسپولیس با عقد قراردادی 2 ساله به تیم ماریتیمو پیوست.
- سارا خوش جمال فکری نخستین بانوی تکواندوکار ایرانی که در المپیک  2008 پکن حضور یافت، در جلسه هفته آتی کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک جایگزین حمیدرضا قلی پور خواهد شد.
- اعضای تیم استقلال پس از حذف ازلیگ آسیا هنگام بازگشت به تهران در فرودگاه دوحه باهم درگیرشدند. گویا دکتر ستوده پزشک این باشگاه درجواب یک خبرنگار اعلام کرد که سنگربان آبی ها از ناحیه دنده دچار شکستگی نشده و این حرف به مذاق حسینی خوش نیامد و وی با کمک چند بازیکن دیگر با پزشک تیم به جروبحث پرداختند که با پادرمیانی مسئولان ، آتش این درگیری خاموش و تیم به تهران برگشت . 
- اگر در اواخر اسفند سال گذشته به دنبال رای فیفا درخصوص پرونده وینفرد شفر، استقلالی ها مبلغ 550 هزار دلار طلب وی را پرداخت می کردند امروز مجبور نبودند با دو برابر شدن قیمت دلار نسبت به اسفند ماه گذشته ، مبلغ 17 میلیارد تومان به حساب این مربی آلمانی و بر کنار شده خود واریز کنند .
- درسه بازی باقیمانده از دیدارهای دورتازه لیگ های فوتبال انگلیس و ایتالیا ، تیم آستون ویلا سه بر صفر از سد فولام گذشت ، لیورپول هم سه بر یک خودرا به آرسنال تحمیل کرد ودر لیگ ایتالیا ، بولونیا 4-1 از کنار پارما عبورکرد.دربازیهای روزقبل هم بارسلونا 4-0 ویارئال را برد و مصاف یوونتوس با رم نیز دو بر دو به پایان رسید. زننده یک گل بارسا لئونل مسی و دو گل یوونتوس ، رونالدو بودند.
- طی حکمی از سوی مسئولان صداو سیما ، احسان شیعه از شبکه ورزش رفت و معتضدی به عنوان  سرپرست این شبکه  معرفی و مشغول به کار شد.
- محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور اعلام کرد : قرارداد علیرضا منصوریان با نماینده تبریز در لیگ برتر فوتبال برای یک فصل 2 میلیارد تومان است.
- فهرست بدهی های فعلی باشگاه استقلال طبق گفته مدیرعامل تیم ،  سعادتمندبه شرح زیر است : 17 میلیارد به شفر ، 4 میلیارد به بودوروف ، 4.3 میلیارد به باشگاه پاختاکور ،  جپارف 2.7 میلیارد ، میگوئل 1 میلیارد و پادووانی 2.9 میلیارد

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار