PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۵۹۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی-

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر فوتبال ایران یعنی آلومینیوم اراک در دیداری دوستانه برابر تیم دسته دومی  خیبر خرم آباد به تساوی 2 - 2 دست یافت.
- شجاع خلیل زاده مدافع مازنی تیم ملی  به دلیل ناراحتی از مدیران باشگاه پرسپولیس از این تیم فاصله گرفت و قصد دارد راهی تیم قطری شود. طبق شواهد مدافع پرسپولیس  ساعت 4 و 45 دقیقه بامداد راهی قطر شد تا با الریان مذاکره جدی داشته باشد.
- دو تیم تراکتور و ماشین سازی در دیداری دوستانه تن به تساوی یک بر یک دادند. مهدی تیکدری برای تراکتور و فرشاد اسدی برای ماشین سازی گلزنی کردند.
- پرسپولیس پس از بازگشت از قطر در نخستین دیدار دوستانه خود به مصاف مس رفسنجان رفت که با نتیجه سه بر صفر مغلوب شد. سجاد آشوری، رحیم زهیوی و علیرضا نقی‌زاده گلزنان مس در این دیدار بودند. در بازی دیگر تیم‌های سایپا و سپاهان به نتیجه تساوی بدون گل رضایت دادند.
- آذری، مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان و عضو مجمع فدراسیون فوتبال گفت : اساسنامه فدراسیون فوتبال، اسرار محرمانه پنتاگون نیست که آن را از مجمع پنهان می‌کنند برکناری مدیر کاربلد مثل صفیری و برگرداندن اصفهانیان به کمیته داوران که همه تیم‌ها با او درگیری داشتند،  یک شاهکار مدیریتی بود ! مقصر خود ما هستیم که یک مجمع فرمایشی بودیم و چنین افرادی را در هیات رئیسه گذاشتیم که الان برایمان گردن‌ کلفتی می‌کنند.
- کاظم قیم مدیر بین الملل باشگاه استقلال، درباره وضعیت دیاباته گفت: طبق قرار قبلی شیخ دیاباته قرار بود راهی دوحه و سپس تهران شود اما وکیل این بازیکن طی یک پیام رسمی به باشگاه استقلال اعلام کرده آزمایشگاهی که از دیاباته تست کرونا گرفته، نمونه آن را گم کرده و به همین دلیل دیاباته مجبور به تکرار تست کرونا شده است.
- غلامرضا بهروان، مشاور رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد : ممکن است  در هفته‌های بعدی  باز هم تعویق داشته باشیم اما لیگ لغو نمی‌شود. یعنی بهتر است این اتفاق نیفتد چون تیم ملی فوتبال  مقدماتی جام جهانی را در پیش دارد و تعطیلی لیگ می‌تواند لطمه‌ای جدی به تیم ملی وارد کند.
- فدراسیون فوتبال بوسنی از یوفا خواست دیدار با ایرلند را لغو کند تا این تیم بتواند برابر ایران به میدان برود. دو تیم فوتبال بوسنی و ایرلند بعد از شکست مقابل حریفانشان از صعود به مرحله نهایی یورو 2020 بازماندند. بر این اساس قرار بود تیم های بازنده در یک پلی آف که حکم بازی تشریفاتی را دارد برابر هم به میدان بروند. 
- با متن منتشر شده روی سایت فدراسیون فوتبال ، می‌توان متوجه شد که فیفا هنوز هم اساسنامه فدراسیون ایران را تایید نکرده و همچنان ایراداتی در بخش مقررات انتخابات وجود دارد که باید برطرف شود. 
- باشگاه اینتر اعلام کرد اشرف حکیمی، مدافع مراکشی این تیم در آخرین تست های یوفا قبل از بازی، کرونایش مثبت شده است. 
- در حالی که قرار بود، در چند روز آینده اردوی تیم‌های ملی شمشیربازی در شهرهای مختلف برگزار شود، به علت شیوع ویروس کرونا لغو شد. قرار بود اردوهای تیم ملی اواخر مهر در چند استان مختلف به تصویر درآید اما با توجه به شیوع کرونا این اردوها فعلا لغو شده است چرا که شمشیربازی تا پایان سال مسابقه‌ای ندارد.
-  اجلاس مناطق کنفدراسیون والیبال آسیا، به صورت آنلاین برگزار شد که با رأی‌گیری برای انتخاب سه نماینده منطقه آسیای مرکزی در هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا؛ داورزنی  رئیس فدراسیون والیبال کشورمان با کسب اکثریت آرا ،  عضو هیات رئیسه AVC شد.
- امیرحسین خدامرادی و آرش داجلیری پس از جلسه با احمد مددی سرپرست باشگاه استقلال، قراردادی به مدت 3 فصل با این باشگاه منعقد کردند.  این دو نفر تا پیش از این بازیکن رده امید استقلال بودند و از این پس در تیم بزرگسالان استقلال توپ خواهندزد.
- احسان روزبهانی بوکسور ملی پوش کشورمان چند روزی است که به کرونا مبتلا شده و هم اکنون نیز در قرنطینه به سر می‌‌‌‌‌برد.
-  سرمربی تیم ملی وزنه برداری کشورمان ، اسامی نفرات برتر برای حضور در اردو را اعلام کرد :  حافظ قشقایی (61 کیلوگرم) ، حسین سلطانی (81 کیلوگرم) ، محمد زارعی، علی میری، صالح چراغی (89 کیلوگرم) ، کیانوش رستمی، سهراب مر.ادی (96 کیلو) ، رسول معتمدی، سیدایوب موسوی (102 کیلو)،  علی هاشمی، کیا قدمی (109 کیلوگرم )  علی داودی ( 109+ کیلوگرم)
- مسابقه تدارکاتی بین نساجی مازندران و هوادار تهران با مربیگری رضاعنایتی   با نتیجه دو بر صفر به سود تیم شمالی پایان یافت.
- قرارداد ماتیاس فونسکا با اینتر تا سال 2022 تمدید شد.
- هادی محمدی، محمد قادری و محمد سجاد قلی بیگلی به تیم تراکتور تبریز پیوستند.
- باشگاه بارسلونا قرارداد پیکه، ترشتگن، لنگله و دی یانگ را تمدید کرد.
-  قاضی‌زاده هاشمی، عضو فراکسیون ورزش مجلس گفت: مشکل اصلی استقلال و پرسپولیس ، حجم گسترده دخالت‌های وزارت ورزش است . آخرین امید هواداران عصبانی این دو تیم مجلس است که طبق مطالبه آنها وظیفه داریم به مشکلات دو تیم رسیدگی کنیم . وزارت ورزش، هیات مدیره این دو باشگاه را حیاط خلوت و ملک شخصی کرده است.
- باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای به باشگاه الریان و فدراسیون فوتبال قطر تهدید به شکایت به فدراسیون جهانی فوتبال، فیفا کرد. در بخشی از این نامه آمده است:  باشگاه شما با یکی از بازیکنان پرسپولیس به نام شجاع خلیل‌زاده  وارد مذاکره شده است. بازیکن مذکور با باشگاه پرسپولیس قرارداد معتبر دارد، هرگونه مذاکره، توافق یا قرارداد با وی در تناقض آشکار با قوانین و مقررات وضعیت بازیکن در فیفا است و ...
- ستاد مقابله با کرونا در ورزش با صدور اطلاعیه شماره 19 خود، ضمن اشاره به شرایط همه گیری کرونا بر لغو مجامع همه فدراسیون های ورزشی که نیاز به حضور فیزیکی اعضا دارد، تاکید کرد.
- باشگاه استقلال  از تمدید قرارداد حسین پورحمیدی، دروازه‌بان جوان تیم خبر داد. این دروازه‌بان پیش از اعزام استقلال به قطر برای شرکت در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا خواستار جدایی شده بود .
- در دومین شب بازیهای دوراول مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال اروپا همه چیز به کام تیمهای مادریدی تلخ شد چراکه رئال مادرید در خانه خود 3-2 به شاختار اوکراین باخت و آتلتیکو در مونیخ با چهار گل ازبایرن آلمان شکست خورد.درسایر بازیها این نتایج رقم خورد : سالزبورگ 2 - لوکوموتیو مسکو 2 ، اینتر 2 - گلادباخ 2 ، منچستر سیتی 3 - پورتو یک ( مهدی طارمی 13 دقیقه پایانی برای پورتو وارد بازی شد) ، المپیاکو یک - مارسی صفر ، آژاکس صفر - لیورپول یک ، میتی لند صفر - آتالانتا 4
- پنج شنبه شب ، فصل تازه لیگ فوتبال اروپا با برپایی 24 مسابقه استارت خواهد کرد. درمهمترین دیدارها ، راپیدوین با آرسنال ، له ورکوزن با نیس ، آیندهوون با گرانادا ، ناپولی با آلکمار ، سلتیک با میلان ، تاتنهام با لاسک ، وولفسبورگ با زسکا مسکو ، یونگ بویز با رم به میدان خواهند رفت .

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار