PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: ۵۸۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵
کمیته فنی فدراسیون بسکتبال امروز تکلیف کادر فنی تیم‌های ملی را مشخص کرد.

کمیته فنی فدراسیون بسکتبال امروز تکلیف کادر فنی تیم‌های ملی را مشخص کرد.

به گزارش کیهان ورزشی، در پایان جلسه امروز کمیته فنی فدراسیون بسکتبال،مهران شاهین طبع در سمت خود به عنوان سرمربی تیم ملی مردان ایران ابقا شد تا در المپیک ۲۰۲۱ توکیو هدایت تیم ملی را برعهده داشته باشد.

ابقای شایسته متشرعی در تیم ملی زنان و نیکابیک لیک لی در تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان از دیگر مصوبات این جلسه بود‌.همچنین کمیته‌ فنی فدراسیون بسکتبال هدایت تیم المپیک ۲۰۲۴ ایران را به بهرام رمضان سپرد.

رامین طباطبایی ، رئیس فدراسیون بسکتبال در این خصوص به کیهان ورزشی گفت : همه 7 نفراعضای کمیته فنی فدراسیون به این اجماع رسیدند که در شرایط کنونی ، مهران شاهین طبع بهترین گزینه است . وی در خصوص پرسشی مبنی بر این که شما پیش از این گفته بودید سرمربی تیم ملی نباید در باشگاهی حضور داشته باشد ولی چرا به آن عمل نکردید ، اظهار کرد : هنوز هم همین نظر را دارم ولی همان طور که می دانید فعلا شرایط برگزاری مسابقات تیم ملی در پنجره های دوم و سوم کاپ آسیا مبهم است . مسئولان «فیبا» اعلام کرده اند که شاید زمان برگزاری پنجره دوم را با پنجره سوم عوض کنند .شیوع کووید-19 برنامه های ورزشی اکثر کشورهای جهان را به هم ریخته است ، ضمن این که ما هم مربیان طراز اول محدودی داریم و نمی خواهیم تیم ها را از دانش آن ها محروم کنیم ، شک نداشته باشید که پس از پایان پاندمی ، شرایطی را ایجاد خواهیم کرد که سرمربی تیم ملی فقط در خدمت این تیم باشد . رئیس فدراسیون بسکتبال همچنین اعلام کرد تا هفته آینده شرایط برگزاری مسابقات کاپ آسیا اعلام خواهد شد و ما هم امروز نامه ای رسمی مبنی بر درخواست میزبانی به فدراسیون جهانی بسکتبال ارسال کرده ایم .


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار