PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۵۸۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۷
تیم والیبال شهرداری ورامین در شرایطی روز گذشته به مصاف سپاهان رفت که بیش از 10 نفر از آنها به کرونا مبتلا بودند.
کیهان ورزشی-

تیم های والیبال شهرداری ورامین و سپاهان اصفهان روز گذشته در چارچوب هفته ششم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور به مصاف هم رفتند که این مسابقه با پیروزی 3 بر 2 اصفهانی ها همراه بود.

پیش از مسابقه وارمینی ها به فدراسیون والیبال اعلام کردند که چند نفر از اعضای کادر فنی و بازیکنان این تیم به کرونا مبتلا شده اند و خواهان لغو یا تعویق این مسابقه شدند، اما فدراسیون والیبال اعلام کرد که آزمایش ها در مرکزی که مورد تایید وزارت علوم و ستاد ملی مبارزه با کرونا باشد صورت بگیرد و در غیر اینصورت جواب آزمایش ها مورد تایید نیست.

این اظهار نظر موجب شد تا ورامینی ها هم تمکین کنند و با نفرات اصلی خود مقابل سپاهان قرار بگیرند اما در پایان این مسابقه جمال اردستانی، سرپرست تیم والیبال شهرداری ورامین اظهار داشت: بر اساس پروتکل‌های اعلامی وزارت بهداشت و فدراسیون والیبال تیم‌های ورزشی هر ۱۰ روز یک بار باید تست کرونا را انجام دهند و این آزمایشات ۶ مهر قبل از مصاف با تیم سیرجان انجام شده بود.

 گفته می شود جواب آزمایش 5 نفر از بازیکنان شنبه شب مثبت اعلام شد و سایر نفرات هم بعد از بازی با سپاهان متوجه مثبت شدن جواب آزمایش های خود شدند. به این ترتیب تست ۱۳ بازیکن و ۸ نفر از اعضای کادرفنی تیم والیبال شهرداری ورامین مثبت اعلام شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار