PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۵۹۰۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
کنفدراسیون فوتبال آسیا رسما اعلام کرد که شکایت باشگاه النصر عربستان از پرسپولیس را رد کرده است.
کیهان ورزشی-

النصر عربستان در دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس شکست خورد. این باشگاه عربستانی بعد از بازی اعلام کرد که پرسپولیس در استفاده از بازیکنان جدید خود مرتکب تخلف شده است و به همین خاطر به AFC شکایت کرد.

باشگاه النصر مدعی بود که فیفا پرسپولیس را به خاطر تخلف در پرداخت طلب برانکو از جذب بازیکن جدید محروم کرده و به همین خاطر جذب و استفاده از بازیکنان جدید توسط این باشگاه در لیگ قهرمانان آسیا غیر قانونی بود و باید نماینده ایران بازنده اعلام شود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا سه‌شنبه با ارسال نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس از این باشگاه خواست که دفاعیات و اسناد خود را تا روز پنجشنبه به این نهاد ارائه دهد. در نهایت، کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا تشکیل جلسه داد و اعتراض باشگاه النصر را رد کرد تا پرسپولیس همچنان فینالیست لیگ قهرمانان باقی بماند.

کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا براساس ماده 51 اساسنامه لیگ قهرمانان آسیا شکایت النصر عربستان را مورد بررسی قرار داد و آن را رد کرد.

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا این موضوع را رسما اعلام و تاکید کرده که این رای قطعی است. 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نوید خرقانی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
0
0
۱-خوشحالیم که شکایت باشگاه النصر عربستان از پرسپولیس در آی اف سی رد شد ۲-تسلیت به خانواده هنر و موسیقی بابت درگذشت استاد محمد رضا شجریان۳-امیدوارم محمود فکری فوتبالیست باتعصب دیروز و مربی شجاع امروز در تیم استقلال موفق شود۴-تشکر از کیهان ورزشی برای مطلب زیبا و تیتر بامعنا برای حمایت از مربیان ایرانی ۵-تاسف بابت ترانسفر ورزشکاران ایرانی به لیگ های کشورهای حوزه خلیج فارس که هدف بیشترشان بستن قرارداد دلاری است
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار