PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۵۹۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- معصومه جهانچی سرمربی سابق تیم های نونهالان و نوجوانان ایران با عقد قراردادی یک ساله به عنوان سرمربی تیم بانوان ملوان بندرانزلی انتخاب شد. جهانچی دارای مدارک مربیگری A آسیا و تحصیلی کارشناسی ارشد علوم ورزشی است . پیش از این در فصل گذشته خانم اعظم غلامی سرمربی بانوان ملوان بود.
-  مهدی تارتار و مسئولان باشگاه نساجی به توافق رسیدند تا تارتار سرمربی نساجی مازندران در لیگ برتر بیستم باشد.
- اسکوچیچ ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از مسابقه با ازبکستان در نشست خبری گفت :   شرایط برای انجام این بازی اصلاً آسان نبود؛ بازیکنانم تلاش زیادی کردند و برد برابر ازبکستان را به آنها تبریک می‌گویم. تاکنون سه بار به ازبکستان آمده‌ام و هیچ وقت بازنده نبودم؛ شاید بهتر است بیایم و اینجا زندگی کنم!
-  طبق اعلام باشگاه پرسپولیس، لایحه دفاعیه این تیم در مورد شکایت النصر در نخستین ساعات بامداد پنجشنبه به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شد.
- سرخیو راموس با حضور در دیدار اسپانیا برابر پرتغال با 13340 دقیقه بازی برای تیم ملی اسپانیا، به رکورد بیشترین دقایق بازی در تاریخ لاروخا رسید.
-  پس از عقد قرارداد رسمی محمود فکری با باشگاه استقلال، متن قرارداد این مربی با نساجی در فضای مجازی منتشر شد. فکری گفت :  قرارداد من که درآن آدرس منزل و تلفن شخصی ام درآن نوشته شده یک برگه عمومی نیست. این قرارداد دراختیارسازمان لیگ فوتبال، هیات فوتبال مازندران و باشگاه نساجی مازندران است. ازآنجایی که امنیت خانواده ام را به مخاطره انداخته اند قصد شکایت دارم.
- فدراسیون فوتبال اسپانیا خبر داد با همتای پرتغالی خود برای کاندیداتوری مشترک میزبانی جام جهانی فوتبال 2030 خبر داد.این توافق میان فدراسیون های اسپانیا و پرتغال بعد از بازی دوستانه این دو در شب گذشته انجام شد.
- آبراموف ، سرمربی ازبکستان پس از دیدار با ایران در نشست خبری گفت : ایران در این بازی عملکرد بهتری نسبت به ما داشت و برنده شد .در سی دقیقه اول عملکرد بدی داشتیم ، احساس کردم ایران توانایی زیادی دارد ، نتوانستیم درجریان بازی انتقال توپ را بین خطوط به درستی انجام دهیم . به ایران تبریک می گویم که مهاجمی چون سردار آزمون دارد. مدافعان ما در مهار او غفلت کردند تا گل را دریافت کنیم.
- از خانه هفت میلیون پوندی کریستیانو رونالدو در مادیرا  هنگام بازی مقابل اسپانیا سرقت شد. طبق گزارش یکی از خدمه خانه درب پارکینگ رو باز کرده و سارق توا نسته از این طریق وارد خانه شود و لوازم شخصی رونالدو را به سرقت ببرد. لباس یوونتوس هم در میان لوازم به سرقت رفته قرار داشت.
- تیم ملی فوتبال ایران پس از ماه ها عدم فعالیت سرانجام تحت مربیگری اسکوچیچ ، جانشین ویلموتس بلژیکی ، توانست در تاشکند ، تیم ملی ازبکستان را 2-1 مغلوب کند، دو گل ایران توسط سردار آزمون و مهدی طارمی (پنالتی) دردقایق 43 و 51 و تنها گل ازبکها را شومورودوف در دقیقه 53 به ثمر رساندند.
- محمد پاپی با قراردادی سه ساله به سپاهان اصفهان پیوست. همچنین محمدرضا خلعتبری بازیکن فصل پیش شهرخودرو نیز به عضویت باشگاه اصفهانی درآمد.
 - درادامه بازیهای دوستانه «فیفادی» تیم انگلیس در ورزشگاه ویمبلی لندن به قضاوت سه داور اسکاتلندی با سه گل ازسد شاگردان رایان گیگز و تیم ملی ولز گذشت . دومنیک کالورت در دقیقه 26 ، کونور کوآدی در دقیقه 53 و دانی اینگس در دقیقه 63 گلهای تیم میزبان را به ثمر رساندند. انگلیس در این مسابقه بیشتر ازوجود جوانان با آتیه سودبرد.
- تیم ملی بلژیک نیز دریک پیکار تدارکاتی با تیم آفریقایی ساحل عاج تن به تساوی یک بر یک داد.این بازی در بروکسل و با قضاوت سه داور هلندی برگزارشد.درسایر بازیها تیم ملی روسیه در ورزشگاه آره نای شهر مسکو دو بر یک مغلوب تیم ملی سوئد شد.ایساک و جانسون برای سوئد گلزنی کردند. آفریقای جنوبی و نامیبیا هم یک بر یک شدند.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار