PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۵۹۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹
حدود 100 هوادار پرسپولیس با حضور مقابل این باشگاه به عملکرد مدیران این تیم اعتراض کرده و علیه آنها شعار دادند.
کیهان ورزشی- 

حدود 100 نفر از هواداران تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 12:30 امروز با حضور مقابل ساختمان این باشگاه به انتقاد از مدیران پرسپولیس پرداختند.

* این هواداران شعارهایی را علیه رضا یلوه معاون اقتصادی و مهدی رسول پناه سرپرست و علی رغبتی عضو هیأت مدیره این باشگاه سر داده و با اعطای لقب «دروغگو» به آنها خواستار استعفای این افراد شدند.

* تجمع‌کنندگان به سرپرست پرسپولیس لقب وعده‌پناه داده و علیه وی شعار «حیا کن رها کن» سر دادند.

* رضا یلوه که در طبقه دوم ساختمان این باشگاه حضور داشت، در زمان اعتراض هواداران پشت پنجره آمد که با واکنش تند آنها مواجه شد.

* سپهر حیدری پیشکسوت تیم پرسپولیس که در باشگاه حضور داشت چند دقیقه‌ای با هواداران صحبت کرد اما اعتراض گسترده این افراد سبب شد حیدری با بغض و ناراحتی محل را ترک کند.

*‌ حدود یک ساعت پس از تجمع هواداران مهدی رسول‌پناه مقابل درب ورودی باشگاه آمد تا توضیحاتی را به آنها درباره مسائل جاری باشگاه ارائه بدهد اما سر و صدای هواداران و اعتراض آنها سبب شد سرپرست پرسپولیس برای ارائه توضیحات با مشکلات زیادی مواجه شود.

* رسول پناه در جمع هواداران اعلام کرد شجاع خلیل زاده نامه فسخ قرارداد خود را ارائه داده اما مهلت 10 روزه‌ای را هم در نظر گرفته تا باشگاه مطالباتش را پرداخت کند. در روزهای آتی هم جلسه هیأت مدیره برای رسیدگی به درخواست‌های وی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در مورد بشار رسن هم باید بگویم این بازیکن با ما قرارداد دارد و از پرسپولیس جدا نمی‌شود.

در ادامه رسول پناه توضیحاتی هم در مورد پرداخت طلب برانکو به هواداران داد و اعلام کرد 250 هزار یورو به حساب وی واریز شده و به زودی با وی تسویه حساب صورت می‌گیرد.

* در ادامه رضا یلوه فیش واریزی باشگاه پرسپولیس به برانکو را به هواداران نشان داد.

* در میان هیاهو و اعتراض هواداران برخی خبرنگاران صدا و سیما و رسانه‌های مکتوب مورد هجمه قرار گرفته و تعدادی هواداران آنها را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

* یکی از هواداران با صدای بلند نسبت به ابهام های قرارداد شرکت آتیه داده پرداز و نحوه عملکرد کارگزار پرسپولیس معترض شده و‌ خواستار شفاف سازی در این زمینه شد.
*یکی از هواداران هم با اشاره به غیرت نشان دادن بازیکنان پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت اگر به ما می گفتند بازی با السد، النصر و پاختاکور آخرین 90 دقیقه زندگی تان است قبول می کردم. پس از این بازی ها مدام گریه می کردم. از این به بعد پشت بازیکنان باغیرت تیم هستیم و اگر آنها 20 میلیارد هم بخواهند حق شان است‌.

*محسن ربیع خواه، بشار رسن ،شجاع خلیل زاده، محمد انصاری و یحیی گل محمدی مورد تشویق قرار گرفتند.

* رسول پناه با دیدن این شرایط ترجیح داد هواداران را به باشگاه فرابخواند و از نیروی انتظامی که در محل مستقر شده بود خواست تا تعدادی از این افراد را با نظر خود به داخل ساختمان باشگاه فرستاده تا توضیحات تکمیلی‌اش را به آنها ارائه کند.

* حدود 15 زن هم در میان تجمع کنندگان حضور داشتند.

* مأموران نیروی انتظامی برای کنترل هواداران وارد عمل شده و برای لحظاتی هم با برخی از آنها درگیر شدند.

* یک هوادار در این تجمع دچار وخامت حال شد.

*هفت هوادار با ورود به ساختمان باشگاه به جلسه با رسول پناه رفتند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار