PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۵۹۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- محمد بنا ، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی اسامی کشتی گیران برتر کشور را برای حضور در اردوی آمادگی اعلام کرد. این اردو از 27 مهر تا 7 آبان برپا خواهد بود ، رقابتهای کشتی قهرمانی بزرگسالان جهان طی روزهای 22 تا 30 آذرماه سال جاری در شهر بلگراد صربستان برگزار می شود.
- طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، جام ملت های این قاره که قرار بود آذر امسال در کویت برگزار شود، به علت شیوع ویروس کرونا به سال 2021 موکول شد.
- علوی سرپرست ماشین‌سازی گفت : بابک مرادی دو سال دیگر با ما قرارداد دارد. رفتن او به استقلال بی فایده است ،  براین موضوع تاکید داریم. البته نگه داشتن وی در ماشین سازی زوری نیست اما قانون حق تصمیم گیری در این مورد را به ما می‌دهد. 
- تیم استقلال روز دوشنبه آینده در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم نفت مسجدسلیمان خواهد رفت.
- با اعلام باشگاه ملوان بندرانزلی ، بهروز فداکار پیشکسوت این تیم به عنوان سرمربی ملوان ب بندرانزلی انتخاب و مشغول به کار شد.
- مهدی، مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد : تعویق زمان سوپرجام ربطی به خواسته پرسپولیس نداشت. قبل از اینکه درخواست پرسپولیس به دست ما برسد این تصمیم گرفته شده بود. خواستیم بدون استرس این مسابقه برگزار شود و آن را به نیم فصل بردیم. اعتراض استقلالی‌ها بحث ژورنالیستی است! برای تمام هواداران احترام قائلم.
- باشگاه القطر که در پی جذب بشار رسن ستاره عراقی پرسپولیس است پیشنهاد خود برای پرداخت مبلغ رضایتنامه این بازیکن را از 400 هزار به 500 هزار دلار افزایش داد‌.  علی‌رغم اینکه باشگاه پرسپولیس اعلام کرده بود از القطر شکایت خواهد کرد اما شنیدیم که طرفین در حال مذاکره هستند.
- پرسپولیس که با صدور اطلاعیه‌ای و ذکر مشکلات مالی این باشگاه، شماره حسابی را معرفی و از هواداران خود درخواست کرده بود در صورتی که تمایل به حمایت و تقویت تیم در بخش اقتصادی دارند مبالغی را به این شماره حساب واریز کنند اما پس از واکنش منفی برخی پیشکسوتان و انتقادهای گسترده ، سایت و اینستاگرام باشگاه پرسپولیس این خبر را حذف کرد.
- اسماعیل شریفات مهاجم خوزستانی و فصل گذشته شاهین بوشهر به تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر یعنی آلومینیوم اراک پیوست.
- «سید مهدی رحمتی» سنگربان کهنه کار و مربی تازه تیم شهرخودروی مشهد اعلام کرد من خداحافظی نکردم و فقط گفتم وارد مربیگری شدم! بحث این که گلری نکنم را هنوز تصمیم نگرفته‌ام، فقط گفتم که وارد مربیگری شده‌ام و می‌خواهم تمرکزم را اینجا بگذارم.
- اسماعیل خلیل زاده رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال بعد از جلسه با مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان بلافاصله راهی ترکیه شد. وی برای بررسی راه های انتقال پول شفر به این کشور رفت تا بتواند مشکل انتقال این پول را حل کند. باشگاه استقلال باید مبلغ 613 هزار دلار به این مربی آلمانی بدهد تا پرونده شکایت این مربی بسته شود. یکی از دلایل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال شکایت شفر است. 
- همان طور که وزیر ورزش و جوانان با مسئولان استقلال جلسه ای را برگزار کرد، این نشست با مسئولان پرسپولیس هم صورت گرفته است. جلسه سلطانی فر و مدیران پرسپولیس با محوریت حواشی چند روز اخیر برگزار شد.
- ساسان انصاری مهاجم  تراکتور تبریز قراردادش را با این تیم فسخ کرد.
- علی کیخسروی، یکی از دروازه‌بانان سپاهان قرارداد خود را با این تیم به مدت سه فصل دیگر تمدید کرد.
- تیم بسکتبال مهرام که تمرینات خود را برای حضور در لیگ برتر بسکتبال ادامه می‌دهد با غیبت کاپیتان خود روبرو شده و تصویری از وی در تمرینات روزهای اخیر دیده نمی‌شود. گفته می‌شود صمد نیکخواه بهرامی به کرونا مبتلا شده و در قرنطینه خانگی است. البته اگر این خبر صحت داشته باشد برای همه ورزشکاران به خصوص نیکخواه بهرامی آرزوی سلامتی داریم .
- وکیل برانکو مربی سابق تیم پرسپولیس اعلام کردمبلغ قابل توجهی از بدهی باشگاه پرسپولیس  به حساب برانکو واریزشد ، این یک قدم مثبت از سوی باشگاه بوده و حالا ما هم از این روند روبه جلو استقبال می‌کنیم و منتظر خواهیم ماند تا سرنوشت مابقی بدهی باشگاه به برانکو روشن شود.
- در جریان مسابقات دور رفت رقابت‌های گروه ب لیگ برتر کشتی فرنگی جام باشگاه‌های کشوردو دیدار برگزار شد که این نتایج رقم خورد : دانشگاه آزاد اسلامی 9- احتشام گستر کارون 1 ،  بازار بزرگ ایران 9- شهدای مقاومت بسیج قم 1
- رسول‌پناه، سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت : بشار رسن برای سالگرد مادرش به عراق می‌رود ، به باشگاه قطری هم نامه زدیم و گفتیم کارش برای مذاکره با رسن درست نبوده ، باشگاه نه می‌تواند مخالفت کند و نه اجازه جدایی به رسن می‌دهد ، قرار است با شجاع خلیل زاده وارد مذاکره شویم تا او را هم حفظ کنیم.
- نشریه «آس» اسپانیا خبر داد دیدار ال کلاسیکو پیش رو میان بارسلونا و رئال مادرید به دلیل شیوع کرونا بدون حضور تماشاگران برگزار می شود. این دیدار قرار است در تاریخ 24 اکتبر(3 آبان) برگزار شود.
- با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا رقابت‌های فوتسال قهرمانی قاره کهن که قرار بود  آذر ماه در کشور کویت برگزار شود به دلیل گستردگی ویروس کرونا یک سال به تعویق افتاد.
- تیم فوتبال حوانان کشورمان که خود را برای مسابقات  قهرمانی اسیا و انتخابی جام جهانی  آماده می کند از دو روز پیش اردوی یک هفته ای اش را در هتل المپیک تهران استارت زد اما پس از  آزمایش و ابتلای چند بازیکن این تیم به کرونا ویروس اردوی این تیم موقت لغو شد . اردوی آینده  این تیم از هفتم آبان ماه در کمپ تیمهای ملی استارت خواهد خورد.
- کریستین اریکسن، هافبک اینتر میلان در صدمین بازی ملی خود سی و چهارمین گل خود را برای دانمارک به ثمر رساند.
- تست کرونای محمد ناظم الشریعه  سرمربی تیم ملی فوتسال مثبت اعلام شد. برای این مربی توانمند آرزوی سلامتی داریم .
- باشگاه عربستانی النصر که از پرسپولیس شکایت کرده است به خاطر پرداخت نکردن بدهی‎های خود با خطر حذف شدن از لیگ قهرمانان آسیا مواجه شد. النصر نایب قهرمان فصل قبل لیگ عربستان هنوز مجوز AFC را کسب نکرده  و به همین خاطر تا پرداخت نکردن بدهی‎های خود حق حضور در لیگ قهرمانان آسیا را ندارد.
- درجریان دور تازه بازیهای جام حذفی فوتبال آلمان ، تیم هامبورگ باقبول باخت 4-1 توسط دینامو درسدن حذف شد ، دورتموند با پنج گل دوئیسبورگ را شکست داد. بایرن در زمین تیم گمنام دورن ، به لطف گلهای ماکسیم چوپو (2بار) و توماس مولر (پنالتی) 3-0 پیروز شد . 
- برتری سه بر صفر بایرن برابر تیم بی نام و نشان دورن با حضور بازیکنان ذخیره رقم خورد.نوبل به جای نویر ، ماکسیم چوپو به جای له واندوفسکی و.....بازی کردند. ضمن آنکه داگلاس کاستای برزیلی که قرضی به یووه رفته بود درتیم بایرن مقابل دورن بازی کرد.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار