PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۵۸۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸
زبان سرخ / هفته سرِکاری!

1- بالاخره بعد از کش و قوسهای فراوان سرمربی تیم ملی در سمت خود ابقا شد تا هدایت ایران در مسابقات المپیک توکیو را بر عهده داشته باشد. چند ماهی بود که همه اهالی بسکتبال فکر میکردند تغییراتی در راه خواهد بود و حتی از صحبتهای جناب رئیسفدراسیون در ماههای گذشته هم این طور بر میآمد که ایشان قصد عزل مهران شاهین طبع را دارد اما وقتی اعضای 7 نفره کمیته فنی، بدون حتی یک رای مخالف- به قول رامین طباطبایی- رزومه ایشان را تایید کردند، حجت را بر همگان تمام شد.

2- فدراسیون بسکتبال ایران در تصمیمات جدید خود سرمربیان تیمهای ملی را ابقا کرد و تنها در تیم امید دست به تغییر زد. طبق اعلام فدراسیون «فرزاد کوهیان» از هدایت تیم امید ایران برکنار شده و «محمدمهدی ایزدپناه» به عنوان سرمربی جدید کارش را آغاز خواهد کرد. ایزدپناه درحالی به این سمت منصوب شد که یکی از اعضای کمیته فنیای بود که خودش را به این سمت منصوب کرد(!) توجه داشته باشید، یعنی خود آقای ایزد پناه خودشان را به عنوان سرمربی تیم ملی امید منصوب کردند تا ما را یاد سرپرست سابق یکی از شهرداریها بیاندازد که طی نامهای عجیب به خود، با استفاده از دو پست حقوقی خودش، منزل مسکونی ای را در اختیار خود قرارداده بود!

3- هنوز هم نفهمیدیم که «پترو» به لیگ برتر باز میگردد یا خیر. بعد از مصاحبههای رئیسهیئت بسکتبال خوزستان مبنی بر جلب رضایت مدیران باشگاه پتروشیمی، این آرزوی قلبی مان را محقق شده میدانستیم که ظاهرا هنوز خبری از این قضیه نیست و دوستان وزارت نفتی کماکان مشغول رایزنی هستند!

*کامران خطیبی


نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار