PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 23 2024
کد خبر: ۵۹۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- در هفته پنجم لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی از آرسنال پذیرایی کرد و به پیروزی یک بر صفر رسید. در دیگر بازیهای لیگ جزیره ، لیورپول در جنگ با رقیب همشهری ، یعنی اورتون 2-2 شد ، منچستریونایتد  4 -1 نیوکاسل را برد و مصاف چلسی و ساوتهمپتون با تساوی 3 - 3 به پایان رسید.
-  علیرضا فغانی و موعود بنیادی‌فر دو داور وسط و ابوالفضلی و محمدرضا منصوری به عنوان کمک داوران برای دیدارهای منطقه شرق لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شدند.
- در رقابتهای این هفته بوندس لیگا ، بایرن مونیخ در زمین بیله فلد چهار بر یک به برتری رسید، در دیگر بازیها ، دورتموند یک بر صفر ازسد هافن هایم گذشت ، اشتوتگارت ، لایپزیگ و له ور کوزن نیز از کنار تیمهای هرتا ، اوگسبورگ و ماینز گذشتند بازی گلادباخ با وولفسبورگ و فرایبورگ و برمن ، یک بر یک پایان یافت.
- درادامه بازیهای لیگ ایتالیا ، تیم ناپولی با نتیجه خیره کننده 4 - 1 خودرا به آتالانتا تحمیل کرد درحساسترین نبرد هفته ، تیم آس میلان با دو گل ابراهیموویچ ، دو بر یک بر رقیب همشهری یعنی اینتر پیروزشد، یووه در بازی با تیم گمنام کروتونه تن به تساوی یک بر یک داد . سامپدوریا هم با سه گل بر لاتزیو فائق آمد.
- تیمهای رئال مادرید و بارسلونا قبل از برپایی ال کلاسیکو در روز سوم آبان ماه ، برابر حریفان روز تن به باخت دادند ، رئال در منزل خود مقابل کادیز و بارسا در خانه ختافه با نتایج مشابه یک بر صفر ،  دستها را به علامت تسلیم بالا بردند.
- تیم ماریتیمو با حضور دو بازیکن ایرانی‌ در خانه برابر پورتیموننز  با نتیجه 2 بر یک شکست خورد. امیر عابدزاده که 90 دقیقه در زمین حضور داشت تنها موفق به ثبت یک سیو شد و از «هواسکورد» نمره 6 گرفت. علی علیپور هم از ابتدای نیمه دوم به زمین آمد و نمره 6.1 را به نام خود ثبت کرد.
- کمیته استیناف AFC درخواست تیم النصر عربستان را رد و رای کمیته انضباطی را در پرونده پرسپولیس ایران تایید کرد.کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز به صورت رسمی خبری در این مورد منتشر نکرده است اما بعید به نظر می‌رسد با درخواست النصر برای تغییر نتیجه مسابقه موافقت شود.
- فدراسیون بین المللی فوتبال ، فیفا ، قصد دارد مسابقات جام باشگاه‌های جهان درسال 2020 را اوایل سال 2021 برگزار کند. تاکنون حضور بایرن مونیخ قطعی شده است.
- بورنا چوریچ کروات به رغم واگذار کردن ست نخست به میلوش رائونیچ، در دو ست بعدی حریف کانادایی خود را شکست داد تا برای دومین سال متوالی به فینال مسابقات تنیس سنت پترزبورگ برسد.چوریچ روز یکشنبه در فینال به مصاف آندری روبلف روس می‌رود.
- «جو رودون» مدافع سوانسی با امضای قراردادی 5 ساله به تاتنهام پیوست.
- پس از اصرار بشار رسن به جدایی از پرسپولیس، مدیران این باشگاه در آخرین مذاکره خود با این بازیکن پیشنهاد جدیدی به او ارائه دادند تا رضایت هافبک عراقی برای ماندن در جمع سرخپوشان جلب شود و باشگاه پرسپولیس هم بتواند از جدایی این بازیکن درآمدزایی کند. آنها پیشنهاد داده‌اند او نیز مانند بیرانوند قرارداد سه ساله با تیم القطر را امضا کند ولی در نیم‌فصل از جمع سرخپوشان جدا شود و به این تیم قطری بپیوندد.
-ساسان انصاری، مهاجم فصل گذشته تراکتور به تیم فولاد خوزستان پیوست.
- با اعلام مدیر عامل باشگاه تراکتور ، اشکان دژاگه از سه شنبه به تمرینات قرمزپوشان تبریزی اضافه می شود.
-  دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تایید کرد که ایران در حال حاضر دو پیشنهاد برای بازی با بوسنی و پاناما دارد . هنوز بازی با بوسنی به صورت رسمی تایید نشده است و فدراسیون فوتبال ایران به زودی تصمیم می‌گیرد که آیا دعوت بوسنی را قبول کند یا خیر.
-  مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان آلمانی بارسلونا به عنوان بهترین بازیکن این تیم در فصل گذشته انتخاب شد.
-  آذری، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان اعلام کرد که حاضر هست برای نحوه انتقال پول شفر ، مربی آلمانی و سابق آبی پوشان به استقلال هم کمک کند. وی گفت سال سنگینی برای فوتبال کشور است و باید به یکدیگر کمک کنیم.
- بشار رسن هافبک عراقی تیم پرسپولیس از تیم القطر پیشنهاد سه میلیون و پانصد هزار دلاری برای یک فصل دارد که این رقم ذهن و تمرکزش را بهم ریخته و علاقه‌مند به پیوستن به این باشگاه قطری شده است.
 - یوشی هیده سوگا ، نخست وزیر جدید ژاپن تعهد قاطع خود را برای میزبانی بازی‌های المپیک و پارالمپیک در توکیو در تابستان 2021 اعلام کرد. گویا ، سوگا با توماس باخ، رئیس کمیته بین المللی المپیک طی تماس تلفنی در مورد مقدمات افتتاحیه و میزبانی بازی‌های المپیک با وی گفت‌وگو کرده است.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار