PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۵۹۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶
بشار رسن که روی جدایی از پرسپولیس اصرار دارد در تمرین امروز این تیم هم غیبت کرد.
کیهان ورزشی- 

تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۱ امروز در زمین ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد.

* در این تمرین بار دیگر بشار رسن که ۲ روز قبل به تهران آمد غیبت داشت. این بازیکن با وجود مخالفت صریح باشگاه پرسپولیس روی جدایی از این تیم و پیوستن به القطر اصرار دارد و در  جلسه شب گذشته اش با مدیران باشگاه هم روی این موضوع تاکید کرده است.

هرچند مهدی رسول پناه و یحیی گل محمدی همچنان با این جدایی مخالف هستند اما در نهایت باید دید آیا اصرار های بشار صدور مجوز جدایی وی خواهد شد؟

*ملی پوشان پرسپولیس هم که به تازگی از سفر ترکیه بازگشته اند مانند روز گذشته در تمرین امروز تیم شان غیبت کردند.

البته با توجه به اینکه احمد نوراللهی، شجاع خلیل زاده، سیامک نعمتی، وحید امیری و محمد حسین کنعانی زادگان بلافاصله پس از اتمام دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا به اردوی تیم ملی اضافه شدند سرمربی سرخ پوشان به آنها مدتی استراحت داده و این نفرات احتمالا از اوایل هفته آینده در تمرین پرسپولیس شرکت می کنند.

با این وجود تکلیف شجاع خلیل زاده نامشخص است زیرا این بازیکن اقدام به فسخ قرارداد خود با باشگاه کرده و هنوز جدایی یا باقی ماندنش در تیم قطعی نشده است‌.

* به جز بشار رسن، رادوشوویچ گلر پرسپولیس هم غایب بود. او فعلا در کشور خودش حضور دارد.

*پیش از شروع تمرین بازیکنان در گروه‌های مختلف به کار با توپ پرداختند.

تمرین با گرم کردن و سپس انجام پاسکاری کوتاه آغاز شد. ارسال پاس‌های کوتاه و هدفمند از میان موانع بخش بعدی تمرین بود. تمرین شش دروازه که شامل پاسکاری تحت فشار و سپس گلزنی در دروازه بود بخش پایانی تمرین امروز بود و سپس سرخپوشان بدن‌های خود را سرد کردند.

*عیسی آل کثیر نیز همچنان زیر نظر کادر پزشکی به روند درمانی خود ادامه می‌دهد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار