PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 24 2024
کد خبر: ۵۹۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۳
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

-  الکساندر زورف آلمانی با پیروزی دو بر صفر مقابل فیلیکس اوژه‌الیاسیم قهرمان هفته اول رقابت‌های تنیس کلن شد. مرد شماره 7 تنیس جهان در دیدار پایانی این رقابت‌ها در دو ست متوالی و با نتایج مشابه 6 بر 3 حریف کانادایی‌اش را از پیش رو برداشت و اولین قهرمانی خود در فصل 2020 را کسب کرد‌. 
- تیم  فوتبال وایله بلد کلاب دانمارک از هفته پنجم فوتبال سوپرلیگ این کشور موفق  شد میهمان خود تیم لینگبی را با نتیجه سه بر دو شکست دهد که گل اول بلد کلاب را سعید عزت الهی بازیکن گیلانی این تیم به ثمر رساند.
-  بهمن فرازمند که به تازگی به عنوان سرمربی تیم فوتبال دسته دومی نفت و گاز گچساران انتخاب شده بود به دلیل مشکلات مالی این باشگاه از سمت خود استعفاء داد.
- خالد شفیعی مدافع پیشین تیم‌های سایپا، سپاهان و تراکتور با عقد قراردادی دو ساله به عضویت تیم "باشوندارا کینگز" بنگلادش درآمد.
-  اردوی تیم ملی فوتسال در روز 28 مهر با دستور ستاد مبارزه با کرونا به خاطر وضعیت قرمز تهران لغو شد.
- باشگاه ام صلال قطر  در هتل اینترکنتیننتال مراسم معارفه بازیکنان جدید از جمله روزبه چشمی را برگزار کرد.
- بعد از بازگشت شجاع از اردوی تیم ملی ، علی کریمی توپچی اسبق باشگاه پرسپولیس ،  چند بار به صورت تلفنی با مدافع جدایی‌طلب سرخپوشان صحبت کرد و از او خواست به خاطر هواداران و نیاز تیم به او در پرسپولیس بماند.
-  حیدر بهاروند، سرپرست فدراسیون فوتبال با تقدیر از اسماعیل صفیری، در حکمی فریدون اصفهانیان را به سمت سرپرست کمیته داوران منصوب کرد.
-  در نظرسنجی سایت AFC، سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم زنیت روسیه ،  32 درصد از مجموع 7 هزار و 154 رأی را به دست آورد و بهترین بازیکن هفته لقب گرفت.  آزمون گل اول تیم ملی ایران مقابل ازبکستان را به ثمر رساند. مهدی طارمی هم که زننده گل دوم ایران در این مسابقه بود، 28 درصد آرا را کسب کرد.
- با اعلام باشگاه استقلال، بعد از اتفاقات رخ داده در دوحه، سه بازیکن این تیم  سیدحسین حسینی، محمد دانشگر و فرشید اسماعیلی به کمیته انضباطی باشگاه  فراخوانده شدند و جلسه‌ای با حضور آن‌ها برگزار شد. گویااحکام كميته انضباطی در خصوص این بازیکنان صادر و به آن‌ها ابلاغ شده است .
- طبق نظر پزشکان معالج، عیسی آل‌کثیر مهاجم پرسپولیس باید حدود دو هفته دیگر پای خود را در آتل نگه دارد و سپس قادر است، بدون آتل راه برود. پس از این دو هفته و بعد از باز شدن آتل پای آل کثیر، این مهاجم قادر است در تمرینات تیمش حضور یابد و کار با توپ را آغاز کند.
- درجریان مسابقات لیگ برتر انگلیس، «کائومین کلر»، دروازه بان ذخیره تیم لیورپول هنگام بازی با اورتون روی نیمکت ذخیره خوابید و تصاویر تلویزیونی این صحنه را نشان دادند.
- باشگاه استقلال اعلام کرد، روز پنجشنبه از مجموعه این تیم تست کرونا گرفتند و امروز جواب این تست مشخص شد که محمد دانشگر و مهدی مهدی پور مشکوک به کرونا هستند، به همین علت این دو بازیکن تا زمان تست دوم وارد قرنطینه شدند.
- چهار ورزشگاه اجوکیشن سیتی، الجنوب، خلیفه و جاسم بن حمد مانند دیدارهای منطقه غرب مجدداً میزبان مسابقات منطقه شرق خواهند بود. ساعت بازی‌ها نیز 13 و 16 به وقت دوحه (13/30  و 16/30 به وقت تهران) است. دیدار فینال هم که پیش از این اعلام شد میان پرسپولیس و فینالیست شرق آسیا خواهد بود، روز شنبه، 19 دسامبر (29 آذر ماه) در استادیوم الجنوب برگزار خواهد شد.
- ورزشگاه 34 هزارنفری یوکوهاما در مرکز استان کاناگاوا با ظرفیت 80 درصد تماشاگر، مسابقات بیس بال و سافت بال در ژاپن را میزبانی خواهد کرد. این در حالی است  بنابر تصمیمات دولت ژاپن، پیشتر 5 درصد و 10هزار تماشاگر به عنوان سقف شیوه نامه در بازگشایی رویدادهای ورزشی با حضور تماشاگران اعلام شده بود. 
-  بوژیدار رادوشوویچ که چندی قبل نارضایتی‌اش از شرایط خود در پرسپولیس را اعلام کرده بود، با ارسال نامه‌ای به فیفا گفته از پرسپولیس طلب دارد اما هنوز قراردادش را فسخ نکرده و به‌ نوعی فیفا را در جریان وضعیت خود قرار داده است.
- کریستیانو رونالدو  بعد از مثبت اعلام شدن تست کرونایش اردوی تیم ملی پرتغال را ترک و به تورین ایتالیا سفر کرد حالا قرار است با ورود دادستان فدرال ایتالیا به زودی پرونده وی بررسی و شاید فوق ستاره یوونتوس به اتهام عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی مربوط به کرونا جریمه سنگین مالی  شود!
- دیدارهای نهایی و رده بندی مسابقات جام پیشکسوتان یادواره شهید حسن تهرانی مقدم و بزرگداشت برادران حبیبی درتهران بین شاهین با بانک ملی و استقلال با راه آهن ساعت 14 روز سه شنبه 20 آذر ماه در ورزشگاه شهید شیرودی برگزار خواهد شد.
- جان لوئیجی بوفون، سنگربان کهنه کار یوونتوس به رکورد 650 بازی در رقابت های سری آ رسید.
 - تیم ملی فوتبال کشورمان اردوی بعدی خود را در فیفادی ماه نوامبر (آبان‌ماه) برگزار خواهد کرد و فدراسیون در تلاش است دو دیدار دوستانه برای این اردو هماهنگ کند. پاناما، بوسنی و همچنین دو تیم آفریقایی در دستور کار قرار دارند که فدراسیون در حال مذاکره با این چهار فدراسیون است تا در نهایت دیدار با دو تیم قطعی شود. 
- با صحبت‌هایی که افشین پیروانی، کریم باقری، یحیی گل محمدی و در ادامه علی کریمی با شجاع خلیل زاده داشتند، باعث شد تا او مذاکرات ابتدایی را با رغبتی، عضو هیات مدیره تیم پرسپولیس صورت دهد.
- مسعود مومنی مربی بدنساز استقلال از این تیم جدا شد. مومنی در اردوی تدارکاتی این تیم در هتل المپیک پس از جلسه‌ای که با محمود فکری سرمربی آبی‌پوشان داشت، از این تیم جدا شد. بهزاد نوشادی بدنساز سابق تیم امید ایران که سابقه حضور در استقلال را نیز دارد، یکی از گزینه‌های حضور در کادر فنی آبی‌ها است. 
- درادامه بازیهای هفته پنجم لیگ برتر انگلیس دو تیم تاتنهام و وستهام تن به تساوی 3 - 3 دادند. آستون ویلا هم در زمین لستر یک بر صفر به برتری رسید و مصاف کریستال پالاس با برایتون یک بر یک پایان یافت . 
- درجریان رقابتهای لیگ فوتبال یونان ، در حالیکه تیم آ.ا.ک ، باگل دقیقه 23 کریم انصاری فرد یک بر صفر ازتیم پائوک پیش بود با قبول گل دقیقه 89 تن به تساوی یک بر یک داد.
- مهدی پاشازاده ازمربیان جوان فوتبال کشورمان پس از مربیگری در چندین تیم ، این بار هدایت تیم دومی پاس همدان را برعهده گرفت .
- پس از محمد نوازی، مربی تیم شهر خودرو دیگر مربی این تیم یعنی علی سامره هم درگیر ویروس کرونا شد. تست کرونای سامره مثبت بود و وی باید دوران قرنطینه  را تا زمان بهبودی پشت سر بگذارد و پس از تست مجدد می‌تواند در تمرینات شهر خودرو حاضر شود.
+ درلیگ های فوتبال اروپا این نتایج به دست آمد : کلن یک فرانکفورت یک ، شالکه یک اونیون برلین یک ، تورینو 2 کالیاری3 ، رم 5 -  بن ونتو 2 ، بیلبائو 2 - له وانته صفر ، ویارئال 2 - والنسیا یک ، آلاوز صفر - الخه 2 ، هوئسکا 2 - وایادولید 2 ، بتیس صفر - سوسیه داد 3 ، موناکو یک مون پولیه یک ، نانت 3 - برست یک ، سنت اتین یک - نیس 3 ، لیل 4 - لانس صفر

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار