PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۵۹۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۵
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- اعضای کادر فنی محمود فکری سرمربی جدید استقلال مشخص شدند . سیروس دین محمدی، آرش برهانی، صمد مرفاوی، علی بنی شیخ الاسلام و سعید عزیزیان اعضای کادر فنی آبی پوشان خواهند بود.
- هادی شکوری سرمربی جدید چوکا تالش طی مراسمی با حضور سید آرش ریاضی‌مند مالک این باشگاه رسما بعنوان سرمربی چوکا معرفی شد. ضمنا با اعلام مالک چوکا، قرارداد تمامی بازیکنانِ جذب شده در زمان حضور محمد نصرتی فسخ شد.
- محمد علیپور، پس از انصراف از پذیرش مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز شد. بهترین دوران باشگاه نفت تهران که از دسته سوم به لیگ برتر صعود کرد و تا قهرمانی نیز پیش رفت، مربوط به دوران مدیریت وی در ورزش نفت بود.
- کمیته انضباطی و اخلاقی کنفدراسیون فوتبال آسیا  اعتراض تیم النصر عربستان سعودی علیه پرسپولیس در بازی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا (غرب) را رد کرد. بنابراین حضور پرسپولیس در مسابقه فینال این جام حتمی است.
  - دریک بازی تدارکاتی تیم لیگ برتری گل گهرسیرجان تحت رهبری امیر قلعه نویی توانست با یک گل تیم دسته دومی خیبرخرم آباد با مربیگری امیدروانخواه را شکست دهد.روانخواه چندسال پیش بازیکن استقلال با هدایت قلعه نویی بود.
- احمد مددی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال اعلام کرد هروویه میلیچ با استقلال فسخ کرده است اما به ما اعلام کرده پس از پرداخت طلبش حاضر به ادامه همکاری با تیم است.
- تیم ملی فوتسال ایران در دومین مسابقه تدارکاتی خود به میزبانی ازبکستان ، باردیگر پیروزشد. ایران در اولین بازی دو بر یک به برتری رسیده بود و در دومین دیدار هم برابر تیم ملی ازبکستان 3-2 فاتح شد.
- با اعلام باشگاه تراکتور؛ حبیب فرعباسی، وفا هخامنش و محمد مهدی قنبری به جمع شاگردان علیرضا منصوریان اضافه شدند.
- علیرغم درخواست باشگاههای شرکت کننده از استرالیا، چین، ژاپن، کره جنوبی، تایلند و مالزی از دولت‌های خود برای میزبانی مراحل گروهی و حذفی لیگ قهرمانان آسیا (منطقه شرق)، هیچ کدام از شش دولت ذکر شده، اجازه برگزاری حتی یک دیدار از این رقابتها را در خاک‌ خود نداده بودند. دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا روز شنبه 29 آذر (19 دسامبر) به صورت تک بازی و در منطقه غرب بین پرسپولیس ایران و تیم برتر شرق برگزار خواهد شد.
- با اعلام صفحه رسمی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا، بازی‌های  منطقه شرق به جای مالزی قرار است از 28آبان تا 23 آذر در قطر برگزار ‌شود.
-  علی لطیفی، پیشکسوت فوتبال ایران  به عنوان سرمربی جدید گل ریحان البرز انتخاب شد.
- ماریو گوتزه توپچی قدیمی دورتموند با عقد قرارداد تازه به باشگاه هلندی آیندهوون پیوست .
- اتحادیه فوتبال انگلیس گل زیبای «جیمز مدیسون»، ستاره انگلیسی لسترسیتی به منچسترسیتی را به عنوان بهترین گل ماه انتخاب کرد. 
-  باشگاه النصر عربستان بعد از رد شکایتش علیه پرسپولیس از سوی کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا، دست به کار شده و به دادگاه عالی ورزش (CAS) شکایت کرد.
- مهدی ترابی، بازیکن فصل‌ گذشته پرسپولیس‌ با عقد قرارداد ، رسما به عضویت تیم العربی درآمد.
- عظیمی ازمقامات والیبال کشورمان گفت : به منظور قطع زنجیره شیوع کرونا و این‌ که تیم‌ها بتوانند با آرامش خاطر بیشتر و رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی به تمرینات و رقابت‌های خود ادامه دهند، کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال تصمیم گرفت که لیگ برتر را به مدت دو هفته به تعویق بیندازد.
- بلینگهام ، هافبک دورتموند به عنوان بهترین بازیکن جوان ماه سپتامبر رقابتهای بوندسلیگا انتخاب شد.
- دومینیک کالورت لوین، مهاجم اورتون به عنوان برترین بازیکن ماه سپتامبر لیگ برترفوتبال انگلیس انتخاب شد.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار